karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-03 19:35:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Uusi ketoilija..
ViestiLähetetty: 2008-08-21 08:35:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hellureipsan,

Eilen näytti ketostix 0,5:ttä, tänään aamulla 1,5:ttä. Ketoosissa siis ollaan - nyt menossa neljäs päivä tiukemmilla hiilareilla. Painoa olen pudottanut "semikarppaamalla" jo 8 kiloa, nyt karppailen kolmatta viikkoa. Mietin tässä vain, että mitähän tästä ketoosista voi nyt sitten odottaa - hyvää oloa, laihtumista, senttien katoamista, jotain muuta, vai ei mitään näistä..?? Kertoisitteko pidempään ketoilleet hieman kokonaisolostanne ja ketoilun aikana kropassanne tapahtuneista muutoksista, josko saisin siitä vähän paremmin osviittaa, että mihin suuntaan tässä nyt kannattaa jatkossa edetä..?

Olen lueskellut foorumilta vaikka miten paljon juttuja, mutta kun ei tunne kirjoittajia on aika vaikea tehdä sellaista yhteenvetoa siitä, että miten kukakin ketoilija on edistynyt - ja ruokapäikkypuolelta en paljoa ketoiluun liittyvää ole löytänyt - tästä syystä siis tämä aloitus.

Kiitollisena vastauksia odotteleepi,
Feenixi

P.S. Mun taustasta lisätietoja löytää ruokapäiväkirjastani, jos jotakuta kiinnostaa.

Kuva

Kuva

Viestin otsikko: Re: Uusi ketoilija..
ViestiLähetetty: 2008-08-22 07:18:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moikka vaan!

Eli itse olen nyt ketoosia tavoitellut (en ole ostanut noita tikkuja, hiilarit alle 20, se on ollut mun tarkkuus ketoosin arvioinnissa) nyt kaksi viikkoa. Tämä on ollut mulle sellainen alkupotku karppauksen jatkamiseen, karppasin aikanaa -13kg verran ja nyt jatkoin siitä, tavoitteena -11kg. Nyt olen jo siirtymässä alakarppauksen piiriin, nostan hiilareita tuosta kahdesta kympistä. Tämä siksi, että olen ymmärtänyt, ettei ketoilua ole hyvä jatkaa liian pitkään ja toiseksi siksi, että olen kuitenkin normaalipainon rajoissa ja haluan myös nauttia tästä laihdutuksesta, kun kiire ei ole. Tämä kaksi viikkoa on riittävä aika minulle, sekin on varmasti yksilöllistä. Otan siis kohta monipuolisemmin ruoka-aineita mukaan.

Olo on ollut todella hyvä, alkua lukuunottamatta. Ensimmäinen 2-3päivää meni hyvin, totutellessa. 4-5päivä voin pahoin, todennäköisesti hiilarivieroitusoireista (kyllä :lol: ) johtuen ja neste- ja suolavajauksesta (muista juoda ja vichyä mielellään, suolan saantisi todennäköisesti putoaa). Sen jälkeen kaikki on mennyt loistavasti ja helposti. Iho on muuttunut parempaan suuntaan jo nyt (alussa vähän "kukki"), vatsa on litistynyt reipaasti (silmämääräinen huomio), olo on kevyt ja vatsa ei temppuile. Ja kiloja on lähtenyt kaksi =D>

Näin minulla, kokonaisuudessaan positiivinen kokemus. Tsemppiä sinullekin!

Viestin otsikko: Re: Uusi ketoilija..
ViestiLähetetty: 2008-08-22 14:11:56 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

Onpa tainnu tullu ketoiltuu kohta viitisen vuotta pääpiirteittäin :mrgreen:
Ketoosi vaihtelee nollasta kasiin :roll:

Ruokpäiväkirjasta näkyy myös...
Nykysin syön Kwasniewskittäin (Tosin pienellä hiilarivajeella)
Rasvaa sitäki enemmän... :roll:
Ketoosi ei ole sanottavasti juurikaan laihduttanut, muuten ihan jeesjuttu...http://homodiet.netfirms.com/diet/optimaldiet1.htm

Kotona!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00