... Vai olenko liian kärsimätön ?
Olen (mielestäni) ketokarpannut nyt avopuolisoni kanssa 2 viikkoa, ja meidän kummankin tapauksessa kiloja ei ole pudonnut kuin 0,2-0,8.
Senttejä kadonnut vain minulla 0,7 ja avopuolisollani 1,1.
Ruokavaliomme on aika tylsä ( voikohan näin sanoa ?

)
esimerkki useasta päivästämme on seuraavanlainen:
(siis per henkilö)
aamiainen (n. klo 8.) -> kahvia (1kupillinen täysmaidon kera), n. 60g atrian pekonia, keitetty tai paistettu kananmuna aurajuustolla. (kananmunan paistan n.20g voita)
päivällinen (n. klo 16.00) -> kanan koipireisi tai karjalanpaistia (n. 250g atrian karjalanpaistilihoista) tai a-luokan makkaraa (2kpl) tai possun/naudan ulkoofileepihvejä (2kpl). eli joku edellä mainituista vaihtoehdoista ja lisäksi joko salaatti (jäävuori+kurkku) tai kananmunaa (1kpl), aurajuustoa(n.20g), juustoa(n.30g) tai leikkeleitä(n.30g)
kaiken minkä paistan, paistan reilussa voissa ( onko se nyt edes oikein ?

)
juomaksi reilusti vettä.
iltapalaksi (n.klo 21-22.00) -> leikkeleitä, juustoa, aurajuustoa, pekonia, päivällisen jämiä, jäävuorisalaattia(öljyn kera), a-luokan makkaraa ym. (kohtuuden rajoissa iltapala, siis emme syö paljon iltaisin).
tämän viikon tiistaina söimme tuoreita mansikoita 0,2kg ja vatkasin päälle hiukan vispikermaa (jota en maustanut millään). älkää sanoko että se on aiheuttanut tämän ??

itsekuri hakusassa..
urheilemme sen verran, että n. 2x viikkoon kuntopyörällä 10-15km sekä joka sunnuntai, kuten tänäänkin, kävelylenkki (siis kävely, hieman hitaanlaisesti) 7km.
olemme kumpainenkin ylipainosia, tarkoittaen että bmi minulla 34 ja puolisollani 33.
ikää on kertynyt minulle 22 ja puolisolleni 25.
nyt häitä varten (toukokuu/09) päätimme tehdä tälle ylipainolle pisteen, ja olla kuin "uusi" pariskunta astellessamme alttarille.
onko ketään, joka osaisi neuvoa meitä ?
mikäli en kertonut kaikkea tarvittavaa vielä, niin mielelläni kerron, jos jollakin voisi olla aavistuksia että mikä meissä mättää
en muuten osaa varmaankaan käyttää tätä foorumia kovin hyvin, toivottavasti en alkanut ihan vika paikkaan rustailemaan tätä runoani
kiitos, jos jostain saa apua
p.s olenko syömisiemme mukaan nyt ketokarpannut vai kuvittelenko minä vain ?