karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-25 01:14:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 720 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pähkinä purtavaksi
ViestiLähetetty: 2012-02-21 14:49:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva nähdä sinuakin täällä ponyo! :)
Joo, rutiinit pitää kasassa, sillon ku korttipakka tuntuu muuten hajoilevan.. :smt023

ViestiLähetetty: 2012-02-22 09:23:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Salivapaapäivä. :)

Söin eilen illalla melkoisen tukevan annoksen salaattia muun ruoan yhteydessä. Ilmeisesti kypsentämättömistä vihanneksista sain mahani ihan extra kipeäksi. :(
Arvelin kuitenkin, että aamuun mennessä se olis menny ohi, joten pistin kellon soimaan ajoissa, jotta ehtisin käydä piiiiitkän aamulenkin koiran kanssa... Väärin.
Mahaa kipristeli koko yön niin pahasti, ettei juuri unta tullut ja vielä kellon soidessakin tuntui vääntävän.. :( Joten siirsin suosiolla tuntia myöhemmälle kellon ja nukuin vähän myöhempään. Uni teki hyvää. Harmittaa ku ei pitkälle lenkille ehtinyt.. Olis niin hieno ilmakin!

En oikeen tiiä et mikä olis sopiva määrä noita vihanneksia. Tykkään syödä paljon kurkkua,tomaattia ja erilaisia tummia salaattisekoituksia.. Mut pari viimeistä aamua on tuntunu niin tukalalta, et pakko yrittää hieman löysäillä ja ostaa vaik jotain mitä vois enempi kypsentää ensin pannulla.. Miten lienee vitamiinit ym säilyy..?
Jotenki on nyt kehittyny kauhee himo kaikkeen. Enimmäkseen tomaatti sekä punasipuli pannulla kypsennettynä.
Mies tykkää. Sen puolesta saisin varmaan mennä nukkumaan koiran viereen... :oops:

Ollaan myös menossa reilun viikon päästä ihanasti kunnolla ulos syömään. Samalle viikonlopulle ollaan miehen kanssa suunniteltu, et nyt vähän tuhottais noita joulun ajan suklaita. :lol:
Meillä siis on yli kaksi ruokakassillista konvehtirasioita. Yhtäkään ei itse olla ostettu. Pois ei raski heittää, kaikille tutuille olaan jo tyrkytetty.. Joten suklaavkl siis tulossa. Sopinee ajankohdaksi hyvin, koska jokatapauksessa pitäisin jonkinsortin "tankkausviikonlopun". Kaikkea ei kyllä millään saada tuhottua, eikä ole tarvettakaan. mut onneksi niissä on päiväystä. :lol:
Voisi siis sinne asti hieman tarkkaille enempi omia syömisiään. Ehkä. Jos jaksaa. :oops:

ViestiLähetetty: 2012-02-24 12:48:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään taas salivapaa.
Eilen treenasin jalat normaalisti. Mukavasti tuli omat säälittävän pienet ennätykset kyykyissä. Alkaa mukavasti tuntua, et polvi alkaa pikkuhiljaa kestää enemmän ja enemmän! :)

Paino on vakiituntunut mukavasti omalle tasolleen. Tänään 56kg. Alemmas ei todellakaan tartte mennä, kunhan mitat pienenee tarvittavista kohdista! :wink:
Syömisetki on rauhottunu,ku on tajunnu et vähemmälläki sapuskalla jaksaa hyvin treenata. :)

Tänään sit huilitaan. Aamulla oli jokin ihmeellinen ellova olo. Teki mieli syödä jo kotona ( yleensä syön treenittöminä päivinä myöhäsen aamiaisen töissä), mut samalla tuntui, et jos jotaki syö, ni tulee varmaan hissinä ylös. :? Onneksi meni sit ohi, kun väkisin koitin vähän syödä. En tiiä tuliko jostaki lisäravinteesta mitä otin ennen sitä, tyhjään vatsaan..

ViestiLähetetty: 2012-02-26 08:43:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihanaa huomenta!
Työputki on taas ohi, ja eilen vääntäydyin töiden jälkeen salille.
Juoksin 30min intervalleja eri korkeuksilla ja sit loppuun vatsat. Ah, ja sauna! Ennen saunaan menoa katsahdin semmosesta peilistä mistä näkee takaosan ja huh! Nyt vasta tajusin miten kivasti selkä onkaan saanut muotoa lisää! 8) Persuskin näytti pienemmältä... :lol: Suunta on siis oikea ja hyvä niin! Tästä on hyvä jatkaa! :smt023
Sauna teki hyvää, rentoutti mukavasti rankan viikon jälkeen.

