karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-29 07:53:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-03-14 23:11:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kuva

Paranemisia!!!

ViestiLähetetty: 2013-03-14 23:52:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

paranehan pian! me ollaan koko sakki oltu niin kamalan terveenä että ihan hirvittää..

ViestiLähetetty: 2013-03-17 13:13:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi voi, paranemista sulle Kuva

Muista juoda tarpeeksi ja huolehdithan suoloista kanssa? Ja lepoa, lepoa.

Toivoo Ainis Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-17 13:25:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

:smt006 Kiitos Samperin puusilmä, Mävaan ja Aina Ilona taisi teidän tsempit nostaa mut vihdoin jaloilleni :)

Pari päivää meni ihan koomaillessa peiton alla, vieläkin on pää aika erikoisen tuntunen (varmaan osittain raittiin ilman puutoksia) mutta ei ole kuumetta enää. Nenä punottaa kuin kaunein tomaatti ja naama on lumivalkonen. Syömiset, no joo voisin sanoo että tällä hetkellä ihan vinksallaan mutta eipä jaksa stressata. Tuli siis syötyä aivan liian vähän ja sitä vaan mikä edes jotenkin maistui, mutta nyt alan palailla takaisin oikealle polulle. Nyt nimittäin tuntuu pitkästä aikaa siltä että on nälkä ja maistuisi ihan oikea karppiruoka. Painoa en uskalla tarkistaa ollenkaan, perjantainen punnitus jäi välistä ja taidan odottaa ensi perjantaihin ennenkuin uskallan tarkistaa räkätaudin oheistuotteena tulleita vahinkoja :mrgreen:

Kunhan tästä lopullisesti tokenee niin varmaan taas hetken muistaa sitten sen, miten kivaa se on kun on terveenä....

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-19 08:48:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Voi voi nyt on pahasti päällä kaksi kiusausta joita vastaan taistelen. Mutta ei karppauksen kannalta pahoja!
Ensinnäkin mulla on kauheat tuskat kurkata mitä vaaka sanoo mutta kun päätin että seuraava kerta on vasta perjantaina niin se myös pitää. Menköön luku sitten syteen tai saveen mut pitää tässä nyt sen verran selkärankaa pitää kasassa, jos kerran jotain oon tiukasti päättänyt :P Toinen kiusaus onkin sellanen että olen ihan äimänä, jälleen kerran. Mulla on kova hinku lenkille :shock: Siis mulla joka vielä helmikuun alkupuolella manailin kun en saa itteäni liikkeelle!! Mutta täytyy nyt malttaa mielensä, sen verran kivasti köhä vielä hakkaa keuhkoissa että parempi ottaa iisisti ettei tule tauti korkojen kera takasin.

Taas muistiin vähän eilisen ruokakokeiluita. Possun filepihvi sai kivan paneroinnin kun ensin voiteli sinapilla piffin pinnan ja sitten pyöritteli kauraleseissä, joihin olin lisänny mausteita. Paistelu suht miedolla lämmöllä kookosöljy-voissa ettei lesepinta pala. Hyvää oli joten voin siis tehdä toistekin =P~

Eipä kai mulla muuta tällä kertaa. Palataan taas :smt006

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-19 13:52:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mulla on sama liikunnan suhteen kun siitä saa nii kivan fiiliksen ja pelkään että jos joku kerta jää väliin jostain syystä niin koko homma tyssää siihen..oikeesti pitäs vaan päästä tosta ajatuksesta eroon. se tavallaan kuulostaa myös tekosyyltä, näin jälkeenpäin..mulla tulee näitä liikuntainnostuksia, mutta nyt tuntuu että tää ei tyssää mihkään vaan jatkuu osana mun elämää. hiihostaki innostuin yhtäkkiä nii kovasti ko mulla on lainassa mun isän sukset ja monot, uurenaikaset.eikä niisä tuu jalat yhtää kipiäks niinku mun omisa, joten enstalven hankintalistalle menee ehottomasti sukset ym oheistarvikkeet, makso mitä makso. huonoilla en suostu enää kitkuttamaan!
mää oon paneroinu kananpalasia proteiinijauhoilla, tulee ihan tosi nameja!mulla on sellasta jauhetta ko hera80.

ViestiLähetetty: 2013-03-21 10:56:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

no juurikin tuo mulla on päällimäisenä muistona mielessä hiihtämisestä, se miten jalat monoissa & suksissa kipeytyi niin maan pirusti :shock: Tosin enpä tuota(kaan) liikuntamuotoa ole kokeillu vuosiin :oops: Nyt melkein kandeekin olla tarkkana jos haluaa hommaa noita talvivälineitä, kevät jos vihdoin alkaisi säidenkin puolesta niin saattaisi liikkeissä olla noissa kamoissa sitten hyvät alet päällänsä.

Onpa nyt outo aamupäivä kun väsyttää jotenkin kovasti nyt. Mullahan on karppauksen myötä muuttunut yöunet niin ettei ne ole enää niin katkonaisia mitä ennen. Ja sen seurauksena olen tälläkin viikolla herännyt joka aamu ennen herätyspiipitystä, ja jopa ihan pirteänä :) Mutta nyt ei jaksais oikein mitään joten karkasinkin työvelvotteista netin maailmaa tutkimaan (Hyi hyi mua!) Toivottavasti lounastauko auttaa kun kohta pääsen popsimaan ison kasan karppiruokaa.

