| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Irlanti pienentynyt http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=57&t=66025 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | irlanti [ 2013-07-09 16:35:10 ] |
| Viestin otsikko: | Irlanti pienentynyt |
https://lh6.googleusercontent.com/-IJH9Kw0pnv0/UdwdLg3ntYI/AAAAAAAACOw/WwxHzk3mBBk/s421/kuva%2520minusta.jpg?gl=FI Minä marraskuu 2012 https://lh4.googleusercontent.com/-covLOo6jAEc/UdxMYp0y2-E/AAAAAAAACPE/fGwM2fnVHfY/s144-c/20130709.jpg?gl=FI ja nyt |
|
| Julkaisija: | timi79 [ 2013-07-09 18:50:59 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
pitäis johonkin yahoo:seen kirjautua, jotta näkis jälkimmäisen kuvan...? |
|
| Julkaisija: | tarja-tuulikki [ 2013-07-09 20:27:13 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
Voiko enää silmiään uskoa? Puolet lähteny! |
|
| Julkaisija: | Voikku [ 2013-07-09 20:36:23 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
Ohhoh,onpas tosiaan valtaisa muutos.Hienoa ja onneksi olkoon
|
|
| Julkaisija: | nirri [ 2013-07-09 20:37:40 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
Jeps komia muutos |
|
| Julkaisija: | iso isä [ 2013-07-09 20:42:43 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
Hyvin on muuttunut. |
|
| Julkaisija: | timi79 [ 2013-07-09 21:09:58 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
No nyt näkyy kuva mullekin |
|
| Julkaisija: | Aura [ 2013-07-10 09:20:34 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
Hieno muutos!
|
|
| Julkaisija: | NiilinKaimaani [ 2013-07-10 09:28:54 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
Hienoa!!
|
|
| Julkaisija: | Mässi [ 2013-07-10 21:58:24 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
Tiimalasia pukkaa
|
|
| Julkaisija: | puffi [ 2013-08-13 09:29:57 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Irlanti pienentynyt |
Mahtava suoritus!!
|
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|