karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-04 23:08:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 134 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-08-14 10:46:34 
Poissa
Leijona
Leijona

Jos se olisi minusta kiinni, niin karsisin tuollaisen käytöksen kokanaan pois. Alihankkijakontrolliin en kuitenkaan voi mennä sijainnin tai ajan puitteissa. Meiän konttorilla asenne on se, että me teimme virheen ja me sen korjaamme, eikä niinkuin yleensä, että sä mokasit ja mä jouduin sen korjaamaan. Meillä on töissä hoikkia, sopusuhtaisia, lihavia, ylipainoisia ja kaikki ovat ihan yhtä tärkeitä kokonaisuuden kannalta ja kaikki mun kavereita, niin kuin mä oon heille.

ViestiLähetetty: 2010-08-21 15:52:18 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

raksi kirjoitti:

Toinen ihmetyksen aihe on se, että toisilla on aina niin käsittämätön tarve kommentoida ääneen muiden kiloja, mutta kai niillä kommentoijillakin on sitten huono itsetunto, ja omaa huonoa oloaan kompensoivat.

Taidat puhua kälystäni, jolla oli tapana pirullisesti jossain välissä kommentoida puolihuolimattomasti
kilojani! :evil:
Itse on pystyyn kuivunut kääkkä. Viime kerralla siellä käydessämme mieheni kauhistui siskonsa
ulkomuotoa ja kuiskasi minulle:"Miten mun pikkusisko voi olla noin ryppyinen ja vanhan näköinen?"
Meillä on ikäeroa 5 vuotta eikä mulla ole naamassa ryppyjä, johtunee pyöreydestäni :lol:

Joskus muutama vuosi sitten lohkaisi minulle häijysti, kun valitin lihoneeni ainakin kymmenen
kiloa, että "kyllä mun mielestä sä olet lihonut ainakin viisitoista ellet kaksikymmentä kiloa"! Saatana,
että olin tintata arvon rouvaa. Kymmenen kiloa olin lihonut...

Sen jälkeen olen tullut suorasukaisemmaksi ja pamautan päin näköä, jos alkaa vinoilemaan eikä
ole enää pahemmin arvostellut, missään asiassa! :resp:

ViestiLähetetty: 2010-08-21 17:24:09 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Sitähän se "kevyt"-elämä teettää, tullee ryppyjä, mennee välit sukulaisiin, kun on niin ratkivittumainen luonne, ku ei saa syödä tarpeeksi ja muutenki inha ihminen. Jaiks.

ViestiLähetetty: 2010-08-21 17:26:53 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

Mimmimakia kirjoitti:
Sitähän se "kevyt"-elämä teettää, tullee ryppyjä, mennee välit sukulaisiin, kun on niin ratkivittumainen luonne, ku ei saa syödä tarpeeksi ja muutenki inha ihminen. Jaiks.

:lol: :lol: :lol: Näin minäkin sen näen! =D>

ViestiLähetetty: 2010-08-21 18:53:08 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi

Eilen totesin yhden ihan konkreettisen ongelman. Eikä tämä liity laihtumiseen, vaan siihen että normigollareiden vyötärö ei pysy maharöllykän päällä, vaan aina valahtaa sinne alas ja sit vilkkuu jo persus. Ärh, ärsyttävää nostella housuja koko ajan. Olenkin kotosalla hameihmisiä.

ViestiLähetetty: 2010-08-22 07:14:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mimmimakia kirjoitti:
Kity kirjoitti:
Mutta pahimmat kaikista on tuo huono itsetunto ja itsearvostus. Puhumattakaan yksinäisyydestä kun ei uskalla liikkua missään.

Noo, tuota mä vastaisin tähän et ekaan kahteen asiaan voi vaikuttaa vain itse. Ja tuo kolmas onkin sitten jännä juttu, eli itse ainakin saan eräänlaista sadistista tyydytystä, kun käyn ihmisten ilmoilla ja totean, etten todellakaan ole ainoa lihava. :roll: :wink: Ja että minullapa on tieto, mitä kaikilla ei olekaan...

Ei sitä aina voi vaikuttaa itse siihen itsearvostukseen ja itsetuntoon. Varsinkaan jos elää narsistin kanssa joka saa sinut tuntemaan itsesi täydeksi nollaksi. Ja kun lihot, tämä narsisti syyttää sinua entistä enemmän siitä kun et kykene huolehtimaan itsestäsi.

Painonseuranta

ViestiLähetetty: 2010-08-31 17:29:18 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

Mulla tipahtaa alushousut ts. pikkarit :roll:
vyötäröröllön alapuolelle ja se on tosi ärsyttävää!
Miehillä se on ihan normaalia, siis niillä joille se röllö on
ihan tavanomainen juttu, eihän ne oo synnyttäneet muuta kuin
makkaraa ja olutta!
Ihan järkyttävää katsoa näitä "myötäsynnyttäneitä" kun persukset
vilkkuu kaiken kansan nähtävissä ja masu on pikkasen RÖLLÖ!

