karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 04:40:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: poistettu
ViestiLähetetty: 2011-07-22 22:10:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-26 18:46:07
Viestit: 8
poistettu viesti. ..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-23 13:31:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-31 20:21:01
Viestit: 7651
Hmmm... Kuinka pitkä olet? Mielestäni mitoissasi ei ole kyllä mitään vikaa, ainakaan kuvien perusteella. :?

_________________
"Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you." - Aldous Huxley

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-23 14:14:25 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-26 18:46:07
Viestit: 8
Oon vaan 160cm. Tuo kuva ei ehkä näytä tuota mahaa kunnolla, voisin viel lisätä sivukuvan jossa näkyy totuus hieman paremmin. :D

Mun ongelma on nimenomaan keskivartalo ja tuossa näkkyy hieman tuota vatsakumpua.

Mutta lisäämpä vielä sen järkyttävän sivuprofiilikuvankin niin voi sitten vertailla myöhemmin.

eli tässäpä näkyisi, keskivartalon huono kunto.
Tai ei se sinällää oo huonosa kunnosa, koska käyn salilla 6krt viikko ja teen vatsalihaksia taljassa 70 kilolla, mutta läskiä on kertynyt sen verran että aika hirviää katsottavaa :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-23 14:24:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-31 20:21:01
Viestit: 7651
Okei, ajattelinkin, että jos pituutta olisi ollut enemmän, tuo 55 kg kuulostaisi aika hurjalta! Olet kuitenkin niin lähellä normaalipainoa (BMI 27), että ei ehkä kannata liikaa tuijotella niitä kiloja vaan enemmänkin peiliä/farkkujen sopivuutta. Itse painoin aloittaessani karppausta 69 kg (pituutta 172 cm) ja paino tippui parhaimmillaan 63 kg tiukalla ketoilulla. Tykkään syödä kuitenkin monipuolisesti, minkä takia pidän hiilet vähän korkeammalla. Nyt paino on asettunut 65-66 kg. Karppauksen aikana olen kuitenkin hoikistunut paljon enemmän, mitä kiloista voi päätellä. Farkkujen tuumakoko on pienentynyt kahdella ja vyötärö kaventunut.

_________________
"Experience is not what happens to you; it's what you do with what happens to you." - Aldous Huxley

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-23 14:47:19 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-26 18:46:07
Viestit: 8
Joo kyllä mää katsonki lähinnä mittanauhaa/peiliä eniten koska tuolla salillakin tulee käytyä niin paljon :)
Niin ei tuo vaaka kauheana kerro totuutta.

Rasvaprosentti on pihdeillä mitattuna 25 %. Joten eiköhän tuota lihastakin ole hieman tarttunut :)

Tässä kun sais tuon keskivartalon vielä kuntoon, en tiiä sit onko jotenkin ryhdissäkin vikaa koska ainaki tuossa sivuprofiili kuvassa näyttää siltä että selkä on jotenki kummasti notkolla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-21 19:30:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-03-26 18:46:07
Viestit: 8
Lisäilin tuohon alkuun nyt kehityskuvat muutoksesta mitä kuukaudessa on tapahtunut. Painohan ei siis ole liikkunut mihinkään. Mutta senttejä on lähtenyt hieman.
Liekkö johtuu siitä että tosiaan treenaan salilla kovaa 5-6krt viikossa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-18 16:59:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-22 15:15:58
Viestit: 113
Hyvältä näyttää... ja näytti hyvältä ne "ennen"-kuvatkin!
:)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)