karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Tulevan Personal Trainerin kokeilut
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=42&t=44974
Sivu 1/1

Julkaisija:  Viikinkimorsian [ 2010-02-11 21:38:13 ]
Viestin otsikko:  Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Ajattelin aloittaa liikuntapäiväkirjan, koska a)toivon ja uskon sen kannustavan itseäni ja b) haluan auttaa muita (ja itesäni) löytämään mieleisiä liikuntaohjelmia. Tavoitteenani on kokeilla erilaisia kunto-ohjemia, joita voi noudattaa kotona, tuloksia raportoin täällä. Tällä hetkellä on menossa toinen viikko 2 kk kestävästä Insanity ohjelmasta. Tänään vaivaa migreeni, enkä jaksa liikkua, enkä kirjoittaa paljoa, joten jatkan aiheesta lisää huomenna.

Ihan nopeasti vielä taustaa, opinnot aloitan ensi viikolla, haluan opiskella PT:ksi motivoidakseni itseäni ja myös halu auttaa ylipainon kanssa kamppailevia on taustalla. En tiedä tulenko koskaan ammatikseni tekemään tätä, toivottavasti :lol: !

Julkaisija:  Viikinkimorsian [ 2010-02-12 00:19:17 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Migreeni meni ohi ja päätinkin treenata. Tämänpäiväinen kituutus koostui 40 minuutin Pure cardio-osuudesta, n.12 minuuttia lämmittelyä(30 sekunnin osuuksia hölkkä, x hypyt, high knees, butt kicks, etc) jonka jälkeen oikein miellyttävä 5 minuutin venyttely. Sitten kovaa Kardio hyppimispomppimista ilman taukoja (tietysti oman jaksamisen mukaan) ja viimeiset 5 minuuttia venyttelyä.

Tämä Pure cardio on tosi rankka. Muutamia liikkeitä jouduin hieman helpottamaankin. Videolla esiintyvät henkilöt ovat kaikki aivan mielettömässsä kunnossa ja heillekin näyttää tuottavan vaikeuksia, joten tunnen olleeni oikein reipas! =D>

Tämän päivän ohjelmaan olisi kuulunut vielä vatsalihasvideo, mutta jätän sen suosiolla huomiselle "välipäivälle". Siitä lisää huomenna :D Nyt suihkuun!

Julkaisija:  Viikinkimorsian [ 2010-02-13 23:25:56 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Kahden viikon jälkeinen Fit Test oli vuorossa tänään. Ihan järkyttävän typerä oli, kun kokeilin sen tehdä, eilen meni useampi alkoholiannos, EI enää IKINÄ liikuntaa juopottelun jälkeen, vaikka olo ei ollut ollenkaan krapulainen. Testitulokset eivät olleet kummoisia, ja oksetti puoli tuntia treenin jälkeen. [-X

Lopetin testin kesken kun tajusin ettei tässä ole mitään järkeä. Huomenna uudelleen paremmalla kunnolla.

Julkaisija:  rantaiso [ 2010-02-13 23:41:48 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Krapulaisena on terveydelle vaarallista harjoittaa raskasta liikuntaa. Moni perusterve on kuukahtanut moisessa.

Julkaisija:  Viikinkimorsian [ 2010-02-13 23:44:52 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Näin on. En enää ikinä erehdy moiseen. Sairastahan se on itseänsä kituutta, kaiketi joku itsensä piiskomisen tarve, vaikken koskaan morkkista sairastakaan. Jos sitä ryyppää niin antaa sitten kehon palautua ihan rauhassa. Jättää mieluummin ryypyt väliin jos liikuntahimo on kova :)

Julkaisija:  rantaiso [ 2010-02-13 23:58:07 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

^Just niin, mieluummin harrastaa sitä itsekuria ja jättää juomatta kuin seuraavana päivänä vetää kahta kauheempi salirääkki ja vaarantaa se terveytensä.

Julkaisija:  Viikinkimorsian [ 2010-02-16 19:13:03 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Tietysti makaan sängynpohjalla flunssaisena ja jäänyt insanity ny parilta päivältä väliin. Typerää, miten turhautunut olo on kun ei voi liikkua! :evil:

Julkaisija:  tähtilisko [ 2010-02-18 12:12:43 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Lepää nyt flunssa kunnolla pois ettei käy kun mulla.. oli pientä nuhaa viikko sitten, en antanu sen häiritä kävin salilla ja jumpissa kunnes tuli sydämentykytykset ja muita oireita. nyt olenkin saikulla ku voi olla lievä sydänlihastulehdus! :cry:

Julkaisija:  Viikinkimorsian [ 2010-02-18 20:37:57 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Voi ei!!! Hui kamala.. Itse olen jo parantunut, mutta vielä tämän päivän pidän väliä, ettei nyt iske mitään sen pahempaa. Koita parantua pian!

Julkaisija:  Viikinkimorsian [ 2010-02-20 01:05:47 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Tänään flunssasta selvittyäni ajattelin tehdä "helpoimman" recovery treenin. Kesto noin 40 minuuttia, pääosin joogatyyppisiä venytyksiä, ja hitaita, kontrolloituja liikkeitä. Hikoilin kuin pieni eläin, tuntui todella hyvältä. Otin avomieheni treenaamaan, joka on notkea kuin näkkileipä, jaksoi jotenkuten perässä, mutta totesi ettei ole ollenkaan miehekäs treeni #-o

Vaikka on tämän viikon vain lepäillyt, niin kyllä Insanity tulokset näkyy, lihaksia on ilmestynyt käsivarsiin, olkapäät erityisesti ovat timmimmät. Tämä ohjelma on ihan huippu!!! Olen "hankkinut" Team beachbodyn Chaleanin ohjelman myös ja Insanityyn verrattuna se vaikuttaa ihan nynnyilyltä- ei varmasti sitä ole, mutta kun tällaiseen rääkkiin on tottunut, niin hohhoijaa. Insanityn jälkeen on tosi Chalean 90 päivää vuorossa.

Pitänee laittaa kuvia tänne sitten ennen ja jälkeen Insanityn, että saatte ihan omin silmin nähdä tulokset. Taidan ottaa tämän viikon treenit uudellleen maanantaista, harmittaa kun piti tulla kipeäksi tässä välissä.

PS. Huomenna alkaa Personal Trainer koulutus, jännättää!!!

Julkaisija:  tähtilisko [ 2010-02-21 18:51:59 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

mitäs tuommonen Insanity oikein on? :shock:

Julkaisija:  Viikinkimorsian [ 2010-02-21 23:30:08 ]
Viestin otsikko:  Re: Tulevan Personal Trainerin kokeilut

Käy kurkkaamassa teambeachbody.com :)

Nyt en ole taas voinut päivittää, kun flunssa palasi takaisin, taisin vilustua lauantaina, luokassa oli viileää! Kurkku turvoksissa ja kuivaa yskää.

Jatkan kunhan saan itseni terveemmäksi... Voisi melkein aloittaa koko homman alusta, jahka pystyy.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/