karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 09:12:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-05-04 18:44:11 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-04-18 14:05:35
Viestit: 40
Mulla on semmoset geenit että vaik en olisikaan megasuuri, naama on aina pyöreä. Nyt odotan innolla että koska ne löysät lähtee poskista veks? :roll: Karppausta takana 1kk, vaakaa en omista, vaatteet löystyneet, posket edelleen valtaisat...

_________________
Takaisin ruotuun! ;)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-04 18:54:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-08-22 16:38:31
Viestit: 644
Ei koskaan... vitsi vitsi :wink: . Miulla on lerppaleuka (ja pullaposket) vaiks olisin kuinka laiha, mut on se hieman pienentyny karppauksen aikana, vielä kun olisi laiha :D .

_________________
Kuva




Uusi startti 06.01.2014


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-05 12:47:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-04-08 19:18:09
Viestit: 446
Jaa, minulla tuo "läski" yleensä näyttää lähtevän juuri ensin naamasta.. :D Yleensä ensimmäinen kommentti muiltakin laihtumisestani on että ´onpa sulla posket kaventunu´ :mrgreen: Ilmeisesti on aika yleistä että "yläpäästä" tahtoo ensin lähteä kaventumaan: kasvot, käsivarret, rinnat.. :x Vaikeampi sitten (naisena) päästä eroon tuosta masu-reisi-peppu -rasvasta, se kai kun on vähän luonnon tarkoituskin se rasva siellä säilyttää ´suojaamassa´. 8) Mutta kaipa tuohon perimäkin vaikuttaa; jos on pyöreä kasvojen muoto niin ei kai se siitä soikeaksikaan muutu.. :-k

_________________
Virallisterveelliset suositukset vahingoittavat vakavasti sinua ja ympärilläsi olevia

Ruoka-anarkiaa jo vuodesta 2008.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-05 13:11:22 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-04-18 14:05:35
Viestit: 40
Mulla menee ihan toisinpäin - pyllystä ja reisistä ihan ekana, sitte kädet, tissit ja maha. Täytyy sitten vaan olla niin kauan ketoosissa jotta naamakin on taas mukavan kaponen ;) Ja sehän passaa! :P

_________________
Takaisin ruotuun! ;)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-05 21:24:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-04-08 19:18:09
Viestit: 446
Lainaa:
Mulla menee ihan toisinpäin - pyllystä ja reisistä ihan ekana, sitte kädet, tissit ja maha. Täytyy sitten vaan olla niin kauan ketoosissa jotta naamakin on taas mukavan kaponen ;) Ja sehän passaa! :P


Vaihdetaanko.. :smt041

Kun voisikin ihan paikallisesti häivyttää sitä laardia just sieltä mistä haluaa niin kyllä se mulla olis tuo mahanröllykkä ihan ensimmäisenä pudotuslistalla.. :twisted:

_________________
Virallisterveelliset suositukset vahingoittavat vakavasti sinua ja ympärilläsi olevia

Ruoka-anarkiaa jo vuodesta 2008.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-06 01:14:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-12 10:39:23
Viestit: 544
Riikkis79 kirjoitti:
Jaa, minulla tuo "läski" yleensä näyttää lähtevän juuri ensin naamasta.. :D Yleensä ensimmäinen kommentti muiltakin laihtumisestani on että ´onpa sulla posket kaventunu´ :mrgreen: Ilmeisesti on aika yleistä että "yläpäästä" tahtoo ensin lähteä kaventumaan: kasvot, käsivarret, rinnat.. :x Vaikeampi sitten (naisena) päästä eroon tuosta masu-reisi-peppu -rasvasta, se kai kun on vähän luonnon tarkoituskin se rasva siellä säilyttää ´suojaamassa´. 8) Mutta kaipa tuohon perimäkin vaikuttaa; jos on pyöreä kasvojen muoto niin ei kai se siitä soikeaksikaan muutu.. :-k

Juuri näin myös minulla, kasvot kaventuvat jo muutaman kilon jälkeen, mutta reidet ja jalat ovat ne ikuinen ongelmapaikka josta ei meinaa kaventua millään. Mahasta lähtee jo paljon helpommin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-06 11:14:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-04-26 16:27:50
Viestit: 22
Juu vaihdetaan...Mulla lähtee ekana naamasta, ja jos pikkasen hoikempi olen naama menee ihan laihaksi, ja kukaan ei voi uskoa että olen ylipainoinen ( lievä ) koska kasvot, kaula ja raajat pysyvät hoikkina, ja läski kerääntyy vatsan, reisien ja perseen kohdalle.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-08 22:32:45 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Eiköhän ne ajallaan kapene. Putkiston naamajumppakirjaa vaan tekemään. Ne ois tehokkaita, mut ku ei viitsi/jaksa.

Mulla laihtuu naama kans ekana. Vaikka minä nyt en oo karppaamalla laihtunu grammaakaan vielä...

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-08 22:52:06 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-04-18 14:05:35
Viestit: 40
No yllätys, näin tänään valokuvia eiliseltä päivältä ja kappas, on posketkin viimenään kaventuneet!!! 8) Tosin kasvojumppakin vois tehdä hyvää :)

Ai ei oo karppauksella lähtenyt grammaakaan? Onpas kummallista, oletko laskenu että saat hiilareita/rasvoja ja protskuja oikeessa suhteessa? Kyllä pitäis jokaiselta lähteä kiloja karisemaan... :roll:

_________________
Takaisin ruotuun! ;)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-10 22:41:50 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Aikaa ei ole kulunut vielä kovin paljon ja toisaalta olen kituillut...

Ketoosit kehiin, sanon minä.

