Hyvältä näyttää Olllin meininki.
Varsin sama tilanne on mulla, 6-7 kiloa kolmessa viikossa on mennyt menojaan ihan induktion voimalla vaan. Alku oli jotain 96, tavoite jossain alle 85 luulen ma. Sais tän kaljamahan pois taas, ei ne kilot niinkään... ja lähteehän tämä viimeistään Juhannukseksi. Bikinikuntoon nääs.
Nälkää ei ole ollut ekan viikon jälkeen oikeastaan ollenkaan, iltaisin syön silti hyvin ja runsaasti - mutta hiilarit on matalalla. Rasvaa paljon, kaloreita en rajoita lainkaan. Valkoviiniäkin kuluu jonkin verran lähes päivittäin. Salaatteja mahtuu alle 20 g hiilareihin ihan kivasti, niitä menee.
Aamulla about kananmuna "varmuuden vuoksi" ja voikahvia. Öljyä muutama huikka päivän mittaan ja paljon vettä ja vissyä. Eilen tein töitä aamuviidesta iltakymmeneen, illalla vasta söin. Ei minkäänlaista ongelmaa.
Toissavuonna vedin hirvijahdin (koiramiehenä) tällä ruokavaliolla. Äijät veti pullaa ja eväsleipiä päivänuotiolla, minä join voikahvit ja vettä. Väsy ei tullut missään vaiheessa, sen sijaan "leipäherrat" olivat yleensä ihan poikki jo iltapäivällä, puhumattakaan sitten jostain haavakon jäljityksistä iltasella mikä ei tuntunut missään sekään vaikka nevalla tulee rämmittyä kilometrikaupalla. Eli kyllä se vararavinto vaan käytössä on ja hyvin, meikäläisen kropassa ainakin.
Verikokeissa kävin pariinkin kertaan aikoinani kun kokeilin tätä ruokavaliota hieman pidempään eli puolivuosittain mittautin. Sokereita mittailin myös itse jatkuvasti. Erittäin hyvät veriarvot, plussana tulee just tää sokereiden tasaisuus mistä pitkälti johtuu se olotilan mukavuus. Ei tule väsyjä eikä nälkää.
Triglyt oli kyllä välillä koholla kun tuli juotua aika paljon, nekin laskivat heti kun himmasin vähän.
Joka tapauksessa mulle toimii tämä simppeli ketoilu oikein erinomaisesti kaikin puolin. Ollin tilanne vaikuttaa samanlaiselta,hyvä.