Voi apua mihin mä meninkään lupautuu....meille tuli työpaikkaetuna vähän aikaa sitten sellanen että saadaan käydä yhdellä kuntosalilla tässä lähellä ihan minihinnoilla, niin lupasin nyt yhen sporttihirmun kanssa lähtee sitä testailee tässä joku päivä. Onneksi hän lupas opastaa laitteiden kanssa etten heti ala rempoo ihan väärin ja saa itseeni palasiksi. Nyt kun alkaa yskäkin helpottaa ni mulla ei ole enää mitään tekosyitä esitettäväksi joten kai se on tässä joku päivä pakattava treenireppu :mrgreen: Kirjaan sitten tänne miten sujui, oon mä joskus käynytkin salilla satunnaisesti etten ihan ummikko ole mut siitä on niin paljon jo aikaa että varmasti kaikki laitteetkin on ehtinyt uusiutuu ihan erilaisiksi. Mutta vähän jänskättää että mitähän siitäkin tulee kun tällainen vatsamakkarainen isokukka pääsee sinne timmien treenaajien sekaan :roll: No ilosesti vaan eteenpäin, ei se pelaa joka pelkää vai miten se olikaan.

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-21 14:36:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tulinpa tännekin kurkkimaan!
Minulla hiihtämisestä on myös aika ikäviä kokemuksia vuodelta miekka ja kilpi. Ei houkuttele ilmatkaan kokeilemaan. Ja kuntosali pelottaa. Koiran kanssa vaan pieniä kävelyitä tehty,kun tuo koirakaan ei ole hääppöinen(perhonen). Mukavia kevätpäiviä sinne sinulle!!!!!

ViestiLähetetty: 2013-03-22 09:05:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

kiitos kotihiironen kevättä sinnekin :) Meinasin vahingossa kirjottaa tohon että keväthiironen, taidan aika kovin jo odottaa kevään lähestymistä muussakin kuin kalenterissa...
Kyllä muakin vähän kammoksuttaa toi kuntosali mutta nyt aattelen niin että jos joku siitä iloa saa elämäänsä että kyttäilee tän ison ihmisen salikokeilua niin siitä vaan! Voihan se olla todellakin hupaisaa nähtävää sitä en kiellä :mrgreen:

Sepä on sitten taas perjantai ja vaaka-aamu on takana. Nyt olikin edelliseen tsekkaukseen parin viikon tauko ja tulihan siihen nähden miinusta, vaikka pelkäsin ties mitä. Näkyviin kilahti lukema 114,7 joka tarkottaa sitä että pudotusta pariin viikkoon mahtui 1,2 kiloa. Oikea suunta jatkunut edelleen ja hei, mä pääsin alle sadanviidentoista, pikku wohoo siitä! \:D/

Herkullinen karppielämä jatkuu ja lomareissun lähestymistä ootan jo enemmän kuin innolla, reilun viikon päästä sitä jo tallaillaan Italian maaperällä. Pitäiskin hommata askelmittari sitä ennen kun lomareissuilla tulee yleensä käveltyä kiitettäviä määriä ihan huomaamatta :smt115

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-24 12:38:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

au au au au au au....
mahtaakohan kukaan arvaa mitä on nyt tullu kokeiltua kun liikehdintä saa aikaan vihlaisuja lihaksissa vähän siellä sun täällä. Joo, eilen oltiin sitten salilla. Enkä ees käyttänyt mitään isoja painomääriä mut näköjään toistot tehosi ja kroppa vähän kiljahtelee kun on nyt kiusattu sellasia lihaksia joita en tienny omistavanikaan. Mut kivaa se oli! Olihan siellä niitä täydellisen kropan treenaajia jotka oli varmaa huhkinut siellä jo tuntitolkulla ilman hien pisaraakaan. Mun ei tarvinnu heilua kuin viisi minsaa niin hikoilin jo varmaan litroja :mrgreen: Kaverin kanssa katottiin kaikki mulle sopivat laitteet läpi ja se tsekkasi vielä mun tavat tehdä etten tee mitään niin että menis ihan väärin. Eikä mennyt oleminen pyörimiseksi ja ihmettelyksi vaan tuli oikeesti vedettyä tehokkaalla rytmillä liikkeitä läpi. Nyt sen sitten tunteekin lähes koko kropassa. Mutta ei jäänyt ollenkaan paha fiilis, päinvastoin (tosin en tiedä mitä sitten jos oon yksin siellä). Ärsyttää itteäni että ajattelin näinkin paljon mitä muut musta ajattelee, niinkuin sillä oikeasti olisi yhtään mitään väliä edes. Mutta kai se vaatii vielä opettelua että tulee paremmin sinuiksi ittensä kanssa ja sitä kautta osaisi ottaa rennommin välittämättä mitä muut mahdollisesti aattelee.

