karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-16 22:16:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-08-13 20:53:50 
Poissa
sintti
sintti

olen aloittelija (4vk) ja tänään rupesin punnitsemaan ja laskemaan omia syömisiä.
Voiko ketokarppauksessa mennä alle tuon 20g hiilareita ja mitä vaikutuksia sillä on siis kiihtyykö laihtuminen vai pysähtyykö sillä omani on nyt jotenkin jumissa sillä loistavan alun (4viikkoo ja -11kg ) ei nyt tunnnu oikein etenevän ja olen omien laskujeni mukaan syönyt ilmeisesti liian vähän hiilareita nyt kun asiaa rupesin tutkimaan .Kaipaisin hiema apuanne hyvät ketokarpit noissa laskuesimerkeissä...vielä kuitenkin pitäis karpata -16kg ja tähän loppuosaan tulee erillaiset liikunta ja punttikuviot mukaan.. TÄÄ ON KIVAA KUN MAHASTA LÄSKI LÄHTEE...Ja muutenki ottakaa yhteyttä sillä tieto lisää tuskaa ja olen toki 2kirjaa ahkerasti lukenutkin : laihdu ilman nälkää ja atkins.

ViestiLähetetty: 2008-08-13 21:28:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä luulen, että se 20g on laitettu rajaksi sen takia, ettei ihmiset lopeta kasvisten syömistä kokonaan. Vähemmänkin hiilareita voi olla, mutta helpostihan tuo tulee jos syö sen Atkinsin suositteleman 7,5 dl kasviksia.

ViestiLähetetty: 2008-08-13 22:11:06 
Poissa
Leijona
Leijona