Illalla venyttelin kunnolla paikat samalla ku katoin Putouksen finaalin ( Hirrrrrrwwweeeen jännä jakso!). Hieroskelin myös takareisien jumitukset vähemmälle. Pitäs saada kunnolla avattua nuo takareidet, ku sinne tulee semmosia tosi kipeitä ja kovia kohtia. Joku "asiantuntija" joskus sano, et ne vois olla triggerpisteitä...

Putouksen jälkeen olinki sit nukahtanu heti. Heräsin ku mies tuli herättelemään, että sänkyyn voisin mennä nukkumaan..

Tästä lienee johtuen se, että tänä aamuna heräsinkin sit jo kuudelta. :lol: En millään saanu enää unta, joten lähdin koiran kans pitkälle lenkille. Teki hyvää. Kaupunki oli ihanan hiljainen. :smt049

Nyt on aamiainen nautittu, kohta pyykinpesuun ja sit salille. treenivuoron saa rinta + olka + ojentajat.

Sen jälkeen ehkä parasta liikuntaa ikinä ( ja semmonen muoto missä varmasti oon hyvä!), lähdetään Itäkeskukseen ostoksille. 8) Miehen kanssa tahtoo tuo yhteinen aika olla kovin vähissä joten koitetaan aina keksiä jotaki yhtiestä tekemistä vapaapäiville.

Tuleva viikko perjantaihin asti mennään ruokailujen suhteen tiukasti. Viikonloppuna tankkaillaan.
Sunnuntaina luvassa totaalilepo. Pyjamapäivä! :smt049 Pakko saada stressihormoneja vähän laskettua.. Tälleen yrittäjänä se ei vaan mitenkään helppoa ole.. :(

Viikonlopun jälkeen alan taas syödä runsaammin. Yli kulutuksen. Pakko saada lisää lihasta nyt tähän kroppaan. Kestän sen, et rasvaa tulee myös, se lähtee nopeaa. Mieluummin nyt, ku lähempänä kesää.. 8) Mulla tuota lihasta ei mitenkään helposti tahdo tulla, joten ylikaloreita tarvitaan.. Sit jos tuntuu et rasvaa kertyy enempi, ni katsellaan tilanteen mukaan jos tiukempaa viikkoa väliin tarvitaan. :) Eletään siis tilanteen mukaan! :smt023

Tosin hauskinta tässä taas oli se, että löysin yks päivä yhden vanhan ihanan paidan. Kokoa S. Kokeilin... Sopiva! paitsi hartioiden kohdalta :lol: Kinnasi ja kiristi.. En tienny oisko pitäny itkeä vaiko nauraa... :lol: Sinänsä, ei haittaa, hartialinja saa ja pitääki vähän leventyä että keski- ja alakroppa näyttäis suhteessa pienemmältä. Noo, joskohan tää olis ollu vaan yhden paidan murhe, en mä yhdessä yössä (enkä valitettavasti parissa vuodessakaan) miksikään lihaskimpuksi muutu. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-02-26 08:50:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Tosin hauskinta tässä taas oli se, että löysin yks päivä yhden vanhan ihanan paidan. Kokoa S. Kokeilin... Sopiva! paitsi hartioiden kohdalta :lol: Kinnasi ja kiristi.. En tienny oisko pitäny itkeä vaiko nauraa... :lol: Sinänsä, ei haittaa, hartialinja saa ja pitääki vähän leventyä että keski- ja alakroppa näyttäis suhteessa pienemmältä. Noo, joskohan tää olis ollu vaan yhden paidan murhe, en mä yhdessä yössä (enkä valitettavasti parissa vuodessakaan) miksikään lihaskimpuksi muutu. :lol:

Mä löysin myös eilen kaapista yhden aikoja sitten hankitun paidan, jota en kertaakaan ole käyttänyt ja kävi ihan samat, eli ihan liian kiree hartioista. Harmi, kun on kiva paita :? Pitänee siirtyä miesten osastolle .. :lol: Mulla on ilman mitään treeniäkin kohtuu leveät hartiat tosin.

