Itsekin varmasti kuulun tänne

Vielähän mie vasta harjoittelen, ja repsahduksia tulee aika usein, mutta pikku hiljaa yritän psyykata itselleni mitkä normi-ruokavaliooni kuuluvat ainekset ovat pahoja, ja mitä pitäisi syödä enemmän. Aika hyvin on leipä jäänyt pois listalta. Riisiä, perunaa ja pastaa en oikeastaan hirveästi ole muutenkaan syönyt, ku oon liian laista valmistamaan oikeata ruokaa

Mutta just leipä, pizza, mikroateriat ja grillimättö on oikeastaan ollut miun ruokavalio, ja tietty karkit ja suklaat, ihme etten oo lihonu enempää kuin mitä nyt oon. Ne prosenttisuklaat on muuten Jumalan lahja! Ei oo ollenkaan tullut sitä hurjaa suklaanhimoa, kun on antanut itselleen luvan nappasta sitä tummaa (ja itse asiassa hyvää

) 81% Lidl-suklaatia aina välillä.
Mutta, siis rentokarppaus. Niin, itse en oikein jaksa koskan satsata siihen mitä syön, menen siitä mistä aita on matalin. Joten kaikki vaakahässäkät sun muut syömistä hidastavat ja hankaloittavat asiat ovat poissuljettu, se vain alkais ärsyttämään pidemmän päälle. Kaupassa yritän tsiigaa missä on vähän hiilareita, ja netistä yritän oppia ulkoa ne terveelliset ainekset. Eikä se nyt kovin vaikeeta ole, liha ja kasvikset, thats it, niistä voi keksiä vaikka mitä hyvää jos vain pistää mielikuvituksen liikkeelle
