Hei Vaan,
Jatkan tänne kirjoittelua, kun en muutakaan keksi

Tämä viikko on mennyt hieman isommilla hiilariannoksilla ja kaloreilla. Jännittää, onko mitään
muutosta tapahtunut lauantaihin mennessä. Tarkoitus oli vain nostaa vähän kaloreita ja rasvan
määrää, mutta jostain syystä ruokailut eivät olleet oikein parhaalla mahdollisella mallilla
tällä viikolla, joten hiilissä se näkyy myös..
Noh, eipä ressata.
Olen pystynyt pitämään itseni poissa vaa'alta koko tämän viikon. Olin alkuun himokyttääjä, ja joka
aamu piti hypätä sillä. On ollut jotenkin stressittömämpi olo nyt, vaikka onhan se kontrollointi
toisaalta myös aika mielenkiintoista

Tosiaan, syömiset on olleet mitä ovat, mutta mahdollisimman karppina on koitettu pysyä.
Ei sillä lailla repsuja ole tullut, mutta vaan vähän huonoja valintoja muuten. Joulukin on tulossa.
Jännittää syömiset, hassua

Tosin uskon, että saan syötyä itse asiassa paljon karpimmin, kun
matkustan Suomeen jouluksi! Olen niin kaivannut oivariinia ja oikeaa voita. Täältä ei millään
meinaa löytyä kunnollista.. Samoin kunnon makkaraa ja Suomalaista lihaa

Nyt kun olen melkein
kokonaan vaihtanut oluenkin viiniin, niin näyttäisi siltä, että terveellinen ja karppi joulu olisi tulossa
kaiken kaikkiaan

Tosin en voi vastustaa pitkän ajan jälkeen kunnon kylmää "nallea" saunan päätteeksi

Isäni sairastaa (noh, hänen oma diagnoosi) menieren tautia, hänellä on diabetes ja korkea verenpaine.
Pallolaajennuskin on yksi takan.. Olen
koittanut täältä käsin hehkuttaa VHH:n taikavoimasta, mutta on hieman vaikeaa, kun hänelle olisi
helpompi näyttää ja vaikka kirjoittaa ohjeita ylös. Nyt kun vietän 2 viikkoa Suomessa, saan keskustella
asiasta hänen kanssaan kunnolla ja rauhassa. Kiinnostusta häneltä kyllä löytyy, mutta varmasti
pelko perseessä että mitenkäs sitä nyt kun verensokeri laskee ja pitää syödä välipaloja ja ja ja.
Toivottavasti saan hänet kunnolla innostumaan, jos vaikka mentäisiin yhdessä kirjaostoksille
60-kymppinen herrashenkilö tarvii kyllä jotain muutakin kuin foorumin apua aloituksessa, eikä hän
edes osaisi tänne eksyä

Toivotaan parasta! Äitinikin on innostunut ajatuksesta vihdoin laihtua,
mutta rasvankäyttö muun muassa häntä epäilyttää. Kunnon käännytysreissu siis tiedossa

Se on muuten hassua, kuinka aloittaessa luin juttuja, ja oliko se ketju "käännytätkö ihmisiä" tjn.
ja mietin, että eihän sitä nyt niin voi hurahtaa että alkaisi paasaamaan ihmisille tämän VHH:n
ihanuudesta ja toimivuudesta jne. KYLLÄ VOI

Välillä pitää oikein itsekkin "lukea" ihmisiä ja
tarkkailla, koska menee överiksi, tai koska heitä ei kiinnosta. En halua kuitenkaan tuputtaa

Jos ovat kiinnostuneita niin kerron toki kaiken minkä voin

Mutta välillä meinaa suu käydä
niin että oikein hävettää

Pieniä havaintoja muuten kropasta, ja kuinka se muuttu: mun selkämakkarat! Piti oikein vaihtaa
pienimpiin tissiliiveihinkin jo

kuppikoko on pysynyt kummiskin samana
Kävin eilen henkkamaukalla, ja sovituskopissa sielä on sellainen
peili jolla voi katsoa takamustaan (ei nyt varsinaisesti , mutta kumminkin, juu nou xD).
Eipä enää rönsyilly niin pahasti kun ennen selästä

VAU! Ja
täytyy siitäkin kai vähän hehkuttaa, että mahduin 38 kokoseen paitaan. Ja se näytti kivalta!
Tai no mahtuishan sitä vaikka mihin, mutta lopputulos ei olis niin silmää miellyttävä
Tää paita on kyllä tällänen isonmallinen, tai siis semmonen villapaita joka napitetaan edestä,
mutta nafti kuiteski.
Ja nyt ei oo enää niin makkaroitakaan tos eessä häirittemässä

Legginssien kanssa aivan bueno!
Oisko tässä nyt tälle kertaa tarinaa? Ens keskiviikkona alkaa kauan odotettu LOMA ja kohta on
joulu, HUI!
Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!