No heiks

Ketokarppausta takana kaksi päivää. En oo varma oonko jo ketoosissa, mut epäilen et en...Ihan hyvin on muuten menny

Ei mitään kummempia himoja oo olluna. Vielä. Ruokana munnoo ja makkaraa, salaattia, lihaa, juustoo, kermaakin jonkin verran, mutta meinasin pitäytyä erossa kokonaan makeisista, hedelmistä, alkoholista sekä partajugusta ja muista maitotuotteista, paitti kermasta ja juustoista.
Motivaatio tuli ihan kulman takaa, tähän mennessä olen karpannut ylläpidolla, vaikka pudotettavaa on yli kaksikymmentä kiloa. Mut en oo kiirehtiny, kun en aio karppausta koskaan lopettaa, nii tää on ollu helpompi jotenkii totuttautua, kun on saanu juoda vähän viinaksia ja syödä prosentti suklaata. Ja onhan niitä repsahduksiakin ollut, nimim. suklaa/sokeri addikti...

Nyt vaa tuli jostai sellane puuska, et nyt tai ei koskaan. JA mulla on vielä synttärit toukokuussa, joten niihin mennessä yritän saada poies kymmenen kiloa. Tarkotus ois pärjätä ilman makeaa ja alkoholia maaliskuun loppuun. Mahdollisesti jopa ketoilla, jos ei kroppa tykkää liian pahaa. Mulla kuitenkin on aika huono aineenvaihdunta, et ihan helpolla ei kilot varmaan lähde. Liiku en, jos ei oo pakko

kesällä tulee hyötyliikuntaa kyllä.
Mites muilla ketoilijoilla menee?