Rasvaa olis ainakin varaa lisätä. Luistaa suolikin paremmin.

Syötkö kovin usein. Mulle oli ainakin alkuun uutta, että rasvanpoltto taukoaa jokaisen suuhunpantavan kohdalla ja siksi suositellaan vaan paria kolmea ateriakertaa päivässä. Sitä täysin hiilaritonta teetä passaa kyllä litkiä ja vettä tms.
Kuukausi on sitten kuitenkin vielä lyhyt aika ja saattaa olla, että elimistösi paikkailee lihaksiaan samalla kun rasvaa poistuu. Oletko kokeillut mittailla strategisia mittoja ihan mittanauhalla. Monelta lähtee sentit vaan ei kilot ja se on hyvä merkki. ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin 2,7 kg/kk on aika hieno saavutus. Sehän on enemmän kuin yleispätevä 0.5kg/viikko.