Mutta niin, kyllä tuo omakin hankaloittaa kaikin tavoin elämää!
Kengännauhoja on vaikea solmia, puhumattakaan että haluaisi lakata
varpaankyntensä ja yleensäkin hoitaa jalkojaan :(
Siksi uhraankin pienistä rahoistani muutaman kympin silloin tällöin
jalkahoitajalle! Suosittelen naisille, jotka haluavat luxusta joskus elämäänsä! :wink:
Jos röllö ärsyttää, niin katsopa kauniita jalkojani :lol:

ViestiLähetetty: 2010-08-31 18:34:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mä häpeän mun roikkuvaa lyllyvää mahaani niin paljon! :oops: Itsetunto on ropissu sen takia aikaa sitten ja parisuhteessakin tietyt asiat on mulle hyvin vaikeita..

ViestiLähetetty: 2010-08-31 18:52:55 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

Kuuleppa Terde!
Miehistä viis, niin jos ei satu olemaan sun puolisos? :|
Nautin elämästäni juuri tämän kokoisena ja näköisenä,
ja JOS laihdun, niin nautin siitäkin ajatellen vain ja ainoastaan
itseäni, ei mulla ole tarkoituskaan miellyttää ketään muuta kuin
itseäni, sillä koen voivani HYVIN! tällä ruokavaliolla ja SE on
se pääasia!
Aatteleppa vaihteeksi itseäsi Terde!
Ja jos miehelläsi on röllö, niin voit ohimennen sanoa:
Kun sullakin toi maha kasvaa, pitäiskö sunkin...?
Tsemppiä sulle äläkä anna minkään vaivata sua, jooko?

ViestiLähetetty: 2010-08-31 19:04:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noh, mun pitää varmaan tunnustaa yks juttu... sänkykamaripuolella ei oo haitannu röllykät mua yhtää :oops: . Kuopuksen syntymän jälkeen (olin siis laihtunu raskausaikana) tuo karvanaama jopa jossain vaiheessa tuumas, että muistaakseni mä sanoin papille, että tahdon, ja sillon sain enemmän :lol: .

Mutta tuo pikkareiden valahtaminen mahan alle... joo, ja haluaisin väittää, että en käytä sukkahousujakaan tuon takia, mutta enpäs mä niitä kait muutenkaan käyttäis. Stay-upit on hyvät, mutta silikonit tekee ihottumaa, joten vain rajoitetun ajan. Sitten toi intiimialueiden sheivaus... kele. Kasvakoot. Myyn sitte huutiksessa, kuten eräät julkisuudenhakuiset henkilöt, kun oon tarpeeksi laihtunu :twisted: .

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-08-31 19:39:15 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

ARH!
Sukkahousuja vihaan, niitä ei olisi pitänyt keksiäkään, fy fan!
Nuorena, kauniina ja seksikkäänä pidin noita kirottuja stay uppeja!
Nyt inhottavana keski-ikäisenä haluan rentoutua lökäreissä ja
numeroa liian suuressa t-paidassa koti-iltoina, viis välitän muista :lol:

ViestiLähetetty: 2010-08-31 22:17:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sukkahousut mä hylkäsin jo 20 vuotta sitte, stay-upit on vielä inhottavampia, sukkahousujen vatsaa puristavan osuuden voi aina jotenkin justeerata löysäks mut stay-upit puristaa reisiä, ne voi suorastaan aiheuttaa vaikka veritulpan - En oo 20 vuoteen nähny mitään järkeä pitää housujen tai pidemmän hameen alla muuta ku riittävän löysiä ja mukavia KALSAREITA, tai vastaavia leggingsejä (tosin niidenkin pitää olla löysät eikä mitään pintaa pitkin).

Sukkahousuilla ei oo mitään käyttöä, talvella kalsarit ja kesällä ei mitään vastaavia tarvi housujen tai hameen alla.
Ja nythän on näitä reiluja ylipolven sukkia joita voi käyttää hameen kanssa jos on sellaset sääret joita voi näyttää.

Mä inhoon myös farkkuja ja housuja jotka kiristää vatsasta, joten käytän talvella usein kaksia pehmeitä veluurihousuja päällekkäin kun on oikein kylmä.

Yks mua ihmetyttää, kun tilaa postimyynnistä isompikokoset housut, niin ne on samalla myös pari numeroa pidemmät, siis kasvaako ylipainonen myös pituutta näiden pm-firmojen mielestä? (sori jos tästä jo kirjotin, en ny muista)

ViestiLähetetty: 2010-09-01 05:34:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

solekil: olen siis joo parisuhteessa ja mies pitää minusta kuulemma tälläisenä kuin olen :roll: Itselläni vain vaivaa niin paljon..

