karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 16:16:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-11 03:59:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-11-15 06:34:20
Viestit: 24
Aloitin karppaamaan eräs harmaa maanantai marraskuun puolella. Painoahan tuolloin oli sen n. 92 kiloa. Tuo nyt ei ollut minun pahin kokoluokkani, sillä olin joskus vuosi takaperin onnistunut pyöristymään tasan 100,0 kiloon. Noh karppaus alkoi pari viikkoa ennen joulukuuta ja tulokset on tässä nähtävissä. BMI oli 28 luokkaa ja nyt 24!

Pituus: 180cm
Paino nyt: 77kg
BMI: 24
var so god :)
[url][/url]
My Weight Chart:
Kuva

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 04:59:51 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14390
Wau! =D>

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 11:09:09 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-12-25 00:07:52
Viestit: 32
:shock:

=D>

Upeeta! :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 11:34:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-11-15 06:34:20
Viestit: 24
tuo kaulan häviäminen leuan alta teki kyl paljon :) oh ja kiitos kommenteista nehän oli ytimekkäitä :))


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 11:35:01 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Hehkeä miäs! :smt118

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 11:38:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-10-13 11:40:31
Viestit: 58
Hämmästyttävää. Onneksi olkoon!

_________________
Kuva
__________________________________
Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 12:52:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-29 19:52:49
Viestit: 697
BaQu82 kirjoitti:
tuo kaulan häviäminen leuan alta teki kyl paljon :) oh ja kiitos kommenteista nehän oli ytimekkäitä :))

Häviäiski kaula, mutta ko mulla on ikää niin paljo enempi, niin jää komea heltta :D Hienosti menee. Pidä siinä.

_________________
Kuva
aloitus 21.6.2010


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 12:56:00 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 23:02:58
Viestit: 9173
Sieltähän on löytyny NUORI mies. ;)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 14:12:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-04 00:04:06
Viestit: 108
Oho! Wau! Onnea! :o =D> :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-12 03:58:23 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Onnea,
plösöstä kuoriutui Namu :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-12 13:30:41 
Poissa
punkkarikarppi
punkkarikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-05-05 09:41:08
Viestit: 1749
Ooo.. Lookin good! :mrgreen:

_________________
Melbourne is a tropical London!


Kun paino ei putoa -> scrollaa sivu alas

iHerb-neitsyille ekasta tilauksesta 5 taalaa pois koodilla KOS418


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-12 13:36:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-05 13:51:21
Viestit: 514
:shock: =D> Ja kahdessa kuukaudessa :shock:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-12 22:21:59 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-12-27 20:10:15
Viestit: 32
Vautsi vau! =D> Näyttää tosi hyvältä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-12 23:09:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 00:34:12
Viestit: 501
Upea muutos! Onnea :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-13 07:35:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-27 16:11:01
Viestit: 761
Mahtava muodonmuutos!!Todella upeaa!! =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-13 11:15:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-16 12:11:10
Viestit: 2334
Taas uusi mieskomistus karppilampeen! :smt035

_________________
"Kyllä meitissä ihan missille asti muotoja riittää - neljälle, viidellekki."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-18 19:29:09 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-17 21:17:10
Viestit: 16
Aika uskomaton suoritus. Olitko kokonaan ilman hiilar =D> eita?

_________________
Mitään et saavuta jos et edes viitsi yrittää!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-18 20:04:10 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-11-15 06:34:20
Viestit: 24
anutarja kirjoitti:
Aika uskomaton suoritus. Olitko kokonaan ilman hiilar =D> eita?


en täysin. ekat pari viikkoa tiukasti alle 20g pvä sitten vvarmaan pari viikkoa 20-40 fiiliksen mukaan sen jälkeen olen lakannut laskemasta aktiivisesti, mutta ketoosissa olin koko matkan jouluun asti. muistin aina lähes fanaattisesti syödö tarpeeksi rasvaa. jos meinasi jäädä vajaaksi join kermaa purkista ruoan päälle. asenteella ;)

sittemmin joulun jälkeen olen syönyt milloin mitenkin. joskus jollain aterialla vähän perunamuussia.. joskus jopa 4 ruisleipää. ts jos himottaa syödä jotain eikä se ole vain joku psykologinen kiellosta johtuva himo olen suonut nyt sen syömisen.

kun ei kiellä itseään koko ajan ei tule turhia himoja kielletystä hedelmästä. silti järki käteen itselleen ei kannata valehdella. nyt on masussa karkkia kakkua ja pullaa. niin, sitte? ;)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)