Kitty kirjoitti:
Lörppö kirjoitti:
Minä ja lapset karpataan jo, niin johan tympäsee joka päivä keitellä makaroonit tms. pelkästään miehelle (mutta ku rehut ei kelpaa, ei suostu edes maistamaan)

.
No höh, keittäköön itse kerran haluaa. Iso mies, munat ja kaikki, ellei osaa olkoon ilman.

No näinpä

. Minä oon niin ilkeä, että jos joku haluaa jotakin muuta niin ihan vapaasti saa tehdä itse. Eipä ole halunneet, etenkään sen jälkeen kun huomasivat että ne kasviksetkin on hyviä (oih, voi ja kerma

). Meillä on pelkästään tämän vuoden puolella syöty kasviksia eri muodoissaan enemmän varmaan kun viimeisen viiden vuoden aikana yhteensä

.
Tsemppiä Hoitse sulle!
Eikä niistä "repsahduksista" pidä välittää, minusta juhannus ym kuuluu elämään. Lähes joka ikinen ihminen syö "ekstraa" juhlapäivinä ja lisäksi juhannuksena, jouluna esim. Ei tää siihen muutamaan päivään vuodessa kaadu, takapakkia voi tulla - mutta tuskin kukaan onnistuu kilotolkulla ottamaan takapakkia vaikka 2 tai kolmenkaan päivän aikana. Elämäntapaahan tässä opetellaan ja elämään kuuluu ei niin normaalit päivät, myös syömisten suhteen.
Minusta jos niistä muutamasta vuoden päivästä ottaa stressiä, niin stressaa aivan turhasta.