karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Irlanti pienentynyt
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=57&t=66025
Sivu 1/1

Julkaisija:  irlanti [ 2013-07-09 16:35:10 ]
Viestin otsikko:  Irlanti pienentynyt

https://lh6.googleusercontent.com/-IJH9Kw0pnv0/UdwdLg3ntYI/AAAAAAAACOw/WwxHzk3mBBk/s421/kuva%2520minusta.jpg?gl=FI

Minä marraskuu 2012



https://lh4.googleusercontent.com/-covLOo6jAEc/UdxMYp0y2-E/AAAAAAAACPE/fGwM2fnVHfY/s144-c/20130709.jpg?gl=FI

ja nyt

Julkaisija:  timi79 [ 2013-07-09 18:50:59 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

pitäis johonkin yahoo:seen kirjautua, jotta näkis jälkimmäisen kuvan...?

Julkaisija:  tarja-tuulikki [ 2013-07-09 20:27:13 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

:shock: Hitsit!
Voiko enää silmiään uskoa?
Puolet lähteny! :D

Julkaisija:  Voikku [ 2013-07-09 20:36:23 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

Ohhoh,onpas tosiaan valtaisa muutos.Hienoa ja onneksi olkoon =D>

Julkaisija:  nirri [ 2013-07-09 20:37:40 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

Jeps komia muutos :mrgreen:

Julkaisija:  iso isä [ 2013-07-09 20:42:43 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

Hyvin on muuttunut.

Julkaisija:  timi79 [ 2013-07-09 21:09:58 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

No nyt näkyy kuva mullekin :) Upea muutos! Onneksi olkoon :)

Julkaisija:  Aura [ 2013-07-10 09:20:34 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

Hieno muutos! =D>

Julkaisija:  NiilinKaimaani [ 2013-07-10 09:28:54 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

Hienoa!! =D> =D>

Julkaisija:  Mässi [ 2013-07-10 21:58:24 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

Tiimalasia pukkaa =D>

Julkaisija:  puffi [ 2013-08-13 09:29:57 ]
Viestin otsikko:  Re: Irlanti pienentynyt

Mahtava suoritus!! =D>

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/