| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Sikistymistä. http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=57&t=64507 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Nurinkehrääjä [ 2013-01-11 16:49:39 ] |
| Viestin otsikko: | Sikistymistä. |
Aloitin karppauksen hiukan näiden kuvien oton jälkeen 2010 (kuten kuva sanoo Lähtömitat 137,6kg / 174cm ![]() Alemmat kuvat on otettu kolmenkymmenen kilon pudotuksen jälkeen. Pikkaasen olen retkahtanut ja kuutisen kiloa saanut takaisin. ![]()
|
|
| Julkaisija: | Ronja-Aliisa [ 2013-01-11 20:53:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Sikistymistä. |
| Julkaisija: | iso isä [ 2013-01-11 21:24:53 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Sikistymistä. |
Ronja-Aliisa kirjoitti: :shock: Siis VAUDE!!!! Mikä seksipommi!! Kirjottaisin samoin, jos kehtaisin... |
|
| Julkaisija: | piitukarppi [ 2013-01-11 21:26:45 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Sikistymistä. |
|
|
| Julkaisija: | jantsu.a [ 2013-02-10 10:10:49 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Sikistymistä. |
Hienoa!!
|
|
| Julkaisija: | Nurinkehrääjä [ 2013-12-31 21:24:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Sikistymistä. |
Päivitetympää kuvaa. Painonpudotusta takana 36,3kiloa http://uppaa.net/i/38a5e.jpg |
|
| Julkaisija: | Geri [ 2013-12-31 23:30:18 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Sikistymistä. |
Mahtavaa tulosta
|
|
| Julkaisija: | Tomba [ 2014-01-01 10:43:55 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Sikistymistä. |
Oho, hienoa jälkeä |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|