crisse kirjoitti:
Mulla on tuo uusin Atkins ja uusiSinä(tai sinnepäin) kirja.
Tuossa kirjassa on kohta, jossa luetellaan alkuvaiheen sallitut ruoka-aineet, ovat kätevästi luokiteltuina listoina siellä. En itse vielä edes lukenut muiden vaiheiden listoja, ettei vaan muisti tee tepposia ja ostaisinkin vahingossa itselleni jotain, mikä ei sovi alkuvaiheeseen. Lapsille kyllä ostan, eli kaapista löytyy vaikka mitä sokerijugurttia, mutta en syö niitä itse.
Mä aion nyt mennä tästä vielä viikon induktiolla, sitten on kaksi viikkoa täynnä. Jatkan samalla mallilla, jos keksin helpotuksen hajuhaittoihin. Toisaalta kun se Heikkilä on mun idoli, niin jossain vaiheessa pitää alkaa Heikkilänkin kirjoihin perehtyä, mutta kun tätä atkinsia aloitin niin mennään tällä ensin hyvä tovi. Ja ohjeita noudattaen, muutenhan en voi tietää toimiiko tämä vai ei.
Hajuhengityksestä vielä: katselin kyllä noita hengitystä raikastavia tuotteita, Bafucinia ja sb12:ta ja mitä niitä oli. Ne vaan kaikki lupaavat poistaa suusta haisevat bakteerit, mutta ketoosissahan ei ole suun bakteereista kyse, vaan niistä ketoaineista. Minkään tuotteen valmistaja ei ole - tai en ole vielä huomannut - mainostanut poistavansa ketoaineiden hajua hengityksestä, vain bakteerien. Mutta kannattaa noita kokeilla kyllä, eihän niistä kaiketi haittaakaan ole.
En huomaa itse pahan hajuista hengitystäni, mutta ympäristöstä tulee vahvoja viitteitä sille, että haisee ja lujaa. Se tässä onkin kamalinta: kun ei itse tiedä. Jos tietäisi, nappaisi jonkun pastillin suuhun, mutta kun menee pitkin maita ja mantuja lemuten tietämättään, niin se on ikävää. Olen alkanut syömään ruokani työpöydän ääressä ja kahvit (omassa tapauksessani teet) myös, en kehtaa mennä työpaikan kahvipöytään haisemaan.
Miten mä nyt olen saanutkin tästä näin ison ongelman? No, ongelmat on tehty ratkaistaviksi. Kerron kaikille, kun löydän keinon kadottaa pahanhajuinen hengitys. Nettiä selaamalla jossain väitettiin, että se haju laantuu ajan myötä ja on alkuvaiheen oire, mutta se oli joku keskustelupalsta (ei tämä), joten tuon todenperäisyydestä en tiedä.

[/url]