karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-12 05:01:35

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-02 20:58:03 
Poissa
sintti
sintti

Nupautus mahtavaa kuultavaa! =D> Oma alkupaino 98 hujakoilla, pituutta 163. Neljä viikkoa takana, oon pitäny muutaman repsupäivän viikonloppusin että jaksan sitte taas painaa ketoosissa ja -10kg tiputettu! Rupeen varmaan nyt liikkumaan kanssa enemmän niin saisi pian ton painoindeksin alle kolmeenkymppiin!

ViestiLähetetty: 2012-03-02 21:53:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mitä te megapudottajat oikein mahdatte syödä, risiiniöljyäkö, kun noin putuaa? :lol: :lol: :lol:

terveisin nimim. "Kade-82" :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-06 20:02:39 
Poissa
sintti
sintti

Isoilta ihmisiltä lähtee aluks helpommin painoo, näin oon sen järkeilly. Enkä kyllä oo syöny mitään muuta ku kanaa, rahkaa, kanaa, rahkaa, nautaa, rahkaa, kanamunaa plaaplaa mutta kyllä se motivoi ku kattoo omaa maharöllykkää. Onhan tässä reilut 20 vuotta saanu syödä ihan mitä vaan ja ite ainakin oon mässänny ennen JATKUVASTI, ai kauhee ihan hävettää :oops:

ViestiLähetetty: 2012-03-06 21:56:46 
Poissa
sintti
sintti

Kiitoksia kaikille tsemppauksesta!

Laihtumisen resepti on mulla yksinkertainen: vähän ruokaa ja paljon liikuntaa :)
Ketoosissa olen ollut koko ajan eli hiilarit alle 20g/päivä. Liikkunut olen n. 4000-5000 kalorin edestä viikottain. Liikkuminen vähäisistä hiilareista ja kaloreista huolimatta on ollut helppoa, sillä pohjakunto on kohtuullisen hyvä ollut koko ajan (ylipainosta huolimatta) ja lisäksi ketoosi sopii mulle hyvin, se lisää energisyyttä. Proteiinin saannista pitää tietenkin huolehtia, ettei lähde lihasmassaa. Toistaiseksi ainakin on lihasmassa kasvanut ja rasvaprosentti vastaavasti pienentynyt. Näillä mennään, niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Tietenkin jossain vaiheessa pitää alkaa lisäämään energian saantia, mutta sen aika ei ole vielä.

ViestiLähetetty: 2012-03-07 08:40:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mainio alku!

Ruuan laitto on hauskaa, kun ite tekee tulee...ihan mitä sattuu :wink:

Huono muistisena teen näitä resepti osion ruokia muistin mukaan, vaihtaen lihan kalaan, broileriin. kinkkuun, metukkaan...
Esim lasagne broilerisuikaleista miunmaun mukaista. Sama kun juustoja, smetanaa, tai partista vaihtelee...
Joskus jotain aineosaa ei kaapista löydy, tai unohtuu laittaa, taas uusi maku!
Olen tehnyt tuosta lasagnesta ja kesäkurpitsa kiusauksesta monia versioita (aina tulee erilaista!) ja olen tykännyt.
Minä eikä tyttäreni aiemmin tykätty kesäkurpitsasta, mutta nyt löyty sillekkin käyttöä :P
Tytär sanoi eilen kesäkurpitsasta, tää on kuin perunaa, mutta parempaa :lol: (lasangnea)

Mutta siitä lähdetään, että tähän on tultu.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-03-09 19:42:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään tasan 2kk karppausta takana. Tää on ollut upeeta.Mää voin niin hyvin henkisesti ja fyysisesti ettei o tosikaan. Oma kulta komppaa täysin ja meidän yhteispudotus huikeet 36,2kg :D Tästä on pirun hyvä jatkaa, sillä pudotettavaa on vielä mulla ainakin 12-13kg :oops: Ja miehelläni semmonen reilu 5kg-8kg.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00