karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 03:34:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-10-12 19:27:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-12 20:13:20
Viestit: 227
Njaa...kai tässä voi sitten pikkuhiljaa nolata ittensä jo enemmän tai vähemmän julkisesti :mrgreen:
Eli eli....
Aloituspainossaan poseeraa hän... :oops:

Kuva

Ja tässä -10kg....Matka jatkuu TODELLAKIN!! Hitaasti, mutta hitaasti... :D

Kuva

Oma silmä ei valtavaa eroa vielä näe... :evil:

Tässä uudempaa kuvaa...Oli pakko käydä ostamassa Dressmanista Rollari-paita :D Samalla paksukainen ajatteli lisätä väliaika kuvan...Tässä on nyt rapiat -16kg menny...
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-12 20:24:17 
Poissa
Elitistikarppi
Elitistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-06-30 13:33:06
Viestit: 1235
Hyvin menee ja muoto on kyllä muuttunut kymppikiloa enemmän!

_________________
Omnia mea mecum porto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-12 22:29:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-12 20:13:20
Viestit: 227
:D Suurkiitokset!!Vaikkei itsestä sellaiselta tunnu :) Ehkä karvan verran kaventunu :mrgreen: Mut meno jatkuu!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-13 11:08:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-05-04 15:10:09
Viestit: 454
hyvältä näyttää! ryhtikin on parantunut, millä aikavälillä sait tällaista muutosta? :) hienoa ! =D>

_________________
tuttu vuodelta 2009, nytten tehty comeback 04.10.10 !

Kuva
>> 11.10


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-13 11:15:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-04 00:04:06
Viestit: 108
Kyllähän tuosta jo eron huomaa =D> Laita sit 20kg:n jälkeen päälle nuo samat vaatteet kuin ekassa kuvassa, niin näkee hyvin muutoksen :mrgreen: Varmaan näkis jo nyt!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-13 13:37:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-12 20:13:20
Viestit: 227
:D Täytynee pitää mielessä! No mulla putoilee aika verkkaisesti paino...Eli jotain 2kk meni tuossa 10kg:ssa :oops: Mut hirveen tyytyväinen olen itseeni!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-13 14:10:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
Hyvin näkee eron1 Jälkimmäisessä linjat suorina ja olemus kapeampi.
10kg 2kk:ssa on tosi hyvin. Ja onneksi tämä ei mikään nopein/suurin pudottaja kilpailu, vaan kaikki on koko ajan kotiinpäin :)

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-13 15:17:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-05-04 15:10:09
Viestit: 454
itse olisin tosi tyytyväinen jos saisin kahdessa kuukaudessa tuoan 10kiloa pois, aatellen että kuukaudessa jo sen 5kiloa! [-o<

_________________
tuttu vuodelta 2009, nytten tehty comeback 04.10.10 !

Kuva
>> 11.10


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-16 20:05:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-10-14 10:52:14
Viestit: 575
Hyvin menee =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-17 04:57:29 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Hei siis tuo on älytön vauhti, kamoon 8) Mulla on samassa ajassa lähtenyt vain parisataa grammaa :roll: Mutta oikeasti, tuossa näkyy hyvin että miten ryhti paranee kun keskivartalolta lähtee sitä mahaläskiä :D Ehdottomasti on näkyvä muutos!

