Keskiviikkotraditiona juoksukoulu. Koko päivä oli EVVK-meininki, joten ihan hyvä päästä "käskytettäväksi".
Vuorossa oli sisällä intervallityylinen treeni sisältäen koordinaatiota, rangan ja lantion liikkuvuus sekä lihaskuntoa. Ohjaaja sanoikin jossain vaiheessa, että tässä haetaan teidän henkilökohtaisia rajoja. Joo, mä näin kämmeneni punaisina tehtäessä 15 sekunnin tikkauspyrähdyksiä paikallaan. Okei, väri heijastui mun punaisista shorteista, mutta siinä kohtaa mietin, että joko mä tuuperrun tai meen kentän laidalle heittämään ylen. Noh, kumpaakaa ei tapahtunut.
Garminin mukaan TE-lukema 3.2. Maksimisyke kipusi 170:een keskisykkeen ollessa 142. Käppyrä oli aikamoista SInger-siksakkia.
Kotona odotti lämmin sauna (tai siis kuuma), jonne oli kiva mennä köllimään hyvin mielin.
Tuosta voimatreenijutusta, mistä kävimme hyviä keskusteluja eilen. Ajattelin hahmotella paprulle itselleni sopivan mallin, jonka julkistan tänne arvioitavaksi lähipäivinä... Alaselän nikamaliikkuvuus täytynee ottaa huomioon. Niin ja mun pinkit (??!) vetoremmitkin on vielä kaupan hyllyllä
Btw, tänään meni ruokapuoli päin mäntyä ja lujaa. Ketuttaa moinen!! Hiilet ok, mutta napostelu lähti hieman lapasesta. Noh, joskus välillä näinkin on mentävä.
Fisu; Facessa temmellän välillä myös siellä VHH laihduttajat (vai mikä lie) -ryhmässä.