karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-02 23:25:32

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ketokuurin aloitus
ViestiLähetetty: 2008-01-08 20:25:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Eka viikko takana ja tasan -5kg lähti. Tosin varmaan 4kg nestettä, mutta enivei. 108päivää aikaa ja 17,5 kg....on siinä haastetta!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-09 11:35:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No ompas hienosti kiloja jo tippunu :shock: Onnea siitä!

Itellä viikko takana ja viikon aikana lähti vajaa kilo, tänään mittasin kun menin mukaan keväteviin, painoo oli tullu takasi 600g :shock: :evil: En ymmärrä. Alussa paino tippu jo 3 päivässä kilon mut sit se tyssähti. Syöny oon ihan samalla tavalla..kananmunia vähemmän tosin ku ekalla viikolla.

BLOGI

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-21 12:29:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

20pv ja - 8kg.

Olo on ihan hyvä.

+ Energisyys.
+ Kaulauspaidan kaulaus ei ahdista.
+ Ei korvenna
+ Yöt nukkuu hyvin ja sikeästi
+ Saa ottaa punaviiniä juuston kera!

- Olo levoton/energinen illalla-> ei saa unen päästä kiinni.
- Maha välillä sekaisin

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-23 23:23:52 
Poissa
sintti
sintti

ohoh! onnea! kai ne pienet haittavaikutukset kestat ihan hyvin kun on niin hienosti tippunut. paljonko sun lahtopaino on ollut ja jaksaisitko laittaa tanne mita olet syonyt.
Voi kun saisi itsekin niin hienon alun aikaan!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-24 13:28:04 
Poissa
sintti
sintti

Onneksi olkoon! Tuo kuulostaa kyllä todella innostavalta. Olen täällä itse nyt ekaa kertaa ja aloitin tänään, kun kaveri ylisti tätä. Ihan silmät pyöreänä olen lukenut täällä olevia ohjeita ja viestejä. En ymmärrä vielä kovin paljoa koko systeemistä, mutta kaipa tässä vähitellen opin.
Tuosta sun ruokavaliosta olis tosi kiva kuulla, jos jaksat siitä tänne kirjoittaa, se auttais minuakin. En oikein tarkkaan tiedä, mitä kaikkea voi syödä ja millaisia määriä. Eniten pelottaa, että jotain tärkeää jää syömättä. Tällä hetkellä on vähän päänsärkyä ja aavistuksen huimaava olo. Varmaan johtuu nestevajauksesta, jonka yritin äsken korjata. Otin vesipullon viereen, että muistan juoda tarpeeksi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-24 13:35:24 
Poissa
sintti
sintti

Niin makin ihmettelen ihmisten hienoja pudotuksia ja tarkein etta kilot tippuu nakematta nalkaa ja ilman kitumista, huoh...
Itselleni on ylivoimasta saada edes jotkut onnettomat 5 kg pois, mutta olen iloinen muiden puolesta!
kans vasta vihrea niissa asioissa.
Meilla isot juhlat tiedossa 2 vk kuluttua lauantaina, saatte kaikki tsempata mua!
Tana aamuna olen syonyt munakkaan, raejuustoa ja kinkkua. Lidlin 1,5 l kivennaisvesipullo kohta mennyt.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-24 14:10:55 
Poissa
sintti
sintti

Mä oon kyllä saanut parin vuoden aikana 27 kiloa pois ihan muunlaisella dieetillä. Jouluna tuli muutama kilo takaisin ja ne ei meinaa lähteä millään ilveellä. Niinpä olen nyt täällä. Tsemppiä sulle ja muillekin - ja yritän tsempata myös itseäni. Ei tätä ruokavaliota varmaan näin moni täällä kehuis, jos sillä ei olis tehoa. Eniten kiinnostaa kyllä vaikutukset verensokeriin ja kolesteroliin. Ne on mulla nyt päällimmäisenä huolenaiheena. Kolesteroliin on jo lääkkeet, mutta diabetes on toistaiseksi hoitunut dieetillä. Katotaan miten muijan käy, heh. :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-24 21:00:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

delinda kirjoitti:
ohoh! onnea! kai ne pienet haittavaikutukset kestat ihan hyvin kun on niin hienosti tippunut. paljonko sun lahtopaino on ollut ja jaksaisitko laittaa tanne mita olet syonyt.
Voi kun saisi itsekin niin hienon alun aikaan!!

No lähtöpainoa on toistasataa kiloa, joten se tietty "auttaa" alussa.

Aamulla esim paistettu kananmuna ja kahvi (jotain rasvaista, jotta keho alkaa polttamaan ja käynnistyy)

Päivällä firmassa "mikä sattuu olemaan kastike" (mahd. vähän sitä jauholientä eli kastikkeen lihat) ja sen kanssa salaattia samalla lautasella.

