jhmt kirjoitti:
Ipumaksi kirjoitti:
Liikunnalla ei ole mitään merkitystä laihtumisen kanssa.
Taas näitä

. Älä usko tälläiseen, näitä keksii ne ihmiset, jotka eivät ole oikeastaan ikinä harrastaneet liikuntaa ja ovat inhonneet sitä ala-asteelta lähtien ja olleet lihavia sieltä asti (toivottavasti en tarkoita sinua.) Tosiasia ja FAKTA on kuitenkin se, että liikunta lisää aineenvaihduntaa ja sitä kautta myös paino putoaa helpommin.
Ai kun kauniisti sanottu <3 olen tosiaan ollut lihava koko elämäni. Liikuntaa olen harrastanut vaihtelevasti (välillä joka päivä, välillä en yhtään) ja koskaan se ei ole vaikuttanut painoon mitenkään. Suurin osa niistä, jotka liikkuvat ja syövät vapaasti, syövät enemmän silloin kun liikkuvat. On onnistuttu treenaamaan ylipainoisia maratonille, ilman että grammaakaan tippuu. Viestissäni myös sanoin niitä syitä siihen liikkumiseen. Suosittelen toki liikuntaa kaikille. Siitä on paljon muuta hyötyä. Mutta en todellakaan morkkaa niitä, jotka ei liiku. Yksi syy omaan liikuntakammoon on just ne immeiset, jotka uskoo, että olen läski vain sen takia, että en jaksais käydä lenkillä. Voisin laittaa linkkejä muutamiin tukimuksii, mutta olen puhelimella netiasä, enkä oikein pysty. Btw. hyvin on täällä tippunut ihan ilman sitä liikuntaa. Nyt vasta uskaltaa taas jotain tehä, kun nilkat ei huuda hallelujaata. Mutta koskaan en enää liiku laihdutuksen takia. Liikun oman mielihyvän ja kunnon takia.