| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Pellen nesteytys? http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=66&t=51309 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Hymis [ 2011-01-15 20:08:41 ] |
| Viestin otsikko: | Pellen nesteytys? |
Eli mitä kaikea pellinkiläiset juo? Sen mitä tuolta Anttilan kirjasta ymmärsin, maidon tulee olla joko navetasta tai ei ollenkaan? Vissyjä oli luetellut Sam Pellegrino, Ramlösa ja Bonaqua omina suosikkeinaan, mutta onko niin ettei muutkaan vissyt kiellettyjä ole? |
|
| Julkaisija: | Milkman [ 2011-01-18 13:21:34 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Pellen nesteytys? |
| Julkaisija: | suopursu [ 2011-01-18 14:03:21 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Pellen nesteytys? |
Ilman muuta ainakin maustamattomia vissyjä saa juoda! Vettä, ja kivennäisvettä, ja kahvia, ja tietty punaviiniä oman harkinnan mukaan. Maidonjuonti ei ole minua koskaan kovasti innostanut, mutta voit varmaan halutessasi esim. punaista maitoa juoda. Huomaa että maidosta tulee äkkiä liikaa hiilareita. |
|
| Julkaisija: | Hymis [ 2011-01-19 01:11:32 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Pellen nesteytys? |
Hih, tarkoitus ei ole nihilistissutella Mutta kiitos teidän olen taas viisaampi (ja huojentuneempi) |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|