Heippa!
Haluisin kovasti ketoosiin, mutta oon ihan heikkona pähkinöihin. Siis oikeesti addiktoitunu, pitää joka päivä napsia vaikka kuinka päätän että 'huomenna en syö pähkinöitä', niin illan tullen huomaan taas olevani kaapilla hamuilemassa niitä...
Karppaus on jo tuttua, mutta haluisin sen näläntunteen pois ja siten siis ketoosiin. En tiä oonko siinä ollu (ei siis ainakaan 'näkyviä oireita' oo ollu) mutta voiks siihen mitenkään päästä pähköinöitä syöden??
Okei, saattaa olla tyhmä kysymys ja tiän että ketoosiin pääsy on yksilöllistä, mutta mä alan oleen ihan hukassa ku paino vaan nousee tän mun jatkuvan napostelun kans. Argh!
Kaippa se on pään sisällä kans, jotain parannusta pitäis tehä...
Niin ja vähän OT mut ku näitä teidän juttuja lueskelee, niin ootte te kyl aika hyviä!! Mä en pystyis tollasiin puolipaastoihin ym. tiukkiin induktiohin, joten ihailen teitä kaikkia, jotka niitä noudatatte! Kuinka te pärjäätte viikonloput ja kaikki 'extra'-menot?!

Mulla on ainakin kokoajan jotain 'poikkeusta' että se sellanen normaali päivärytmi on aina vaan muutaman päivän ja eihän siinä mitään ehdi ottaa tavaks. Paitsi yleensä karppauksen, se on jäänyt elämäntavaks, onneks!