ViestiLähetetty: 2010-09-01 13:40:21 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Mä en oo kans käyttänyt sukkahousuja n 30 vuoteen paitsi ehkä kerran vuodessa jos on niin hienot juhlat että pakko laittaa hameen kanssa. Inhoon niitä hirveesti. Kesällä ei tartte mitään ja talvella kalsareita/leggareita.Tällä inholla ei kyllä oo mitään tekemistä painon kaa.

ViestiLähetetty: 2010-09-01 18:32:52 
Poissa
sintti
sintti

Itselläni nuo sukkahousut ei sinällään vaivaa ellen sitten pankkiryöstöä ala suunnittelemaan :lol:

Se miten hankaloittanut elämää niin tietysti tuo itsetuntoon vaikuttaa ja hyvän olon tunteeseen. Monet asiat saanut uuden järjestyksen karppaamalla ja pitkästä aikaa tuntuu että minä hallitsen talouttani ja itseäni . Mielikin paljon levollisempi ja onnellisempi.

Ennen karppausta mieli oli melko apea. Itsevarmuus kasvanut satana.

ViestiLähetetty: 2010-09-01 19:40:09 
Poissa
kakarakarppi
kakarakarppi

Terde80 kirjoitti:
solekil: olen siis joo parisuhteessa ja mies pitää minusta kuulemma tälläisenä kuin olen :roll: Itselläni vain vaivaa niin paljon..

niiin tuttu tunne! Vaikka mulla ei olekaan "kuin" parikyt kiloa ylipainoa, niin itsetunto on todella alhaalla oman kropan suhteen. Varsinkin, kun tiedän mitä on olla hoikka ja ylpeä itsestään... Se on kamalan vaikea uskoa toisen sanoja,
kun itse ei ajattele yhtään samalla tavalla.

ViestiLähetetty: 2010-09-01 21:17:30 
Poissa
napakettu
napakettu

El_Chocolate kirjoitti:
Yks mua ihmetyttää, kun tilaa postimyynnistä isompikokoset housut, niin ne on samalla myös pari numeroa pidemmät, siis kasvaako ylipainonen myös pituutta näiden pm-firmojen mielestä? (sori jos tästä jo kirjotin, en ny muista)
Johtuu sarjoituksesta: koko suurenee joka suuntaan.

Ja onhan se paljon helpompi ottaa sieltä lahkeesta pois kuin laittaa lisää.

18518 Nirrilä

ViestiLähetetty: 2010-09-01 21:43:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

lapsettomuus ongelmat :( Ja jotain ulkoisia hommia...vaatteet eivät näytä mukavilta päällä..Kihti alle kolmekymppisenä...Itsetunto oli jossain vaiheessa täysin nollissa...jatkuva väsymys...Jossain vaiheessa kun painoa oli aikast paljon enemmän, alkoi polvi muljahtaa pois paikoiltaan...Nää olis kaikki jo aikoinaan voinu ottaa ERITTÄIN suureksi varoitusmerkiksi ja tehdä jotain... :oops: Ei vaan saanut itseään niskasta kiinni!!
Mutta nyt on toisin :D Kohta kk takana ja olo mitä mainioin!!

ViestiLähetetty: 2010-09-02 16:00:12 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen

iida kirjoitti:
Terde80 kirjoitti:

niiin tuttu tunne! Vaikka mulla ei olekaan "kuin" parikyt kiloa ylipainoa, niin itsetunto on todella alhaalla oman kropan suhteen. Varsinkin, kun tiedän mitä on olla hoikka ja ylpeä itsestään... Se on kamalan vaikea uskoa toisen sanoja,
kun itse ei ajattele yhtään samalla tavalla.

Hemmetti, jos mies pitää teistä sellaisena kuin olette, olkaa tyytyväisiä ja nauttikaa
niin elämästä kuin seksistäkin, hulluahan se on pistää hanttiin tässä asiassa!
Miesten ajatuksista kukaan ota selvää ja onhan niilläkin omia ongelmia varmaan
toisillekin jakaa, eikö?
Ei se, että on hoikka, tarkoita automaattisesti hyvää ja ihanaa elämää, silloin
tulee muita asioita, jotka häiritsevät keskinäistä kanssakäymistä, hoh hoijaa...
Hyvä itsetunto on tie parempaan elämään ja antaa pontta suhteeseen, se on vain
minun mielipiteeni, mutta pitänee paikkansa.
Molemmin puoleinen arvostus kohoaa, kun on oma itsensä sellaisenaan,
itseään tai toista väheksymättä!

ViestiLähetetty: 2010-09-02 16:08:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Komppaan täpöllä!

Tässä kurjassa maailmassa on otettava nautinnot vastaan jaksaakseen taas yhden huomisen lisää! Ja niinhän se on: jos haluu saada, on pakko antaa. Täysillä!

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 134 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00