Hei!
Itsellä menossa ööm aloitus numero ties monesko:) ensimmäisellä kerralla lähti todella helposti ja nopeasti 30kg. Siitä se olisi jatkunut, mutta elämä päätti muilta osin vähän enemmän sitten mullistua ja taas mentiin.. Sen jälkeen muutama säälittävä yritys. Jos tämä ekalla kertaa oli helppoa niin ei ole enää, ei toimi niin helposti ja siihen on kaatunut nuo muut yritelmät. Nyt on jotenkin se sama päättäväinen meininki saavutettu ja kolme viikkoa takana, hyvin menee ja asenne on loistava. BMI oli alottaessa 56,5 nyt se on 54. Eli tapahtuuhan sitä ja ihan hyvässä vauhdilla, alotusnopeus ei ole niin hurjaa mikä itseä toki harmittaa. Pitää muistaa ajatella saavutuksia eikä muistella menneitä.
Itsellä veden juonti on myös sellainen joka vaikuttaa paljon. Eli jos ei tarpeeksi juo niin ei painokaan putoa. Olin aiemmin koukussa cokiksen Zeroon, se jäi heti kun taas vain alkoi sitä vettä juoda.
Tämän kokoisilla se vesi määräkään ei ole se 2litraa vaan enemmän, muistelen täältä joskus lukeneeni että 2litraa + 2,5dl / 11ylipainokiloa ..muistanko ihan väärin vai oonko nähny unta??

En tuohon ole täältä vastausta ole enää myöhemmin löytänyt, eli joku viisaampi varmaan tietää. Itse juon n. 4,5 litraa päivässä (ja kyllä ramppaan ahkerasti vessassa)
Tällä hetkellä suurin ongelma on syödä tarpeeksi, ketoosiin pääsin helposti ja pysyn helposti kun tosiaan saa tosissaan katsoa että tarpeeksi syö.. mutta syön taatusti terveellisemmin kuin koskaan. Ei sitä "entisessä elämässä" tullut mitään kasviksia syötyä! Viljaa, perunaa, pastaa tai riisiä en kaipaa ollenkaan, sokeriakaan en oikeastaan (mulla on taipumusta syödä juustoa ja partista ja kermaa ja kaiken maailman maitoherkkuja jotka jumittaa, joten ole ne nyt koittanut vähentää minimiin ja ainakin toviksi myös kaikki makeutetut herkut)
Että älä luovuta vaikka välillä ahdistaa, emminäkää enää meinaa! Muista ettei tämä ole dietti vaan elämäntapa.
Sinnitellään kohti huomattavasti mukavampaa kesää! Minä ootan innolla että pienenisin ja kehtaisin mennä meidän pikkupaikkakunnan salille, tämmönen urheiluvimmakin on ihan uutta sohvaperunalle jopa jo näin kuusi kiloa pudottaneelle:)
*muoks
..niin sitä minä vielä, yksi iso juttu oivaltaa oli se että lihan ystävänä sitä ei silti karpatessakaan saa vetää semmosta määrää kuin silloin ennen kun mikään ei riittänyt.. mutta yllättävästi se yksikin broilerleike tai pihvi sitä nälkää kerralla vie. Korvien väli kun tässä vielä korjaantuu ajan kanssa ja oppii sisäistämmän ettei kaikki ruoka ole tarkotettu just mulle. Jos ennen saatto syödä vaikka puoli paistia niin nyt melkein jo ymmärtää nauttia siitä palastakin ..kerrallaan, saahan sitä kohta lisää!
aivan loistojuttu, mikä kannattaa kurkkia on tuolla karpit kokkaavat osiossa tuo "lähetä kuva ateriastasi" ynnä muut ruokakuva ketjut, niistä sitä keksii mitä loistavampia ideoita omiin aterioihin!