|
Hei! kirjoitan ensimmaista kertaa. olen seuraillut tata palstaa pitkaan, mutta nyt vasta kirjoitan, kun en pitkista etsinnoista huolimatta millaan meinaa loytaa kaikkiin kysymyksiini vastauksia. olen melkein normaalipainoinen, hieman alipainon puolella nyt, mutta rakenteeltanikin pienehko. viime vuonna paino heitteli paljon, olen joutunut myontamaan olevani tunnesyoja; jos masentaa, en syo, kunnes jonkin primitiivisen impulssin ohjaamana paadyn syomaan ja silloin usein liikaa... minka seurauksena seuraavina paivina ei taaskaan ruoka maita, kunnes sitten taas maittaa liikaakin... eikohan mennyt perille. minun ei siis tarvitsisi laihtua, mutta nyt olen ottanut itseani niskasta kiinni, ja haluaisin tehda hyvaa kropalleni, opetella taas syomaan oikein. olen ollut atkinsin induktiolla 2 viikkoa, mutta kuitenkin kaloreita syonyt tarpeeseeni tai enemmankin. nyt on ensimmaista kertaa pitkaan aikaan hyva olo. syominen on helpompaa ja kroppa tuntuu toimivan paremmin kun saa terveellista polttoainetta. mutta siis kysymyksiini! voinko jatkaa induktiolla, vaikka olen hieman alipainoinen? haluaisin, silla oloni on niin hyva. painoni tippui aluksi hieman, mutta minka verran painoa on ollut sidoksissa hiilihydraatteihin, eli mika on normaali painonlasku induktion alussa (mutta ei viela laihtumista)? mittani ovat 168cm ja noin 48kg. jos induktio auttaa minua syomaan oikein, voinko kayttaa sita turvallisesti syomisten hallintaan ja tata kautta opetella taas syomaan oikeat ateriat terveellisista raaka-aineista (ja ehka hieman nostaa painoa, nimenomaan lihaksina) ? olen lukenut atkinsin kirjan, ja netista kahlannut tietoa, mutta on vaikea loytaa tietoa alipainoiselle. olisi kiva jos teilla olisi jonkinlaisia mielipiteita, neuvoja, mita vain! kiitos kaunis.
|