karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-11 21:04:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-06-12 12:04:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heippa. Olen huomannut kohdallani mystisen ketoosin katoamisen yöllä. Pidän tiukkaa linjaa hiilareista ja ne jäävät alle 20gr/vrk. Halusin ketoosin kestävän n. pari vkoa antamaan potkua laihdutukseen. Illalla ennen nukkumaan menoa ketostixit näyttävät suurinta purppuraväriä mutta aamulla olenkin jo ilman ketoosia. Kohdallani jos väri menee tummemmaksi kuin tuo keskivaihe tulee huonompi olo ja joudun lisäämään hiilareita hyvän olon säilyttämiseen. Mutta pari päivää peräkkäin väri on ollut purppura ja aamulla tipotiessään. Alkaako elimistö muuttamaan yön aikana protskuja sokeriksi? Olen kuullut jotain sen tapaista joskus.. Aikoinaan ketokarpatessani ketoosi pysyi koko ajan samana ja aamulla olin aina ketoosissa. :shock:

ViestiLähetetty: 2010-06-22 23:00:11 
Poissa
pallopollari
pallopollari

Kun ketoosi jyllää täysillä niin virtsaan ei erity ketoaineita juuri haaskattavaksi :wink:
Ketostcit ei kerro koko totuutta.

ViestiLähetetty: 2011-02-18 17:06:26 
Poissa
sintti
sintti

Hei,

Nyt on menossa viikko 4 alakarppausta ja ketoosi on tiessään sticksien mukaan. Viikko sitten la olin juhlimassa ja pidin "vapaapäivän" karppauksesta. Sunnuntaina palasin ruotuun, ja siitä lähtien olen pitänyt hiilarit n. 20 g/vrk. Ketoosi lähti silloin lauantaina pois, eikä takaisin ole tullut (henki on kyllä haissut..) Nyt viimeiset 2 vk painoa on tippunut vain 500 g!! Musta tuntuu, että siitä lähtien kun aloin syömään mantelileivän päivässä (eli n. 2 vk sitten), laihtuminen on sen takia hidastunut.

Täytyy koittaa lopettaa mantelileivän syöminen ja pitää hiilarit siinä 10 g/vrk, silloin laihtumista tapahtui ja kroppa pysyi ketoosissa sticksien mukaan.

ViestiLähetetty: 2011-03-03 23:42:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mie oon laskeutunut induktioon ihan muutama päivä sitten, ja sticksit minullakin näyttää vähän mitä milloinkin. Juuri äsken ilahduin kovasti kun tikku punertui "kohtalaiseen 4" asti. Välillä näyttää 0,5, joskus 1,5 ja joskus ei näytä yhtään mittään.
Aamuisin ei oo näyttänyt vielä yhtään mitään, eikä myöskään rankan liikunnan jälkeen.

Siunatussa tilassa voinee siis olla myös liuskan sitä kertomatta, mutta jos liuska menee punaiselle niin sitten on ainakin varmasti. :)

ViestiLähetetty: 2011-03-10 15:01:08 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi

Mielenkiintoista :-k
Mulla sama juttu että oli punainen ja parin päivän päästä ei mitään.
katsoin tikkupurkkia ja viimeinen käyttöpäivä oli 2008 :lol:
Heitin menemään ja ajattelin ostaa uudet mutta jos ne ei välttämättä mitää näytä niin mitä niitä sitten ostelemaankaan.
Paino putoaa, sentit lähtee ja olo on mahtava.

Ostan ehkä tikkuja jos ja kun tulee ongelmia??

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00