karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Kaventumista.
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=57&t=63945
Sivu 1/2

Julkaisija:  Akame [ 2012-11-16 11:54:08 ]
Viestin otsikko:  Kaventumista.

Edit. Kuvat pois. Photobucketissa on ilmeisesti jokin vika. [-X

Edit2.

Muokkasin uudelleen, nyt pitäisi olla ihan naama piilossa. :P

Eli lähtötilanne, n. 120 kg. Siitä lähdettiin liikkeelle huhtikuussa 2012.

Kuva

Nyt, (marraskuu 2012) n. 89kg.

Kuva

Kuva

Julkaisija:  Siperia [ 2012-11-16 11:59:05 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Vautsi vau! :smt023

Julkaisija:  Teea [ 2012-11-16 14:41:36 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Ohhoh! Hienosti on lähtenyt!

Julkaisija:  marijii [ 2012-11-16 15:26:34 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Woop woop! Mahtavaa! =D>

Julkaisija:  Kätti [ 2012-11-16 15:31:28 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Akame,tosi jees!!
Millähän ruokavaliolla olet saavuttanut nykyisen kokosi :shock:

Julkaisija:  Akame [ 2012-11-16 15:47:49 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Kiitos kaikille kauniista sanoista, lämmittää mieltä tosi paljon! :D

2 kissaa, hyväkarppaamalla! :) En oo huhtikuun jälkeen suuhuni yhtäkään leipäpalasta laittanu, saati makaronia, riisiä, pastaa ym. karppaajalle "kiellettyä". Sen sijaan olen kyllä välillä nautiskellut esim. alkoholia ihan reilusti, samoten karkilla olen joskus herkutellut mikäli mieli on tehnyt. :)

Mutta tosiaan kymmenisen kiloa on vielä tavoitteeseen, eli 7-alkavaan painoon! Jonkinlaiseksi aikarajaksi olen asettanut juhannuksen 2013. Lienee ihan realistinen tavoite. :)

Julkaisija:  Arvo Morkkis [ 2012-11-16 15:49:55 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Siis toihan on pahakarppausta, viinaa ja karkkia :D

Hieno tulos, onnea!

Julkaisija:  Akame [ 2012-11-16 15:53:25 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

^ :lol: :mrgreen:

No, viinaa on ollut korkeintaan 2 kertaa kuussa. Karkkia samoten! :P

Julkaisija:  Golden [ 2012-11-16 16:01:38 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Mä sanon tähän vaan että VOI JUMANKAUTA! Ja se tulee ihan iloisella ajatuksella, hyvällä mielellä ja lämpöisillä ajatuksilla. Mahtava suoritus. Miten sä ton teit? TAHDON KANS! Upeeta. =D>

Julkaisija:  Kätti [ 2012-11-16 16:03:35 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Kyllähän mä,Akame,tajusin,et karppaamalla. =D>

Julkaisija:  Sokerina pohjalla [ 2012-11-16 16:12:37 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Vautsi vau! =D> Voi vitsi oon kade!

Julkaisija:  iso isä [ 2012-11-16 16:33:52 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Tytöt täällä kehuskellu tulosta.

Vanhan miehen mielestä kyllä tuossa silmä lepää.

Julkaisija:  mlv [ 2012-11-16 16:50:06 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Mahtava tulos, onnittelut.
Sinulla näyttää olevan myös söpöjä koiria.

Julkaisija:  Akame [ 2012-11-16 19:56:08 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Mähän ihan häkellyn näistä teidän kommenteista. :oops: :)

Mitähän tuo photobucket oikein sekoilee, olin leikannut naamat pois ja koiratkin sutannu veke, mutta kyllä ne vasta tossa näkyi. :shock: Ihan anonyyminä tässä on kova yritys olla, tiedä sitten onnistaako. :mrgreen:

Julkaisija:  Kätti [ 2012-11-16 20:01:12 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Akame kirjoitti:
Mähän ihan häkellyn näistä teidän kommenteista. :oops: :)

Mitähän tuo photobucket oikein sekoilee, olin leikannut naamat pois ja koiratkin sutannu veke, mutta kyllä ne vasta tossa näkyi. :shock: Ihan anonyyminä tässä on kova yritys olla, tiedä sitten onnistaako. :mrgreen:

Ei onnistu,mä tunnistin sut heti :mrgreen:

Julkaisija:  Akame [ 2012-11-16 20:07:09 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Mitä helkkaria. :shock:
Joo, kuvat lähtee veke. :twisted:

Julkaisija:  Kätti [ 2012-11-16 20:13:43 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Etkä poista kuvia! Mä mitään sua tunnistanut,kunhan heitin läppää,sori!

Julkaisija:  Akame [ 2012-11-16 20:16:13 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Joo, en mä siis ajatellutkaan että sä tunnistaisit mut, tai siis tietäsit mut, mutta naama näkyi, eikä se ollut tarkoitus! :)

Mutta nou hätä, nyt ei pitäisi enää näkyä muutakuin ruhot? :mrgreen:

Julkaisija:  iso isä [ 2012-11-16 20:58:09 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Taisi kuvien taso parantua.
Malli pysyi yhtä hyvänä.

Julkaisija:  meteli [ 2012-11-18 19:09:05 ]
Viestin otsikko:  Re: Kaventumista.

Mieletöntä, muista olla ylpeä itsestäsi =D> =D> =D>

Sivu 1/2 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/