Heissan!
Minä 177cm pitkä ja nyt.. alle 130kg, mutta painoin tuossa 138kg harrastan seuraavia liikuntalajeja, kun harrastan:
- uinti/vesijuoksu/vesijumppa (eikä hävetä yhtään, veden allahan sitä ollaan piilossa!)
- kuntosaliharjoittelu
- zumba
- pump
- venyttely
- Kävelyä, vaikka siitä en kyllä tykkää juuri ollenkaan, mutta välillä kaverin kanssa
Harrastan myös tosi paljon, silloin kun harrastan, mutta ikinä en kyllästy! Enkä koe olevani ollut jotenkaan huonokuntoinen, vaikka taukoja onkin pidellyt.. Toivon toki, ettei näitä taukoja tulisi, mutta sitä kun kerran lössähtää niin sitä lössähtää, ja siis lössähdys ei mulla ikinä oo johtunut kyllästymisestä, vaan esim. sairaudesta tai jostain, ettei ole päässyt harjoittelemaan.
Lajeja, jotka eivät niin sopineet:
- Balletone - kivaa, mutta yksinkertaisesti siinä liikuttiin jotenkin liian vikkelään aina välillä, että oli sellainen vähän tukala olo tehdessä
- Spinning - tuntuu että se satula uppoo tuonne laardipersaukseen ja oon saanut palovammoja pakaroihin, ei kovin kiva.. mut silti välillä tulee harjoitettua
Minä <3 Liikunta.
Kaikkea en vaan jotenkaan saa tehtyä kipeän polveni/läskejeni takia. Siis tuntuu joskus, että läskit on tiellä jotain liikettä tehtäessä. Odottelen aikaa, kun näin ei ole

[/url]