Simari kirjoitti:
Minulla on korkea verenpaine (lääkitys), astma (siinäkin lääkitys), sokeriarvot koholla
Höh toi oli kun mulla, paitsi että mulla tossa jatkeena on vielä kilpparin vajaatoiminta.
Mutta, mutta...toi oli tilanne siis viimevuoden syksyllä. Tuosta on nyt poissa verenpaine ja sokeriarvot koholla. Astma mulla on ammattitauti, ja se ei parane, mutta lääkitystä olen kyllä vähentänyt, ja se on täysin hallinnassa. Kilpparikin tällä hetkellä voi hyvin.
Verenpaineeseen ja alkavaan D2:een auttoi todella tarkka karppaus. Ensin luin Heikkilän "Diabeteksen hoito ruokavaliolla" ja sitten Eenfeldtin "Ruokavallankumouksen". En pysty hiilareita paljon yli 20 gr nostamaan, että sokerit pysyy alhaalla. Ja tämä varmaan on minun kohtaloni lopun ikää.... Ja tuosta, että hiilarit on pidettävä alhaalla, generoituu se, että rasvaa täytyy käyttäärunsaasti. Minulla menee joka päivä rasvaa yli 100gr.
Ensiksi, tarkistuta kilppari, tuollainen nuutuneisuus kuulostaa niin siltä. Tosin korkea verensokerikin nuuduttaa.
Ja jos kilppari on kunnossa, eikä muutakaan "vikaa" löydy, niin laske hiilarit tuonne 20gr pintaan ja koita viikko-kaksi, josko alentuvat sokerit ja verenpaine virkistäisi. Minulla toimi tosi nopeasti.