Moikka vaan!
Eli itse olen nyt ketoosia tavoitellut (en ole ostanut noita tikkuja, hiilarit alle 20, se on ollut mun tarkkuus ketoosin arvioinnissa) nyt kaksi viikkoa. Tämä on ollut mulle sellainen alkupotku karppauksen jatkamiseen, karppasin aikanaa -13kg verran ja nyt jatkoin siitä, tavoitteena -11kg. Nyt olen jo siirtymässä alakarppauksen piiriin, nostan hiilareita tuosta kahdesta kympistä. Tämä siksi, että olen ymmärtänyt, ettei ketoilua ole hyvä jatkaa liian pitkään ja toiseksi siksi, että olen kuitenkin normaalipainon rajoissa ja haluan myös nauttia tästä laihdutuksesta, kun kiire ei ole. Tämä kaksi viikkoa on riittävä aika minulle, sekin on varmasti yksilöllistä. Otan siis kohta monipuolisemmin ruoka-aineita mukaan.
Olo on ollut todella hyvä, alkua lukuunottamatta. Ensimmäinen 2-3päivää meni hyvin, totutellessa. 4-5päivä voin pahoin, todennäköisesti hiilarivieroitusoireista (kyllä

) johtuen ja neste- ja suolavajauksesta (muista juoda ja vichyä mielellään, suolan saantisi todennäköisesti putoaa). Sen jälkeen kaikki on mennyt loistavasti ja helposti. Iho on muuttunut parempaan suuntaan jo nyt (alussa vähän "kukki"), vatsa on litistynyt reipaasti (silmämääräinen huomio), olo on kevyt ja vatsa ei temppuile. Ja kiloja on lähtenyt kaksi
Näin minulla, kokonaisuudessaan positiivinen kokemus. Tsemppiä sinullekin!