no juurikin tuo mulla on päällimäisenä muistona mielessä hiihtämisestä, se miten jalat monoissa & suksissa kipeytyi niin maan pirusti

Tosin enpä tuota(kaan) liikuntamuotoa ole kokeillu vuosiin

Nyt melkein kandeekin olla tarkkana jos haluaa hommaa noita talvivälineitä, kevät jos vihdoin alkaisi säidenkin puolesta niin saattaisi liikkeissä olla noissa kamoissa sitten hyvät alet päällänsä.
Onpa nyt outo aamupäivä kun väsyttää jotenkin kovasti nyt. Mullahan on karppauksen myötä muuttunut yöunet niin ettei ne ole enää niin katkonaisia mitä ennen. Ja sen seurauksena olen tälläkin viikolla herännyt joka aamu ennen herätyspiipitystä, ja jopa ihan pirteänä

Mutta nyt ei jaksais oikein mitään joten karkasinkin työvelvotteista netin maailmaa tutkimaan (Hyi hyi mua!) Toivottavasti lounastauko auttaa kun kohta pääsen popsimaan ison kasan karppiruokaa.
Voi apua mihin mä meninkään lupautuu....meille tuli työpaikkaetuna vähän aikaa sitten sellanen että saadaan käydä yhdellä kuntosalilla tässä lähellä ihan minihinnoilla, niin lupasin nyt yhen sporttihirmun kanssa lähtee sitä testailee tässä joku päivä. Onneksi hän lupas opastaa laitteiden kanssa etten heti ala rempoo ihan väärin ja saa itseeni palasiksi. Nyt kun alkaa yskäkin helpottaa ni mulla ei ole enää mitään tekosyitä esitettäväksi joten kai se on tässä joku päivä pakattava treenireppu

Kirjaan sitten tänne miten sujui, oon mä joskus käynytkin salilla satunnaisesti etten ihan ummikko ole mut siitä on niin paljon jo aikaa että varmasti kaikki laitteetkin on ehtinyt uusiutuu ihan erilaisiksi. Mutta vähän jänskättää että mitähän siitäkin tulee kun tällainen vatsamakkarainen isokukka pääsee sinne timmien treenaajien sekaan

No ilosesti vaan eteenpäin, ei se pelaa joka pelkää vai miten se olikaan.