karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 12:15:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: TasaPainoisen loputon taival
ViestiLähetetty: 2010-09-13 09:38:05 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
Tässä minä 31.5.2010. Painoa 97,7 kiloa

Kuva

Tässä minä 11.9.2010. Painoa 87,2 kiloa

Kuva

Olen 170 cm pitkä ja tavoitteena paino jotakuinkin 75 kilon tietämissä. Aikataulua ei mulla ole, kunhan joskus vielä pääsisin tavoitteeseen :D

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-13 09:40:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-14 19:01:49
Viestit: 1377
=D> =D> =D>
Hienoa!
Oletko käynyt salilla, kun käsivarretkin näyttää hyvin hoikistuneen?

_________________
Kuva


Tarina kertoo,että kilpikonna voitti jäniksen juoksukilpailussa...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-13 09:43:32 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
joo, sairastuin talvella SLE:hen ja lääkäri passitti fysioterapiaan ja fysioterapeutti käski kolmesti viikossa salille... pakko oli :wink: Mutta kun tuloksia alkoi tulemaan, myös siis ihan sairauteen liittyen, niin en kyllä lopeta vaikka luvan saisinkin :lol: Mä en ole ikinä ollut mikään urheilija, välitn liikuntaa jos vaan mitenkään oli mahdollista ja se kyllä näkyikin...

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-13 09:49:07 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 23:02:58
Viestit: 9173
Hyvältä näyttää! =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-13 20:33:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-09-08 07:05:09
Viestit: 48
Wau :P
Todella upea muutos ja hieno saavutus!

_________________
bbCode[url][/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-13 20:43:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-12 20:13:20
Viestit: 227
Oikkeen hyvältä näyttää!! =D> Ja upeita noi fiftari-vaatteet!! :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-14 07:58:58 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
Kiitti kovasti kommenteista :mrgreen:

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-14 21:44:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-12 10:39:23
Viestit: 544
Hieno muutos! Ihana tuo ekan kuvan punainen mekko, mistä ostettu? Fiftarivaatteet ovat täälläkin lähellä sydäntä <3


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-14 22:04:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-01 20:47:09
Viestit: 195
Hyvälle näyttää! Ja fiftarivaatteiden ystävänä minäkin intouduin kommentoimaan! :) Mulla on siis lähinnä juhlakäytössä, arjessa pukeudun ihan normisti verkkareihin. :D

_________________
Rouva Hulda Huoleton, viiden lapsen äiti on...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-15 11:14:59 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
ite ompelen vaatteeni, paitsi että tuossa alemmassa kuvassa oleva paita on kirppislöytö. Mä pukeudun päivittäin hameeseen tai mekkoon, joko kelloon tai sitten kynään.. vain salireissuilla mulla näkee housuja :lol:

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-15 22:06:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-14 17:32:02
Viestit: 1357
TasaPainoinen kirjoitti:
ite ompelen vaatteeni, paitsi että tuossa alemmassa kuvassa oleva paita on kirppislöytö. Mä pukeudun päivittäin hameeseen tai mekkoon, joko kelloon tai sitten kynään.. vain salireissuilla mulla näkee housuja :lol:

Asiaa! Nostan hattua sinulle, sekä yllä olevan kommentin johdosta että painonpudotuksen, tietty ;) Olet todella naisellisen näköinen!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-16 07:43:24 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
kiitos kaunis Wurstnakki :-D

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-15 00:37:15 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Liittynyt: 2009-01-11 23:26:58
Viestit: 8190
Tykkään!!! :D

_________________
Motto: Ruokaa ilman pakkausmateriaaleja ja tuoteselosteita!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-18 09:21:29 
Poissa
scifikarppi
scifikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-13 19:14:40
Viestit: 1547
Joulukuussa 2010. Tässä painoa 85,6

Kuva

_________________
"Live long and prosper!"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)