Mimmimakia kirjoitti:
Kity kirjoitti:
Mutta pahimmat kaikista on tuo huono itsetunto ja itsearvostus. Puhumattakaan yksinäisyydestä kun ei uskalla liikkua missään.
Noo, tuota mä vastaisin tähän et ekaan kahteen asiaan voi vaikuttaa vain itse. Ja tuo kolmas onkin sitten jännä juttu, eli itse ainakin saan eräänlaista sadistista tyydytystä, kun käyn ihmisten ilmoilla ja totean, etten todellakaan ole ainoa lihava.

Ja että minullapa on tieto, mitä kaikilla ei olekaan...
raksi kirjoitti:
Mutta miksi, oi miksi niissä puseroissa, topeissa ja tunikoissa se kaula-aukko on kuin seitsemän leivän uuni?
Oi, sanopa muuta! Ihan hirveitä leurakkeita, joissa ei uskalla liikkua, ettei boobsit tursahda kaiken kansan nähtäville. Ja itse kun satun olemaan mallia, joka ei ole erityisen lihava käsivarsista eikä olkapäistä, niin eihän ne pysy päällä. Enkä tosiaan nauti minäkään näytellä tissivakoani kaikelle kansalle.
Mua taas ei harmita avonaiset kaula-aukot koska mulla on niin kauneet rinnat

, mutta ihmetyttää minkä takia niin paljon suositellaan ylipainosille ja pömppömahaisille näitä tunikoita ja lantiolle asti ulottuvia, ja sitte sellasia joissa on se kiristys rintojen alla - siis kun ihminen on omenavartaloinen niin em . mainituissa sä näytät tasan tarkkaan siltä että oot raskaana ( kerran multa jopa kysyttiin...) - Omenavartaloinen reilunkokonen on hyvän näkönen _vain_ja_ainoastaan: Ryhdikkäissä jakuissa ja puseroissa ja t-paidoissa (ryhdikkäissä, ei pintaa pitkin menevissä ohuissa) joissa se jakku tai pusero ulottuu vyötärölle tai siitä 10 senttiä alaspäin - ei lantiolle asti, eikä mitään telttoja.
Esim Elloksen Plus Collection kaavut, tunikat ja takapuolen peittävät y-painosten kuteet on kammottavia mammakuteita aikuisille naisille jotka ei oo raskaana - ja värit, fyy faan: harmaata, beigeä, viininpunasta, munasta, no joo toi oli painovirhe mut jätän sen koska ne on munasta, siis mustaa ja oliivinvihreetä eli vain kökkövärejä, mihin värit katoo kun syksy koittaa ? Missä on hehkuva liila, hehkuva pinkki, keltanen, limenvihreä? Missä on turkoosi, taivaansininen ? Plääää, sanon minä
Ja materiaalit ylipainosille: Polyesteriä ja muuta mummokamaa, mikä niitä vaivaa