Hei hei hei kaikille!
Takana lukemattomia kertoja painonpudotusyrityksiä (the same old story). Olen 160cm lyhyt ja pahimillani painoin 85kg. Mitäs se tekee painoindeksissä? En uskalla edes laskea.
No kuitenkin, tuttua juttua on painonvartijat jne. Tosin PV pudotin aikanaan 7 kiloa ja olin lähellä normaalipainoa. Mutta arvatkaas mitä..TADAAAAA kaikki tuli korkojen kanssa takasin. Lihosin tosiaan sitten siihen 85 kiloon. Muutto toiselle paikkakunnalle ja työn vaihdos ja sitä rataa, pudotti n. 13kg. Niissä mitoissa olen kutakuinkin sahannut, parin kilon heito sinne tänne.
Muutin sitten viime vuonna Hollantiin miehen perässä. Kuvista päätellen(siltä ajalta) olin aika tuhdissa kunnossa. Tämän kuluneen vuoden ja n. 3kk aikana olen näköjään onnistunut pudottamaan parisen kiloa ihan noin vain.(vau).
Lähtöpaino, kun viimein oivalsin tämän karppauksen ihmeellisen maailman, oli noin 72 kg. Aloitin hyvillä mielin ja alku olikin loistelias. Jostain kumman syystä piti tehdä vielä se yksi repsahdus hiilareiden petolliseen kouraan ja nyt on 3 viikkoa takana oikeaa elämää.
En ehtinyt kaikkea lihoa takaisin repsahduksesta huolimatta, joten aloitin lukemista 71,4kg. Tänä aamuna vaaka näytti 69,5kg! En edes muista koska olen nähnyt kutosella alkavan luvun pällistelemässä sielä digitaalisen vaa'an lukemissa. Mutta voitte arvata, että leuka loksahti!
Enihou, mulla nyt ei oo mitään ennen ja jälkeen kuvia, vaan kuten monella muillakin ennen ja tällä hetkellä - kuvia. Muutos ei ole iso, mutta olin niin fiksu aloittaessani, että otin kuitenkin kuvia, ja se ero minkä itse näen kuvien välillä, jaksaa hämmästyttää.
Välissä on siis vain n. 2kg, mutta silti. Tämä voi olla ihan turhaa, mutta ehkä joku saa tästä motivaatiota, kuten itse sain sitä hakiessani repsahduksen jäljiltä. Itse asiassa katselin koko ennen ja jälkeen-ketjun ja sinä aikana kun selasin joka ikisen kuvan ja postauksen läpi, syttyi motivaation liekki ISONA.
Jatkoa tulee, tottakai, kunhan edistystä tapahtuu. Aion jatkossain ottaa kuvia viikon välein.
Toivotaan että kuvien lisäys onnistuu
*muoks* Huomasin vasta nain jalkikateen kun luin tuota Hooverin ohjetta, etta olisin tietysti voinut laittaa jotain muutakin tietoa itsestani

Tassa hieman taustatietoa tiivistettyna (taitaa olla jotain mainittuna jo tuossa itse tekstissakin):
- BMI talla hetkella 27
- Aloituspaino 71,4kg
- Tavoitepaino 64kg (BMI 25)
- Ika 27
- pituus 160cm
- liikuntaa en harrasta muutakuin koiran ulkoiluttamisen muodossa. Nyt on tulleet tosin mukaan pidemmat kavelylenkit, kun tuo toinen koira tarvitsee enemman liikuntaa (amstaffi). Chihuahuani ei niinkaan samoissa maarin, mutta menee menossa mukana hyvin!
Marbela