Saa muuten nyt nähdä, tyssääkö mun lihaksistuminen siihen, etten kestä tahallista yli kulutuksen syömistä ja rasvan lisääntymistä millään muotoa. Tästä toisaalla tlitystä pitkät rivit...joten säästän sun päikyn siltä :oops:

ViestiLähetetty: 2012-02-26 12:05:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihanaa laatuaikaa miehen kanssa: SHOPPAILU! :mrgreen: Mikäs sen parempaa, kuin pistää mies maksamaan ja kantamaan hooämmät ja ginatrikoot ja cubukset ja ties mitkä pussit ja nyssykät "kun sä kerrankin on mukana" :lol: Noeikai. Ihanaa, että meette viettämään laatuaikaa. Pitäkää oikein kivaa :smt049

Ja onnea selän lihasten esiintulosta :wink: Se on musta ihan törkeän seksikästä, jos naisella tai miehellä on lihaksikas selkä. Emmä tiiä mikä siinä on, se vaan... No. Se on.

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-26 20:28:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

terveiset ulkomailta! 8) siltä se ainaki välillä tuntuu, ku itiksessä käy..

Aurinkolasit korkattu! Mieletön ilma oli ku autolla ajeltiin. Oli niin kevätfiilis. Harmi,et ulkona oli kylmä ja kovin tuulinen ilma. :(

Kukkopilli: No ei sun alottelijana kannatakaan ehkä alkaa kaloreilla sen enempää leikkiä. Kunhan syö riittävästi ni se riittää. Aloittelijana yleensä lihas voimistuu ja ehkä kasvaaki, vaikka ei ylikaloreita söis. Jotkut on sitä mieltä, ettei niitä aina ees tarvita, mut mulla se ei vaan toimi. kroppa tuntuu ettei lihas millään kasva, ni pakko avittaa vähän. :wink: Kroppa (ja pää) tuntuu muutenki tykkäävän ku sapuskamäärät vaihtelee kovasti. Mutta tämä, niinkuin kaikki muukin lienee melkoisen yksilöllistä. :wink:

anniem: Joo! Ja kuvittele, mies itse ehdotti et lähdetäänkö :lol: En ensin ois lähteny mukaan, ku ei nyt oikeen olis varaa, mut lupauduin sit makutuomariks.. Perillä mies lykkäski sit rahaa kouraan ja sano, et mun pitää käydä ostamassa jotai kivaa itselleni :shock: Ihana mies.. :oops:
Selkä mullaki on se mitä ehk eniten tykkään kehitellä (olkapäiden lisäks). Ehkä senkin puolesta jo, et se tuntuu parhaiten treenin ottavan vastaan. :lol: Mut kaukana tavoitteesta ollaan vielä. Motivaatiota kyllä lisää kummasti!

Itiksestä mukaan lähti kaikkee pientä kivaa. Lähinnä katselin tuleviin kastajaisiin vaatteita. Ja löytyi. :) Tai hame mulla on, toppikin. Halusin siihen vaan jonkun jakun/bleiserin/boleron/jonkun pitkähihasen. Lisäks löytyi farkut! Mun nykysissä farkuissa on jo reikä. :lol: On niin törkeen hyvät farkut ollu. hassua vaiks kaappi täynnä farkkuja, ni ei kelpaa. Oon kamalan nirso just farkkujen suhteen.. Sit ku hyvät löytyy ni ostasin mieluusti vaikka kahdet. Toiset töihin ja toiset vapaa-ajalle.

Leikin taas jotain naisellista ihmistä ja pistin korkeakantasemmat kengät shoppailureissulle. Mukavasti jaloissa kävely tuntuu.. :D Oon yleensä niin mukavuudenhaluinen, et käytän mieluusti tasapohjasia.. ku "voi joutuu juoksemaan, vaik junaan" tai "on niin liukasta" tai " ei nyt sovi näihin vaatteisiin".... :roll:

Ah, lisäks käytiin ostamassa uus tyyny mulle! Oon viimeset kaks viikkoa kironnu tota lituskaksi mennyttä tyynyä, ku uni ei tuu ja kädet puutuu, ku tulee nukuttua kädet tyynyn alla, et ois vähän "muhkeempi" mukamas. Ens yönä nukutaan kunnolla. 8)

ViestiLähetetty: 2012-02-26 23:19:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ollaanpas täällä oltu reippaina! :D Mä en ollut edes herännyt vielä, kun sä olet jo käynyt lenkillä ja syönyt aamupalaa.

