Heippa,
mulla on NIIIIN onnistunut olo tänään, että tulenpas tänne hehkuttamaan asiasta
Olin toukokuussa kuntotestissä, jossa mitattiin kehonkoostumus - ja myös paino siis. Tulokset oli:
kehon paino 98,4 kg, rasvaprosentti 46,9 ja ihannepaino 68,8 kg. Olen 168 cm pitkä.
Noh, ensimmäinen hyvä juttu oli se, että viimeksi kun olen vastaavassa testissä ollut joskus 3 vuotta sitten, rasvaprosenttini oli siellä jossain 60 tuntumassa - alenemista on siis tapahtunut.
Kesällä sitten hankin itselleni lisää lihaa luitten päälle ja paino oli 3 vkoa sitten + 102.. kammoamani satasen yläpuolella. Ei sillä etteikö aiemminkin olis satanen paukkunut mutta nyt se oli kerta kaikkiaan liikaa ja sais mielellään olla myös viimeinen kerta. Otti päähän!
Otin tiukan otteen karppiruokavaliosta ja 3 vkoa tosiaan on mennyt ja tänä aamuna paino oli 97 kg, mielestäni mahtava tulos. En omista mittanauhaa joten senttejä en osaa raportoida, vaatteet ei kuitenkaan purista joten voisi kuvitella jotain tapahtuneen silläkin saralla. Jihuu!!
Alhaisin paino tänä vuonna ja toivottavasti ei jää siihen.. minä en tykkää punnita ja laskeskella makroja, olen saanut ruokien kyttäämisestä ihan tarpeekseni ja olo on niin
helpottunut, voi hyvillä mielin lukea reseptejä ja häärätä keittiössä, tehdä ihania ruokia ja olla kylläinen. Musta tuntuu että silläkin on jo vaikutusta painon alenemiseen kun ei ole koko ajan nälässä ja hermostunut vaan hyvällä ja rennolla mielellä

Anyway, koostumusmittauksen ihannepainoon en edes yritä pyrkiä, vaikka siihen tällä hetkellä oiskin matkaa alle 30 kg.. vaan..

Mulle on tärkeintä hyvä olo mutta nyt olen ruvennut ajattelemaan, että jos yrittäis tuohon noin 80 kg tähtäillä, pikku hiljaa ja kaikes rauhas
Siispä tsemiä kaikille, täältä siis pursuilee tarmoa ja hyvää mieltä ihan muille jakaa!!