Kuulostaa kyllä melko haastavalle toi combat, mutta ehkä mä joskus uskallan mennä.

Olen tosi huono kaikkea koordinaatiota vaativassa eikä liikesarjat oikein tahdo jäädä päähän.

Ajoittain silti jopa pysyn tanssitunnillakin perässä, joten ehkä toi combatkin onnistuisi pidemmän harjoittelun jälkeen. Meinaa vaan aina välillä turhautuminen iskeä jumpissa, kun opin niin hitaasti kaikki liikkeet.

Mäkin kävin tänään vähän kävelyllä, jopa 15 minuuttia!

Pakkastakin taisi olla -15 astetta, sormet ja naama siinä jäätyi. Se piristi kyllä kivasti, kun oli viettänyt melkein koko päivän kotona kirjojen parissa.
Ai niin, mun piti vielä tosta salitreenauksesta jotain kirjoittaa. Tosiaan taitaa parhaiten kiinteyttää/muokata vartaloa tollainen salitreeni, missä tehdään mahdollisimman isoilla painoilla (siis niin isoilla, että just ja just jaksaa kaikki toistot tehdä). Itse teen toistoja yleensä 10-12/sarja, paitsi vatsoja vähän enemmän 15-20/sarja. Ja toistoja siis kolme sarjaa/liike. Samaa lihasryhmää voi tehdä useamman liikkeen peräkkäin, jos haluaa jotain tiettyä lihasryhmää painottaa enemmän.

Itse teen esim. rintalihaksia mahdollisimman paljon, ne kun on aina ollut tosi heikot. Punnerruksia (naisten) pystyn tekeen vain 4-5 putkeen.

Aluksi tosin meni vain 1-2 kappaletta.

_________________
Laihdutusta ja kiinteytystä normaalipainossa. Tämänhetkiset mitat 157,5cm/56,5 kg, tavoite n. 54 kg ja pienentyvät ympärysmitat.
Liikuntapäikky löytyy täältä: [url]
viewtopic.php?f=42&t=60731 [url]