karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-28 15:50:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tukea karppaukseen!
ViestiLähetetty: 2011-07-06 15:54:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lörppö kirjoitti:
Minä ja lapset karpataan jo, niin johan tympäsee joka päivä keitellä makaroonit tms. pelkästään miehelle (mutta ku rehut ei kelpaa, ei suostu edes maistamaan) :evil: .

No höh, keittäköön itse kerran haluaa. Iso mies, munat ja kaikki, ellei osaa olkoon ilman. :twisted:

ViestiLähetetty: 2011-07-06 16:25:26 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Kitty kirjoitti:
Lörppö kirjoitti:
Minä ja lapset karpataan jo, niin johan tympäsee joka päivä keitellä makaroonit tms. pelkästään miehelle (mutta ku rehut ei kelpaa, ei suostu edes maistamaan) :evil: .

No höh, keittäköön itse kerran haluaa. Iso mies, munat ja kaikki, ellei osaa olkoon ilman. :twisted:

No näinpä :evil: . Minä oon niin ilkeä, että jos joku haluaa jotakin muuta niin ihan vapaasti saa tehdä itse. Eipä ole halunneet, etenkään sen jälkeen kun huomasivat että ne kasviksetkin on hyviä (oih, voi ja kerma :smt049 ). Meillä on pelkästään tämän vuoden puolella syöty kasviksia eri muodoissaan enemmän varmaan kun viimeisen viiden vuoden aikana yhteensä :lol: .

Tsemppiä Hoitse sulle! :smt023

Eikä niistä "repsahduksista" pidä välittää, minusta juhannus ym kuuluu elämään. Lähes joka ikinen ihminen syö "ekstraa" juhlapäivinä ja lisäksi juhannuksena, jouluna esim. Ei tää siihen muutamaan päivään vuodessa kaadu, takapakkia voi tulla - mutta tuskin kukaan onnistuu kilotolkulla ottamaan takapakkia vaikka 2 tai kolmenkaan päivän aikana. Elämäntapaahan tässä opetellaan ja elämään kuuluu ei niin normaalit päivät, myös syömisten suhteen.

Minusta jos niistä muutamasta vuoden päivästä ottaa stressiä, niin stressaa aivan turhasta.

ViestiLähetetty: 2011-07-06 17:16:01 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiitos kannustuksesta :) En nyt mitään kauheeta stressiä ole ottanut noista. Vähän tietysti harmitti kun heti näin alkumetreillä lipsuu [-X Mutta eteenpäin jatketaan karppaamalla!

Ainoa mikä vähän nyt tulevassa jännittää/mietityttää on tuo Italian reissu, joka alkaa siis nyt sunnuntaina ja kestää pari viikkoa :D Toivottavasti saa syötyä mahd. karpisti esim. hotellien aamupaloilla. Ravintoloista varmasti löytyy karppejakin vaihtoehtoja 8)

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-07-06 18:36:00 
Poissa
Herkkusuukarppi
Herkkusuukarppi

No joo siis, kyllä tuo osaa tehä itekki. Miehen aamuvuoroviikkoina tulee vaan ruoka tehtyä siihen aikaan ku mies tulee kotiin, niin kiehauttelen sille sapuskat siinä samalla, että pääsee syömään yhtä aikaa muun perheen kans :D . Iltavuoroviikkoina mä en sille tee mitään. Vaikka mun äidin mielestä mun pitäis sillonki keittää ne potut, että mies saa sitten illalla lämmittää :roll: :lol: .
Viikonloppuina tuo sit saa vahtia muksut sillä välin, ku mä teen ruuan rauhassa :mrgreen: .
Eihän tuo sinänsä iso työ ole keittää ne potut tms. mutta ois se kuitenki kiva, jos se suostuis edes maistamaan niitä rehuja :D .

Sulla on Hoitse hyvin pudonnu =D> . Kyllä se reissuki onnistuu karpisti (ainaki suht karpisti :wink: ).

ViestiLähetetty: 2011-07-06 18:39:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Juu kyllä varmaan onnistuukin suuremmitta ongelmitta... En ole koskaan mikään suuri pastan ystävä ollut ja Italiassa pizzakin vain keskitasoa :lol: Toisaalta italialaista jäätelöä taitaa mennä kyllä jonkun verran :oops: =P~

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-07-22 17:27:00 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Huhhuh!!!!! Italiasta selvitty hengissä, mutta ei mitään käsitystä vielä (kertyneistä? :oops: ) kiloista. Karppauksen suhteen matka meni aivan p*rsiilleen [-X Jos jostain ravintolasta halusi vähänkään karpimpaa sapuskaa niin, että olisi maha tullut täyteen niin lähemmäs 30e ainakin olisi joutunut annoksesta maksamaan :shock: Vähän liikaa meikäläisen kukkarolle :(

Mutta huomenna jatkuu karppaus kyllä taas sata lasissa!

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00