Heippa,
Olen nyt seuraillut tiiviisti forumia, käyttänyt "haku" -operaattoria ja vähän muutakin, mutta tahtoisin saada teidän kommentointeja ongelmaan. Nimittäin..
Olen ollut nyt ketoosissa jo parisen kuukautta (aiemmin kirjoittelin ketoosiasteesta ja päänsärystä, mutta muilla ei tainnut olla vastaavia ongelmia..?) ja paino on tippunut n. 4 kg ihan ensimmäisen induktiovaiheen aikana. Sen jälkeen n. +/- 1 kg hinailua edestakaisin.
Eli paino ei ole muuttunut mihinkään tuon lähes 2kk takaisen induktion jälkeen.
Olen yrittänyt viikon rasvapaastoa ---> ei painonmuutosta, parinsadan gr heittoja päivittäin
Olen yrittänyt hiilari"päivää" --> painonmuutos muutamasata gr ylöspäin
Yritän hyviä rasvoja koko ajan lisätä --> omegat, voi, pähkinät jne ja vastaavasti proteiineja vähemmän ja hiilarit vain kasviksista. Säästöliekki?
Huomautuksena fakta, että ketoosin saavutan todella helposti, ja sen menettämiseen tarvitaan suhteellisen korkea hiilarimäärä (n. 50-60gr/pvä).
Liikun lähes päivittäin parisen tuntia kovalla kävelyllä, uimalla ja tanssimalla.
Muutama vuosi sitten vastaavalla ketodieetillä tiputin puolen vuoden aikana n. 15 kg, silloin muistan kuin paino saattoi tippua päivän aikana aamusta puoli kg iltaan mennessä.
Nyt alkaa vähän kyllä kummastuttamaan sillä ei ole kyse viikosta vaan lähes 2 kk, vai onko sekin vielä liian vähän?
.t.