Kiitos kirjoituksista. Tää nälkä on kyllä metka juttu. Tänä aamuna söin voissa paistetun kolmen munan munakkaan, jossa oli täytteenä täysrasvaista palvikinkkua sekä fetaa. Yhdentoista aikaan töissä olin jo nälkäinen: evääksi rukolasalaattia, samaa kinkkua, tomaattia, kurkkua ja reilusti majoneesia. Nälkä olikin sitten jo aivan mahdoton, kun ruokakaupan kautta tulin kotiin kuuden maissa. Söin vielä vaatteita riisumatta krakovan prinssinakkeja neljännespussillisen (hiilareita vain 0.5 g/100 g, rasvaa 24 g, protskuja 13 g) Sitten lopun nakkipussin heitin munakokkelin sekaan, lisäksi vielä purjoa ja öljyisiä aurinkokuivattuja tomaatteja. Syönkö liikaa? Joka tapauksessa oli ihanaa uskotella olevansa dieetillä ja kerrankin syödä itsensä kylläiseksi.
Kaupasta ostin muuten kaikkea ihanaa karppiruokaa noiden em. lisäksi: grillattua kanaa, tonnikalaa öljyssä, pekonia, kevytvissyä, raejuustoa, pähkinöitä, 70 % Maraboun suklaata... Nam! Sitä katselee jotenkin kummissaan kaupassa, kun ihmiset ostelee kevyttuotteita, tekisi mieli pitää niille pienen pieni karppisaarna.
Kuten monet täällä, minäkin olen huomannut olevani jotenkin virkeämpi ja energisempi, kun se ensishokki meni ohi. Onko kukaan muu muuten huomannut, että tämä vaikuttaa mielialaankin? Itse ainakin olen ollut jotenkin levollisempi, positiivisempi... No, ehkä siihen vaikuttavat muutkin asiat elämässä.
Edelleen vaaka jöpittää samoja lukemia, mutta kyllä olen kiinteytynyt, minkä huomaa kyllä peilistä ja vaatteista. Nyt vaan pitäisi se vaakalukemakin saada nytkähtämään alaspäin.

Kyllä tämä jumilta tuntuu, jos jo kymmenisen päivää vaaka on näyttänyt samaa.