tli kirjoitti:
Laitapa tuohon listaan mukaan viime viikonlopun makrot!! Viikolla jokainen pystyy noudattamaan täydellistä karppiruokavaliota - viikonloppuisin yleensä menee enempi löysäillen. Eli tuossa nyt on tavallaan se sinun tavoitemakrolistasi. Mikä on todellisuus? Sori että tulee tylyn oloisesti tämä kysymys, mutta minun on vaikea uskoa, että kukaan kykenisi pitämään kuukauden yllä täydellistä, tipatonta karppiruokavaliota, vaikkei mitään tuloksia olisi näkyvissä...
Kyllä sinulla nimittäin on jo sen verran tuossa energiavajetta, että pitäisi jotain tapahtuakin!!

Nyt osuit arkaan paikkaan

.Kieltämättä viikonloppuisin tulee oltua vähän löysin rantein. Mut hetko; tarkistan ruokapäikystä..
perjantai 3.10
p 71,5
hh 19,34
r 170,10
lauantai 4.10 on "vahingossa" jääny merkitsemättä, mutta muistan että silloin oli vieraita ja ruokalistalla vyötärön metsästäjän pitsaa, alkoholia paljon =light sidukkaa ja viiniä molemmat vissyllä lantrattuna...niin ja karkkia

okei okei; ruoskikaa mua
sunnuntai 5.10 myöskin merkitsemättä: mutta silloin koko päivänä söin x-määrän ed. illan pitsaa
sitten viikko jatkunut ok tarkalla linjalla ja taas viikonloppuna on menty niin että savu varmaan nousi renkaista: lauantaina 11.10 kaverin 3kymppiset jolloin taas alkoa aikas paljon, eväänä mulla oli mantelileipiä ja pähkinöitä mutta kyllä siinä valehtelematta tuli syötyä jotain emännän tekemää jauheliha/tuna piirakkaakin. Mut karkkiin en sillo koskenu!!
ja juomat lantrasin taas vissyllä. Sunnuntaina 12.10 söin vaan muutaman mantelileivän metukalla ja juustolla...niin ja anopin luona kanaa ja kasviksia.
Ja viikko taas tiukassa ruodussa..kunnes viikonloppu jälleen koitti ja kaverin luo..perjantai 17.10 siideriä jne. Siellä en tosin syönyt myöskään mitään muuta kun mantelileipääni pari kpl...ja aiemmin sinä päivänä seitiä 200g, salaattia 200g, voita 100g. Launtai 18.10 meni mantelileivän, metukan,juuston ja majon voimin kunnes Sunnuntaina 19.10 taas ruotuun ja makrot kohdillaan.
Nyt hävettää..taisi se ongelma kohta löytyä. Ruokapäiväkirja on niin armoton kun sitä rupeaa tarkemmin katsomaan ja huomaa itsekkin että viikonlopun makrot puuttuu vähemmän ja enemmän..perskeles; olipahan pirun osuva kysymys sinulta. Kiitos kun avasit mun silmät!!
Mutta onko nyt tosiaan sitten niin, että tollaset viikonlopun löysemmät karppipäivät vaikuttaa näin paljon? *yrittää mennä siitä mistä aita matalin*