Kiva kun löysit vaatteita kaupoista. Olisi kyllä hyvä idea ostaa kahdet samanlaiset farkut kerralla. :D Kun se sovittaminen on aina niin raskasta eikä tahdo millään löytyä sopivia. Mä käytän aina kaikki farkkuni ihan loppuun ennen kuin jaksan lähteä ostamaan uusia. :mrgreen: Poikaystävä sitten alkaa yleensä huomautella jossain vaiheessa, että pitäiskös sun hankkia uudet farkut. Nyt odottelen, että pääsisin alkusyksyn mittoihin/painolukemiin takaisin, sitten vasta suostun ostamaan uudet farkut. Ettei vaan jää heti isoiksi. 8)

Hitto, muakin kyllä polttelis vähän tuollainen massakausi. Tai edes "syön-kulutuksen-mukaan" -kausi. Haluis vaan lihaksia lisää, kun kehonkoostumusmittauksen mukaan ne on juuri ja juuri normaalirajoissa. Pitäis vaan malttaa vielä, kun sitä ylimääräistä rasvaakin oli 5 kiloa. :oops: Niistä jos ensin hankkiutuis eroon, kun kesäkin on tulossa. Sitä vaan on kärsimätön ja haluais kaiken yhtä aikaa...

Raportoihan sitten lihasten kasvu-tuloksista täällä, mielenkiinnolla jään seuraamaan. :D

Liikuntapäikky löytyy täältä: [url] viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]

ViestiLähetetty: 2012-02-27 13:20:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, turhaan niitä farkkuja ostella jos isoksi voi jäädä. :wink: Ne onkin varmasti ehkä ensimmäinen vaatekappale,mistä näkee, jos on painoa lähteny. Tosin mulla on niin karseet tukkijalat,että ne ei paljo muuksi muutu. :lol: Saiskohan niitä jotenki pienemmiksi... :-k
Laihduttelet Deanne ensin rauhassa ja kattelet sit, mitä alat tekemään. Kasvaakseen lihas kuitenki tarttee energiaa, mikä ei onnistu jos kaikki menee jo peruskulutukseen yms..

Kammotus, miten voikaan oma kehonkuva muuttua hetkessä. :shock: Tänään taas fiilis, että ärsyttää. Kamalat tukkijalat, alaselkään kertyny läski,mikä ei sitte millään lähde pois. murrr. Sitkeässä on. Jännä sinänsä, mahaan mulla harvemmin kertyy oikeaa rasvaa (turvotus erikseen), mut sit nuo jenkkakahvat. :shock:
Tosin saattaa johtua uusista farkuista mitkä vielä ahdistaa ja puristaa.
Miksei kaupassa vois olla semmosia muutaman kerran käytettyjä puhtaita farkkuja. Ärsyttää aina ostaa tiukat ja ootella et ne muotoutuu... :| Sama vika aina varsinkin kesäkengissä. Aina hiertää ja just ku ne alkaa tuntua mukavilta, ni ne onkin ihan puhki kulutettu..

Tänään treenattiin selkä + hauikset. Lämmittelin intervalleilla juoksumatolla.
Kipeä olo ei ole, mut ei nyt ihan terävinkään olo. Varsinki juostessa tuntu, et limaa kertyy kurkkuun et joutuu koko ajan rykimään ja tuntuu et hengästyy helpommin. Treenin jälkeen vähän paleli,mut se meni ohi, ku ruokaa sai.
Jokunen aika sit ostettiin jauhemuodossa olevaa c-vitamiinia. On tullu nyt heitettyä sitä aminohappojen sekaan ja juotua miksaus heti treenin jälkeen. Glutamiinia myös. D-vitamiinia nyt tulee päivittäin otettua muutenkin..

Joten, pysykää poissa pöpöt!!! :twisted:

Työkaveri on tänään meinaan kipeänä ja pois töistä. Mulla on onneksi ihan mielettömän, harvinaisen rento työviikko, joten ei hätää. En silti kyl nyt halua sairastua, ku on pitkä vapaa vkl tulossa. Seuraava pitkä vapaa vasta pääsiäisenä (millon oon muuten luvannut itselleni tupla-annoksen mämmiä! :smt049 ).

Ainiin, ostin eilen suklaata. Oli pakko,ku itiksen punnitse & säästä liike lopettaa siellä, ni siellä oli kaikki liikkeen tuotteet -40%. Pari levyä tummaa suklaata. =P~
Lisäksi ostin savuchili sinappia. Tykkään kaikesta tulisesta. Hyvää oli. Söin iltapalalla lidlistä ostettujen cevapcicien (vai miten lie kirjotetaan..) kanssa. Nam!

