Oih, olipa ihana löytää tämä ketju! Kuvittelin olevani ainoa megavonkale, kun useimmat puhuvat maksimissaan 30 kilon pudotuksesta ja itse siinä sitten ajattelee, että no jooooooooo että olishan tuossa 70-80kg varaa mistä tiputella...

Minulla BMI siis 50,2 ja viime viikolla painoa 144,6kg, pituutta 170cm. Okei, onhan tuossa 10 kiloa vähemmän kuin sinulla, gielo, mutta varmaan aika samanlaisia ajatuksia liikkuu silti.

Kuten esimerkiksi nuo ruokamääriin liittyvät ajatukset - onhan se selvä, että eroja on. Jos on tottunut syömään ongelmitta sen levyllisen pizzaa kerralla, niin ei vaan tule kylläiseksi samasta kuin puolikkaalla pellillä selvinneet. Itse ajattelin sen niin, että aluksi riittää, kun kerta-annosten koot lähtevät alaspäin. Vedellähän voi täyttää vatsaa, mutta sen niksin jo selvästikin olet ottanut käyttöön.

Kuulin kerran sellaisen maalaisjärkisen ilmaisun, että ihmisen kuuluisi syödä kerrallaan korkeintaan omien nyrkkiensä kokoinen annos - tämähän nyt ei todellakaan ole mikään lääketieteellinen fakta, mutta itselleni ollut oikein toimiva (hehe) nyrkkisääntö.
Tsemppaillaan toisiamme, kyllä se kaksinumeroinen vaakalukema on mahdollinen meillekin!

7/11 BMI 47,3 -> laihdutusprojekti vauvalomalle.