| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Kaventumista. http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=57&t=63945 |
Sivu 1/2 |
| Julkaisija: | Akame [ 2012-11-16 11:54:08 ] |
| Viestin otsikko: | Kaventumista. |
Edit. Kuvat pois. Photobucketissa on ilmeisesti jokin vika. ![]() Edit2. Muokkasin uudelleen, nyt pitäisi olla ihan naama piilossa. Eli lähtötilanne, n. 120 kg. Siitä lähdettiin liikkeelle huhtikuussa 2012. ![]() Nyt, (marraskuu 2012) n. 89kg. ![]()
|
|
| Julkaisija: | Siperia [ 2012-11-16 11:59:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Vautsi vau!
|
|
| Julkaisija: | Teea [ 2012-11-16 14:41:36 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Ohhoh! Hienosti on lähtenyt! |
|
| Julkaisija: | marijii [ 2012-11-16 15:26:34 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Woop woop! Mahtavaa!
|
|
| Julkaisija: | Kätti [ 2012-11-16 15:31:28 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Akame,tosi jees!! Millähän ruokavaliolla olet saavuttanut nykyisen kokosi |
|
| Julkaisija: | Akame [ 2012-11-16 15:47:49 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Kiitos kaikille kauniista sanoista, lämmittää mieltä tosi paljon! 2 kissaa, hyväkarppaamalla! Mutta tosiaan kymmenisen kiloa on vielä tavoitteeseen, eli 7-alkavaan painoon! Jonkinlaiseksi aikarajaksi olen asettanut juhannuksen 2013. Lienee ihan realistinen tavoite. |
|
| Julkaisija: | Arvo Morkkis [ 2012-11-16 15:49:55 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Siis toihan on pahakarppausta, viinaa ja karkkia Hieno tulos, onnea! |
|
| Julkaisija: | Akame [ 2012-11-16 15:53:25 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
^ No, viinaa on ollut korkeintaan 2 kertaa kuussa. Karkkia samoten! |
|
| Julkaisija: | Golden [ 2012-11-16 16:01:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Mä sanon tähän vaan että VOI JUMANKAUTA! Ja se tulee ihan iloisella ajatuksella, hyvällä mielellä ja lämpöisillä ajatuksilla. Mahtava suoritus. Miten sä ton teit? TAHDON KANS! Upeeta.
|
|
| Julkaisija: | Kätti [ 2012-11-16 16:03:35 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Kyllähän mä,Akame,tajusin,et karppaamalla.
|
|
| Julkaisija: | Sokerina pohjalla [ 2012-11-16 16:12:37 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Vautsi vau! Voi vitsi oon kade!
|
|
| Julkaisija: | iso isä [ 2012-11-16 16:33:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Tytöt täällä kehuskellu tulosta. Vanhan miehen mielestä kyllä tuossa silmä lepää. |
|
| Julkaisija: | mlv [ 2012-11-16 16:50:06 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Mahtava tulos, onnittelut. Sinulla näyttää olevan myös söpöjä koiria. |
|
| Julkaisija: | Akame [ 2012-11-16 19:56:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Mähän ihan häkellyn näistä teidän kommenteista. Mitähän tuo photobucket oikein sekoilee, olin leikannut naamat pois ja koiratkin sutannu veke, mutta kyllä ne vasta tossa näkyi. |
|
| Julkaisija: | Kätti [ 2012-11-16 20:01:12 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Akame kirjoitti: Mähän ihan häkellyn näistä teidän kommenteista. Mitähän tuo photobucket oikein sekoilee, olin leikannut naamat pois ja koiratkin sutannu veke, mutta kyllä ne vasta tossa näkyi. Ei onnistu,mä tunnistin sut heti |
|
| Julkaisija: | Akame [ 2012-11-16 20:07:09 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Mitä helkkaria. Joo, kuvat lähtee veke. |
|
| Julkaisija: | Kätti [ 2012-11-16 20:13:43 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Etkä poista kuvia! Mä mitään sua tunnistanut,kunhan heitin läppää,sori! |
|
| Julkaisija: | Akame [ 2012-11-16 20:16:13 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Joo, en mä siis ajatellutkaan että sä tunnistaisit mut, tai siis tietäsit mut, mutta naama näkyi, eikä se ollut tarkoitus! Mutta nou hätä, nyt ei pitäisi enää näkyä muutakuin ruhot? |
|
| Julkaisija: | iso isä [ 2012-11-16 20:58:09 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Taisi kuvien taso parantua. Malli pysyi yhtä hyvänä. |
|
| Julkaisija: | meteli [ 2012-11-18 19:09:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kaventumista. |
Mieletöntä, muista olla ylpeä itsestäsi
|
|
| Sivu 1/2 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|