Mä oon tällainen hiljainen lukija vaan, joka ei aiemmin oo juurikaan mitään täällä kommentoinut, mutta nyt sit uskaltaudun pistä suoraan ennen-jälkeen kuvia (jos osaan...)
Elikkäs taustatietoja vähäse..
-Ikää on mulla nyt 24v. Olen 164cm. Lähtöpaino vuosi sitten 67 eli painoindeksin mukaan ylipainon rajalla (omasta mielestä jo reippaasti liikakiloja).
-Tavoitepaino oli mulla 55kg mutta traagisten tapahtumien seurauksena laihduin tämänhetkiseen 53kiloon aika nopeesti ja nyt oon siinä pysynyt.kiloja läks n.15kg jos laskin oikein..BMI nyt 19.7
KARPPAUSTYYLI-Alussa karppasin melko tiukasti, ja paino tippui tosi hitaasti mutta varmasti. (hitaus johtuu kilpparin vajaatoiminnasta). Takapakkeja on tullut mutta ei pahoja. Mulla ei varsinaisesti oo mitään mahdotonta himoa, mistä oisin joutunut luopuu. Alussa käytin tosi ahkerasti kalorilaskuri.fi sivua ja se oli suuuuuuuri apu.
-Nykyään syön jo mm. puuroja joka aamu, joskus ruisleipää, joskus karppausleipää. enkä osaa kieltäytyy nykysin jos tarjotan jotain herkkua, mutten koskaan itse osta kotiin. Nyt maha on alkanut toimia kun oon lisännyt kuituja ruokavalioon.
LAIHDUTUSHISTORIA-aiemmin en oo koskaan laihduttanut. Olen ollut melko hoikka koko ikäni, mutta ku kilppari alko vammailee, lihoin nopeesti. nyt pitäs olla myös lääkitys kunnossa mikä auttaa pysyy tavoitepainossa. Itseasiassa oon ollu NÄIN hoikka viimeiks yläasteella

TERVEYS-mitä hyötyä on ollut, niin tosi paha atooppinen iho parani miltei kokonaan. nykyään mun on valittava hyvän ihon ja toimivan vatsan välillä ):
-yhtään kirjaa en oo lukenu karppauksesta. ainoastaan tätä foorumia käytin tietopohjana.
LIIKUNTA-samalla ku aloin laihduttaa, aloitin ekan liikuntaharrastukseni: bailatinon ja sen jälkeen zumban(johon olen nykysin koukussa)
-yks haitta on se et olemattomat rinnat hävis entisestään

Toiv tästä on muille laihduttajille jotai hyötyy! Ja pahoittelut ettei löytynyt tarkempia kuvia, joista näkyis paremmin muutos.
Ennen:

Jälkeen:

ei mitään hajuu saako näitä yhtää isommaks...