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-17 07:57:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-12 20:13:20
Viestit: 227
Kiits! Mä en tiedä...olen jotenki ottanu kauheen stressin, et mun paino putoaa...Useat tuttavani on jollain pussikeittokuureilla ja detox yms. hommeleilla ja laihtuvat melko lyhyessä ajassa paljon....Toisaalta pidän mielessä, et MÄ saan syödä ihania karppiruokia, olen yksilö laihdun omaa tahtiani, menetän senttejä vaikken välttämättä kiloja ja useat heistä saavat kilot heti takaisin kun siirtyvät vähänkään "normi ruokailulle".. Mutta mutta...Ihmismieli on hassu :wink: Ei sitä Roomaakaan päivässä rakennettu, niin ei varmasti mainajaisen läskejäkään saada ihan hetkessä pois :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-17 09:43:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-13 07:30:42
Viestit: 3045
Kävin kurkkaamassa tuolla ruskarutistuksessakin: painohan menee alaspäin kuin lehmän häntä - ihan suoraan kohti tavoitetta. Loistavaa. Ja 5 kg kuussa on 60 kg vuodessa!!!! Sehän on ihan mieletöntä :) Kuvasi kyllä kertoo kaiken onnistumisestasi :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-17 11:02:22 
Poissa
himokarppi
himokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-04 14:53:14
Viestit: 3807
Tosi hyvä tahti sulla, älä stressaa vaan anna mennä vaan. :)

Ja tosi kauniisti on nuo kilot kyllä asettuneet vartesi ympärille. Jälkeen-kuvassahan on jo varsin kurvikas pimu. ;) Kateeks käy... Tsemppiä matkaan!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-17 18:57:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-10-14 10:52:14
Viestit: 575
Minulla on ainakin tarkoitus tiputtaa painoa pikkuhiljaa (peräti viikon!!!! verran tässä karppaillu...). Ja on jo tunne se että, jos palaan takaisin entiseen syömisrytmiin, niin kilot tulee varmasti takaisin korkojen kanssa.
Toivottavasti minusta tulee joskus mummokarppi (nyt olen äitikarppi), varmaan ainoa keino välttää kakkostyypin diabetes.
Siis vhh-elämäntapa on tullut jäädäkseen, ei vhh-dieetti.
Aattele kuinka paljon sinulta lähtee kiloja kahdessa vuodessa, jos joka kuukausi lähtisi vaikka kilo. Sehän tekisi kahdessa vuodessa 24 kiloa!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-17 19:56:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-12 20:13:20
Viestit: 227
Kiitoksia kaikille kommenteista :smt060 Sydäntä lämmittää!!
Joo olen itse tajunnut viime aikoina, että haluan tästä pysyvän elämäntavan enkä vain mitään pikaista keinoa saada kiloja hirrveesti pois ja sitten kerätä ne takaisin!!Olen kuitenkin pienillä hiilareillakin pärjännyt hienosti, miten enää osaankaan niitä lisätä...Ilman että ne olisivat jotain hiilarihöttöä :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-23 11:04:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-03-04 14:53:57
Viestit: 15
Oijettä mikä muutos! Mulla on aika lailla sama alkutilanne, toissavuonna pudotin jo 15kg mut niistä on ehkä 10 tullu takasin.. Nuo sun kuvat kyllä kannustaa hulluna! Toivottavasti laitat kuvia jatkossakin :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-23 23:04:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 19:12:46
Viestit: 5305
-

_________________
Our way is not the best way. Our way is merely another way.
Vapaa ohjelmisto, vapaa yhteiskunta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-09 13:16:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-12 20:13:20
Viestit: 227
Terppa! Siinähän se menee! Karpilla linjalla edelleen!! Hirmuinen jumi-vaihe päällä...tai no tänä aamuna vaaka näytti hiukan alempia lukemia, kuin aikoihin...-13kg olis nyt mennyt...Uskaltaudun laittamaan kenties uusia kuvia, kun pääsen ekaan tavoitteeseeni (-7kg vielä ---> suunta lapsettomuushoitoihin) :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-09 21:56:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-12 20:13:20
Viestit: 227
Lisäilen tuonne ketjun alkuun väliaika kuvia...Jos niitä tuloopi...Yks uus kuva ainaski lisätty... :oops:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-10 23:12:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-20 23:37:38
Viestit: 321
Waaaauuu! Superhieno muutos sinulla! :)

_________________
Well some say life will beat you down
Break your heart, steal your crown
So I've started out for God knows where
I guess I'll know when I get there
R.I.P. Tom Petty


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)