Joka tapauksessa ensi viikolla otetaan uusiksi kunhan on vähän palauduttu eilisestä :D Tänään vielä on lenkin vuoro jos se auttaisi vähän sen osalta.

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-26 15:58:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Juu salilla käynnin jälkeen voi kyllä huomata että "ai mulla on tollanenkin lihas?"..
mutta kyllä se sit helpottaa! Tsemppiä noihin salilla käynteihin! Ite en ole ikinä
huomannut että kukaan siellä salilla tuijottelisi.. siellä kun oikeasti käy niin monen
moista tallaajaa fitness- ja bodarityypeistä meihin ihan tavan tallaajiin :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-29 07:54:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

kiitos tsempistä Devilady, mä oon kyllä nyt innostunut tosta salihommasta. Toissapäivänen ei tuntunut eilen missään joka ihmetytti kun kuitenkin oli kunnon hikiheilumista. No se tuntuukin vasta tänään näköjään :mrgreen: Vähän tekis mieli kävely hoitaa ankkamaisesti vaappumalla. Ja vaikuttiko se mahdollisesti vaakaan tänään kun kroppa ei tunnu omalta, näytti lukemaa 114,3kg. No en tiedä enkä välitäkään, suunta edelleen oikea elikkä pikkuhiljaa mentiin taas alaspäin. Eikä nyt muutenkaan jaksa innostuu numeroista kun mieli on jo menossa kaukana jossain, nyt nimittäin on laukut pakattu ja Italia kutsuu lomalle. Ja paikallisia ruokia aion nauttii ilman omantunnon tuskailuita =P~

Arrivederci ja palataan viikon päästä kilojen tilanteeseen, sitten voikin näyttää vaaka vaikka ja mitä eli lomapöhöön on henkisesti varauduttu 8)

Hyvää pääsiäistä! :harry:

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-03-29 11:11:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Iloista päästäistä!!!!!!

ViestiLähetetty: 2013-04-02 15:20:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Juu tuntuu että usein tulee vasta tokana päivänä se oikein tosi kipeä olo lihaksiin
jos käyttää sellaisia lihaksia joita ei normaalisti rasita. Kyllä se siitä. Mutta se myös
tosiaan kerryttää nestettä lihaksiin joten hetkellisestä painon noususta ei tosiaan
kannata olla huolissaan ;)

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-04-09 07:46:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Terrrrrve kaverit! :smt039
Kotiuduttu on takaisin ihanalta matkalta ja ihan hyviä aurinkokelejä on sen jälkeen tälläkin suunnalla ollut. Tosin noi lumet voisi jo irrottaa otteensa tän talven osalta. Ei ole ehtinyt koneen ääreenkään olleskaan. Matkalla tuli syötyä vapaasti, välilla pizzaa, välillä pastaa ja ihania kahvilaherkkujakin. Mutta mikä hyvä huomio niin enemmän mä himoitsin siellä ruokia kuin karkkeja + makeita. Mikä sitten oli numeroiden valossa lomailun saldo? Painoa lisää +600 grammaa ja vyötäröstä kuitenkin sentti pois :mrgreen: Joten ei ollenkaan niin paha mitä olis voinut kuvitella. Etenkin kun tässä on taas parhaillaan hormoonipöhöjenkin vuoro. Tota tickeriä en nyt mee vielä siirtämään, katotaan mikä on perjantain punnituksessa tilanne.

Taisi kovat kävelymäärät joka päivä vaikuttaa suotusasti. Tai no niin pitkään suotusasti kunnes päästiin lentokentälle ja oli kotiinlähdön aika.....onnistuin siinä ulkopuolella johonkii kivetyksen reunaan astua vähän vinoon ja nilkka vähän tykkäs siitä huonoa. Joten en ole vielä loman jälkeen päässyt lenkille eikä salille mut kyllä tästä pian aktivoidutaan, onneksi ei nimittäin mennyt pahasti [-o< En vaan uskalla vielä ruveta sitä rasittamaan, antaa nyt palautua kuntoon ennenkuin näillä kilomäärillä alan antaa sille extra-rasitusta. Sohvaperunaksi en aio siis palata.

Painotaival:
Kuva

ViestiLähetetty: 2013-04-20 07:02:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Aika lentää jonnekin ettei ehdi tekee likimainkaan kaikkea mitä on suunnitellu tekevänsä. Tännekään en ole nyt ehtinyt aikoihin kun kotona on kone kenkkuillut vaan nyt pelittää taas. Oon nyt pitänyt tietosesti hiilaritasoa vähän korkeampana kun huomasin hiilareiden tiputtua alas ettei olo ollut hyvä. Loman pikku extraluvut on pudinneet pois ja samaten vähän muutakin, mutta edelleenkään ei voi sanoo olevansa mikään hurjastelija tässä kilojen karistelussa. Mutta suunta jatkuu oikeana, kevennytty on yli 8 kiloa joten hyväksi havaittua elintapaa jatketaan iloisella mielellä & pilke silmäkulmassa.

Nyt aamupalalle ja sitten ulos, siellä paistaa aurinko. :smt026
Kivaa viikonloppua kaikille!

Painotaival:
Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00