ViestiLähetetty: 2012-02-28 11:08:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Päivän jalkatreeni tehty. 8) oli kyllä melkosta ähräystä kävellä salille ossa kelissä ison laukun kanssa, mut ei voi mitään.. Olisin jokataukses joutunu menemään juna-asemalle ni samahan tuo..

Oon nyt pienentäny aamupalaa, että saan nukkua vähän pidempään ( hurjat 20min.!!), mut tuntuu et voimat on kadoksissa salilla. Mikä kyllä enimmäkseen johtuu varmaan siitä, et sapuskaa tulee nyt muutenkin vähemmän.. Kait se on vaan uskottava, et mitä vähemmän ruokaa sitä pienemmät painot. :(

Työpäivä on mukavan leppoisa tänään. Siivousta. Kerran kk:ssa on päiä, ettei oteta asiakkaita, vaan siivotaan. Lisäksi saan tänään hiukset kuntoon, jee!
Hassua, vaik on moninverroin kevyempi työviikko, kuin muulloin, ni silti väsyttää enemmän ja se vähänenkin työ- ja treenimotivatio on hukassa. Joskohan se tästä taas.. :D

Yleensä jalkateenin päätteeksi treenaan viel vatsalihakset. Tänään ei jaksanu. Ei ollu voimia, eikä halua. Plääh.

ViestiLähetetty: 2012-02-28 12:19:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ehkä sait nyt kropaltas merkin siitä, että olis lepopäivän paikka?

Kerro lisää hiuksista :D :smt026 Siinä taas yksi aihe, johon en ikinä kyllästy :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-02-28 15:24:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, onneks huomenna on salivapaata. Ehkä ne voimat taas löytyy. :wink: tai sit kyse on enemmän tosta motivaatiosta :lol:

Hiuksissa ei suurta muutosta tapahtunu, ku pyyin työkaveria laittamaan vaan tyven. Olin nyt niin tylsä. :lol:
Hah, en minäkään aiheeseen kyllästy, vaikka ehkä joskus mieli tekis, ku niiden kanssa tekemisissä on aika monta tuntia viikossa... :wink:

ViestiLähetetty: 2012-02-28 16:36:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^oot kampaaja :D Se oli mun haaveammatti pienenä. Olenkin ollut perhe- ja tuttavapiirissä se joka leikkaa/värjää muidenkin kuontaloita. Vaikein asiakas oli mieheni siitä lähtien, kun halusi leikata pitkät hiukset lyhyeksi. Miehellä kun on niin paksut hiukset, ettei amatööri selviä niistä edes Fiskarseilla :roll: Onneksi onnistuin työllä ja tuskalla ympäripuhumaan sen parturiin samalle jolla itse käyn ja lapsikin tietysti :mrgreen:

Mitäs ammattilaisena sanot: nuorentaako vaaleammmat sävyt ikääntyvää ämmää, jolla on alkanut naama roikkua ja suupielet kääntyä entistä enemmän alaspäin? 8) Sitten ajattelin myös näiden lisääntyvoien raitojen lisäksi ottaa jonkun rakennekäsittelyn eli permiksen, kunhan saan kasvatettua edes olkapäille... koska haluan kuohkeutta ja volyymia (jota ei luonnostaan ole ollenkaan).

ViestiLähetetty: 2012-02-28 16:58:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paljastuin... :oops:

Mun vaikein asiakas lienee miehen äiti... :smt044

Kamalan vaikee nyt tälleen näkemättä kasvoja sanoa, että mikä sopii ja mikä ei.. Riippuu niin kauheen paljon kasvojen sävystä,silmien väristä, sopiiko lämpimät vai viileät sävyt ja mikä oman hiuksen tummus on. vuodenajasta nyt puhumattakaan (lähinnä, että ruskettuuko yms..) :-k Joskus vaaleammat (heleämmät, puhtaammat..) sävyt saattaa kyllä tuoda kasvoihin kirkastusta, mut tosiaan hankala sanoo. Kunhan et kauheesti ala vaalentelemaan, koska vaalennus + rakenne-/kiharakäsittely on aika tehokas hiusten kuivattaja yhdistelmä..

