karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-01 03:17:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-15 20:33:46 
Poissa
sintti
sintti

kolmas päivä menossa ja olo on mitä parhain PAITSI tänään on alkanut särkeä niveliä :shock:
Eilen illalla kolotti polvia ja tänään on aalkanut ranteita pakottaa. Tosi inhan tuntuista, enkä muista että ennen olis ollut tämmöistä.
Eilen ja toissapäivänä särki päätä ihan tolkusti, mutta se onneksi meni ohi.
Lienevätköhän tosiaan vieroitusoireita? Miten teillä kroppa reagoi kun aloititte karppaamaan ja kuinka kauan oireet kestivät?

Kipitä, läski, kipitä!!

ViestiLähetetty: 2011-07-15 21:51:24 
Poissa
Herkkusuukarppi
Herkkusuukarppi

Mulla oli kolme ekaa päivää pää aivan sairaan kipeä :? . Siihenkin saattoi osaltaan vaikuttaa liian vähäinen juominen.

ViestiLähetetty: 2011-07-15 22:11:43 
Poissa
sintti
sintti

Lörppö kirjoitti:
Mulla oli kolme ekaa päivää pää aivan sairaan kipeä :? . Siihenkin saattoi osaltaan vaikuttaa liian vähäinen juominen.

En tiiä juonko riittävästi, mutta ainakin sen 1,5l päivässä pelkkää vettä ja siihen vielä vissyä päälle.
Tapahtu muuten outo juttu tänään! Ostin kaverini kanssa sorbetin ja mä ehkä kolmesti nuolaisin sitä ja se oli liian IMELÄ! Siis mulle! Herrasiunaa!! Tyyppi, joka on syönyt suklaapähkinälevitettä lusikalla purkista (ja purkillisen...) piti sorbettia imelänä :D
Tuli aika voittajafiilis, kun nakkasin sen roskiin. Sinne meni 2€ mutta sainpahan roimasti hyvää mieltä sen edestä.

Kipitä, läski, kipitä!!

ViestiLähetetty: 2011-07-16 08:42:02 
Poissa
sintti
sintti

Hei!

Mulla oli myös ensimmäisellä ja toisella viikolla nivelsärkyjä, yleensä yöllä ja levossa. Säryt alkoivat polvista ja sitä oli muutamana päivänä, kun niistä pääsin niin sitten särki lonkkia muutaman päivän. Mutta kuin taikaiskusta kivut hävisivät kun sitkeästi jatkoin eteenpäin. En tiedä mistä johtuu, mutta jotenkin yhdistän kuitenkin ketoilun alkuun koska mitään ylimääräistä rasitusta tai vammaa ei ole tullut.

Tsemppiä!

ViestiLähetetty: 2011-07-16 08:51:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Miulla ei tainnut olla (muistaakseni?) fyysisiä oireita, ennemminkin henkisiä tyyliin ihan järkyttävä makeantuska. Saattoi se päänsärkyä aiheuttaa... viikossa meni ohi. Mutta sitten kävi niin, että ketoosi ei sopinutkaan meikäläisen masennukseen taipuvalle päälle, serotoniiniaineenvaihdunta heitti päin persettä ja elämänhalu meni nollille. Eli fyysisestä syystä johtuva henkinen oire... Mutta tuo tasoittui kun en ketoile, ketoosihan ei ole välttämättömyys laihtumisen kannalta. No en kyllä ole paljoa laihtunutkaan, mutta siihen on muut syyt.

Miullahan on pari vuotta polvet paukkuneet kävellessä etenkin aamuisin, oiekin välillä hävettää kun ei muita ääniä kuulu mutta meikäläisen kävellessä hirmuinen pauke pitkin työpaikan hiljaisia huoneita. Ainoa, mikä tähän auttaa on sisäinen rasvaus... Eli karppaus pitää paukkeen siedettävissä lukemissa. Tosin jos laihtuisin, voisi sekin auttaa.

ViestiLähetetty: 2011-07-16 09:02:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nivelsäryt, flunssa, ihottumat, silmätulehdus, ummetus, ripuli, yleinen tyhmyys ja ketutus :D . Niin meni mun matalien hiilareiden aloitus. 2 ekaa viikkoo oli pahimmat. Mutta kannatti kärsiä! Eipähän ihan helposti lipsu hiilarimässäilyyn, kun tietää, millainen paluu alakarpiksi olis tiedossa.

Täällä foorumilla oli ketju, snowgrousen aloittama, jossa väitettiin, että jos aluksi söis rasvaa oikein kaksin käsin, välttyis aloitusoireilta. Näin siis Amerikkalaiset paleokarpit (Protein power) aattelee. Kannattaa ehkä kokeilla? Koitin etsiä sitä ketjua, mutta enpäs löytänyt.

Muoks. Ei ehkä kaksin käsin, mutta runsaasti, rasvaa pelkäämättä. :D Rasvakammo kun on monesti jäänyt päälle aiemmista laihdutuksista.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00