Töiden jälkeen esim. rasvasta grillikylkee 200gr

Illalla vihree salaatti + juuston paloja ja sen päällä kanan rintaleike tai sisäpaistinpala tai jopa parempi lihan pala ;-). Salaatin kanssa ehkä lasi punkkua.

Kalorit on jossain tyyliin 1000-1600 kcal.

Joku päivät sit voi mennä todella vähänkin. Varsinkin jos on matkoilla tms.

Yritän saada kalorit rasvoista.... ja sit salaattia.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-25 08:43:30 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

Hyvältä näyttää Olllin meininki.

Varsin sama tilanne on mulla, 6-7 kiloa kolmessa viikossa on mennyt menojaan ihan induktion voimalla vaan. Alku oli jotain 96, tavoite jossain alle 85 luulen ma. Sais tän kaljamahan pois taas, ei ne kilot niinkään... ja lähteehän tämä viimeistään Juhannukseksi. Bikinikuntoon nääs. :lol:

Nälkää ei ole ollut ekan viikon jälkeen oikeastaan ollenkaan, iltaisin syön silti hyvin ja runsaasti - mutta hiilarit on matalalla. Rasvaa paljon, kaloreita en rajoita lainkaan. Valkoviiniäkin kuluu jonkin verran lähes päivittäin. Salaatteja mahtuu alle 20 g hiilareihin ihan kivasti, niitä menee.

Aamulla about kananmuna "varmuuden vuoksi" ja voikahvia. Öljyä muutama huikka päivän mittaan ja paljon vettä ja vissyä. Eilen tein töitä aamuviidesta iltakymmeneen, illalla vasta söin. Ei minkäänlaista ongelmaa.

Toissavuonna vedin hirvijahdin (koiramiehenä) tällä ruokavaliolla. Äijät veti pullaa ja eväsleipiä päivänuotiolla, minä join voikahvit ja vettä. Väsy ei tullut missään vaiheessa, sen sijaan "leipäherrat" olivat yleensä ihan poikki jo iltapäivällä, puhumattakaan sitten jostain haavakon jäljityksistä iltasella mikä ei tuntunut missään sekään vaikka nevalla tulee rämmittyä kilometrikaupalla. Eli kyllä se vararavinto vaan käytössä on ja hyvin, meikäläisen kropassa ainakin.

Verikokeissa kävin pariinkin kertaan aikoinani kun kokeilin tätä ruokavaliota hieman pidempään eli puolivuosittain mittautin. Sokereita mittailin myös itse jatkuvasti. Erittäin hyvät veriarvot, plussana tulee just tää sokereiden tasaisuus mistä pitkälti johtuu se olotilan mukavuus. Ei tule väsyjä eikä nälkää.

Triglyt oli kyllä välillä koholla kun tuli juotua aika paljon, nekin laskivat heti kun himmasin vähän.

Joka tapauksessa mulle toimii tämä simppeli ketoilu oikein erinomaisesti kaikin puolin. Ollin tilanne vaikuttaa samanlaiselta,hyvä.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-25 12:21:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Luin sun "tagin".
****Uusi ketoilu käynnistyi 1.1.-08. Tuttua jo ja mukavaa****

Mulla kanssa alkoi 1.1.-08 ja toisen kerran tosissaan. Viimeksi irtosi 18kg. Nyt tavoitteena Juhannukseksi kokonaiset 20 kg pois.

18kg = 45 kpl 400gr voirasiaa....kyllä näkyy :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-27 00:53:08 
Poissa
sintti
sintti

no ma aloitin jo 11/7 ja 4 ssa viikossa lahti 12 kiloa siis se hirvea maha.nyt mun paino on 75 mutta entiset vaatteet ei silti mahdu,on ollu 2 viikoa vieraita suomesta ja en niin valittanyt mita soin,mutta nyt aloitin uudestaan ketokarppauksen,mun tavoite olisi 68 kg mun pituus on 167,ainoa ongelma on et kun juon viinia ja vähän hiilareita niin sydan hakkaa tosi rajusti,avuksi juon hedelmamehuja niin se helpottaa.Muutin hollantiin 1,5 v sitten mun koko oli 36,38.Pahimmillaan 44.aika suuri muutos ja nyt haluaisin voida paremmin.Koitan nyt tsempata vanhoihin farkkuihin. :roll: :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-28 23:05:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Olli kirjoitti:
20pv ja - 8kg.

Olo on ihan hyvä.

+ Energisyys.
+ Kaulauspaidan kaulaus ei ahdista.
+ Ei korvenna
+ Yöt nukkuu hyvin ja sikeästi
+ Saa ottaa punaviiniä juuston kera!

- Olo levoton/energinen illalla-> ei saa unen päästä kiinni.
- Maha välillä sekaisin

kiloja lähtenyt vähemmän, mutta olo tota luokkaa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00