Oman naaman lihomista/laihtumista huomaa varmaan itse viimeisenä, koskapa sitä katselee joka päivä. Valokuvat ja kaverit lie parhaat huomaamaan muutokset. Kasvojen anatomia voi olla myös sellainen, että kasvot näyttävät pyöreiltä ihan hoikkanakin. Itselläni on leukapussipuutos. Eli vaikka olen melkoinen pullukka niin leuan alla ei ole löysää. Toki kaula on paksumpi ja posketkin, mutta herkkupussi puuttuu. Ihme homma. Nyt vasta siihen kiinnitin itseasiassa huomiota. :mrgreen:

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-25 04:59:08 
Poissa
OT-karppi
OT-karppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-03 18:38:03
Viestit: 3992
Mulla kapenee kasvot samantien, kun nesteet lähtee. Melko yksilöllistä siis.

_________________
5 oceans, 1 life. Dive it well.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-25 06:06:14 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Lähtee jos lähtee...yksilöllistä. Vatsalihakset alkaa näkyä noin 10R% tienoilla. Naisilla vähän ylempänä.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-25 06:12:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-07 19:59:06
Viestit: 2539
haili kirjoitti:
Lähtee jos lähtee...yksilöllistä. Vatsalihakset alkaa näkyä noin 10R% tienoilla. Naisilla vähän ylempänä.


Onko siis mullakin ihan aikuisten oikeasti tsargat six-packkiin nykyisen one-sackin sijasta!??

_________________
Kuva

Carpe diem, carp in dies


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-25 06:18:33 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Makarios kirjoitti:
Onko siis mullakin ihan aikuisten oikeasti tsargat six-packkiin nykyisen one-sackin sijasta!??


On...Kaiken lukemani jälkeen olen vakaassa uskossa, että se 10% on melko maaginen raja. Sen yläpuolella ei vaan ihminen ole kovin timmi. Tosi karju vetää sinne 5% tienoille ja alkaa oleen melko tiukkaa lihaa.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-25 08:07:15 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2008-02-26 10:53:33
Viestit: 57
Minun laihtumiseni näkyy vasta -10kg jälkeen. Silloin kysytään, että olenko laihtunut, naamasta huomaa.
Jes, 10kg naamasta!
Minä laihdun niin salakavalasti, ettei kukaan huomaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-25 12:22:35 
Poissa
kahvikissa
kahvikissa

Liittynyt: 2008-02-27 11:19:05
Viestit: 5678
Komppaan, kaima nekka. Mulle ei oo vielä kukaan sanonut mitään laihtumiseen viittaavaa..omasta mielestä kyllä oon kaventunut.No, mittanauha sentään on samaa mieltä. Ja naama on nätimpi 8)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-25 23:35:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2008-02-26 10:53:33
Viestit: 57
reetnekka kirjoitti:
Komppaan, kaima nekka. Mulle ei oo vielä kukaan sanonut mitään laihtumiseen viittaavaa..omasta mielestä kyllä oon kaventunut.No, mittanauha sentään on samaa mieltä. Ja naama on nätimpi 8)


reetnekka:
Asun länsirannikolla, mutta en häpeäkseni osaa ruotsia..Kai tuo nimimerkkisi on Ruotsia?
Eli ,onko nimimerkkisi suomeksi nimimerkkini (täydellisesti)? :lol:
Mistä päin olet? Onko reetnekka jotakin paikallista murretta? Eikös kerma ole grädde?

Jännä tuo oma laihtuminen. Sitä ei halua ,että siitä tehdään numero, mutta toivoisi jossakin -5kg kohdalla että se huomataan. 5kg on sellainen, josta itse jo iloitsee ja peilailee vanhoilla pienemmillä vaatteilla. EIKÄ KUKAAN HUOMAA... No tuo hehku menee sitten ohi ja taas -10kg kohdalla syttyy silmiin valo.On onnistunut! MUTTA, sehän on lähtenyt NAAMASTA!
No tähän on tottunut. Ehkä en ollutkaan toisten mielestä niin lihava, kuin omasta mielestäni.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wD1YmRQ/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-05-26 08:43:57 
Poissa
kahvikissa
kahvikissa

Liittynyt: 2008-02-27 11:19:05
Viestit: 5678
Reetnekka, retanekka, kyllä se ruotsin grädde -sanasta tulee...itekin oon Lounais-Suomesta, suht läheltä Turkua. Mä luin aikanaan pilalehti Pahkasikaa. Eräässä numerossa kerrottiin pakkoruotsin vaikutuksesta suomen kieleen, esimerkkinä: "Röökynä rymsteeraa tampuurissa mättäen ranstakalla sokkerskoolin, reetnekan ja muut tilpehöörit tuhannen pirstaksi. Pehtoori pasteerailee nervöösinä rekoolissa.." Tää jäi mieleen :D . Lisäksi oon kerman perään ollut aina, joten siitä se tuli.

Joo, kyllähän sitä mielellään jo kuulisi kommenttia laihtumisestaan..ehkä ne muut on vain niin kateita... :P


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-07-06 16:45:00 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Täällä on keskustelua siitä, mistä kukin kutistuu ensiksi. Samasta aiheesta vähän humoristisemmin oli juttua ketjussa, jossa keskusteltiin "tissien katoamisesta". Sitä mä en haulla löytänytkään.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-07-06 17:16:49 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 23:02:58
Viestit: 9173
Carppy kirjoitti:
Ai ei oo karppauksella lähtenyt grammaakaan? Onpas kummallista, oletko laskenu että saat hiilareita/rasvoja ja protskuja oikeessa suhteessa? Kyllä pitäis jokaiselta lähteä kiloja karisemaan... :roll:


Mulla hävis vyötäröltä 10 cm ilman, että vaaka näytti mitään muutosta... Vaaka ei ole ihan paras instrumentti laihtumisen havainnointiin. :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)