Niin siis, olen 28v ja 171cm ja painoa nyt 75,5-77kg heiluu siinä välillä. Kun siis keksin että kaikkea mitä ei tahdo niin ei tarvitse syödä painoa oli 108kg. Tavoitteena siis on päästä normi mittoihin, eli paino sinne 65-68kg ja pitää se sitten siinä. Juu matka ei ole pitkä mutta kun tämä jumii ja mikään ei auta
Olen koittanut mm näitä ruoka systeemejä esimerkki päivä:
Aamupalaksi: noita juusto kakkusia/leipäsiä, eli 2 kanamunaa,juustoa 2dl,mantelijauhoa 2rkl, soijajuhoa 2rkl, auringonkukansiemeniä 2rkl, niin että niistä tulee se tusina pelille, joista menee 4 suuhun aamulla ja teetä 2dl tai kahvia 2dl.
Lounaaksi/päiväruuaksi: perus salaattia eli tomaatti/salaatti/kurkku 3dl ja lisäksi, n. kanaa 100g/kalaa100g/lihaa100g, 2rkl partajugua.
Tai sitten kasvispaistosta/wokkia ja kermaa,uunissa 3dl ja samat liha määrät.
Välipalaksi: noita samoja kakkusia kun aamulla se neljä ja teetä tai kahvia.
Iltapalaksi: kerma juustoa 5siivua, leikklettä 5siivua ja kourallinen pähkinöitä tai vain 250g maitorahkaa naturel.
Vettä menee se 2litraa päivässä vähintään.
Sitten kokeilin myös tätä kun mitään ei tapahdu ja meni hermo:
Aamulla, 1dl mansikka keittoa ja 2rkl pelavansiemensouhetta.
Päivälliseksi, ACKD-pussisoppa.
Iltapalaksi, ACKD-pussisoppa.
Ja vettä/vissyä taas se reilu 3litraa ja lopetin myös kahvin nyt kokonaan.
No taisi mennä överiksi paino putosi kolmessapäivässä kilon-kaksi ja neljäntenä hyppäsikin kilon takaisin, olin ihan että
Liikuttua tulee arjessa kokoajan, eli kun on kaksi muksua niin sohva ei paljon kulu. Ja kokeilut on kestäneet viikosta kahteen, paitsi tämä pussisoppa systeemi. Ovat kyllä sikäli käteviä pika ruokia kun aina ei kerkiä laittamaan jotain niin, yhden ruuan/palan noilla voisi kyllä kätsysti korvata päiväsä...ehkä? Mikähän tässä mättää siis?