Mut näissäkin asioissa mä oon aina ollu vähän sitä mieltä, että minkä värin asiakas itse kokee omakseen eniten, ni se on paras ratkaisu ( ei muuten ehkä sopivin..). Ei ketään kaunista, jos ei tunne itseään omaksi, sanoi se kampaaja mitä tahansa.. :)

ViestiLähetetty: 2012-02-28 19:31:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Juu, onneks huomenna on salivapaata. Ehkä ne voimat taas löytyy. :wink: tai sit kyse on enemmän tosta motivaatiosta :lol:

Välillä näitä motivaatiopuutoksia aina ilmenee. Ei aina voi kiinnostaa. Suot ensin kunnon vapaan itselle ja jos ei sen jälkeen vielä oo tullut motivaatio takas, niin sisulla vaan reenaamaan. :smt023 Tekemällä se löytyy uudestaan, sanoisin. Tai kokeilet jotain uutta lajia?

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-02-28 19:56:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

munkkis kirjoitti:
pähkinä^^ kirjoitti:

Välillä näitä motivaatiopuutoksia aina ilmenee. Ei aina voi kiinnostaa. Suot ensin kunnon vapaan itselle ja jos ei sen jälkeen vielä oo tullut motivaatio takas, niin sisulla vaan reenaamaan. :smt023 Tekemällä se löytyy uudestaan, sanoisin. Tai kokeilet jotain uutta lajia?

Juu, näinpä. Aina ei motivaatioo joka paikkaan riitä. :) Tällä viikolla muutenki mukavan kevyt viikko töiden sekä treenien suhteen. Torstaina jos kävis matolla juoksemassa ja vatsat treenaamassa. Lauantaina sit lihaskuntojuttuja. Siinäpä tän viikon tulevat treenit. :P

ViestiLähetetty: 2012-02-28 20:20:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Loppuviikolle ripaus tahdonvoimaa: http://www.youtube.com/watch?v=5rQjzvdu ... _embedded#! :wink:

ViestiLähetetty: 2012-02-29 18:32:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään siis salivapaa :)
Heräsin kuudelta, ja lähdin suoraan koiran kanssa pitkälle lenkille. Parisen tuntia vierähti ulkoilmassa reippaillessa. Kylläpä valoisuus tuli jo ihanan aikaisin! Tämmösenä päivänä olis toivonu vapaapäivää, mutta töihinhän se oli aamiaisen jälkeen lähdettävä.. Uni ja väsymys tuntuu tänään taas hetkeksi kadonneen koputtaa puuta...

Huomenna taas aikainen nousu ja matolle juoksemaan! Jeh!

Nälkäki on kadonnu :shock: huomasin taas et oon unohtanu melkein syödä, mikä on erittäin outoa mulle..

ViestiLähetetty: 2012-03-01 22:27:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Haa.. kävinpä kyyläämässä takas :twisted:

Ootkos muuten huomannu, että dogitkin tuntuu hoksaavan, että kevät on tulossa?

ViestiLähetetty: 2012-03-02 06:57:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiva nähdä sinuakin täällä Trantor!
Joo, mein koira meinaa tulla ulkona nykysin hulluksi! :shock: Haluais vaan piehtaroida tuolla lumessa ja iiiiiiihania tuoksuja on ympäriinsä mitä on pakko päästä haistelemaan. :lol: Kiva kattoo, ku koirakin nauttii, varsinki ku ei oo niin jäätävän kylmä enää ollu, että tassut pahemmin paleltuis..

Tänään vapaata kaikesta liikunnasta. 8)
Eilen juoksumattoilua intervallityyppisesti puol tuntia, kevyt jalkajumien avaus ( :lol: ) sekä vatsat. Illemmalla pitkä venyttely... Niih, ja kait se suursiivouski lasketaan liikunnaksi..? :oops: :lol:

Minun nukkumiset alkaa olla jo melko mummumeiningillä. Nukahdin eilen illalla ysiltä, ja tänä aamuna viideltä pirteenä ylös. Khyl mies tykkäs! :oops:
Koitin koiraa suostutella lenkille, mut se vaan käänsi kylkeään pedissään.. Pyh. Vanhemmiten siitä on tullu kyllä melkosen mukavuudenhaluinen. Se ei paljon ennen puol seiskaa suostu pedistään nousemaan, vaikka muuten aktiivinen tapaus ikäisekseen (kohta 9v) onkin... joten aamu ennnen töihin menoa menee :smt024

Ja ainiin, pakko mainostaa, sain mieheltä synttärilahjaksi lahjakortin muutaman kerran hierontaan! :smt007 Huomenna juhlitaan! :smt061

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! :smt049

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 720 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00