Laitan nyt tähän perään , vaikkei varsinaisesti liity asiaan.
Aloitin induktion 8.1.07 ja paino putosi todella reilusti siiä parissa viikossa...Sen jälkeen pudonnut alle kilon per viikko. koko ajan aattelin et millon se jumi tulee, josta niin paljon on kalapaliikkia

...Niinpä kun vaaka kahtena maanantaina peräkkäin näytti samaa lukua, olin jo paniikissa
Ja aloitin uudelleen induktion , eli olen ollut n20 g vrk hiilareilla ja alle..Ja paino on taaas pudonnut huisin nopsaan...Onko se pelkkää nestettä nyt sitten? Ihan tiukka karppi olen ollun ja hiilarit olleet tässä välillä 40-80/vrk
Leipää söin kohtuudella pari vikaa viikkoo (uotilaa) ennen tätä uutta induktiota tai ketokarppausta, mikskä nyt kutsutaankaan... Ja aivan hirveet närästykset oli..
Peljästyin pikkusen sitäkin, kun ennen karppausta poltteli niin vietävästi..Ja nyt kun olen viikon ollut matalilla hiilareilla (ilman leipää) Niin polttelu on loppu..Tää on oikeesti kummallista. Niin kun väitetään, että rasvanen ruoka aiheuttaa happoisuutta, niin se sit vissiin onkin rasvasen ja viljan yhistelmä ?!
Kuitenkin , sellasta kysyisin, et pitääkö mun odottaa, että näin poistuneet kilot tulee takas kun lisään taas hiilareita pikkuhiljaa...?
Eihän niin tapahtunut kyl ekallakaan kerralla mutta...