Eleison kirjoitti:
En siis syö kuin iltaisin... Aamulla en tee ruokaa, enkä halua ottaa siemeniä silloin, koska ne voivat laukaista nälän. Taidan silti syödä ne siemenet ruuan 'alle' kuin 'päälle'. Muutama tunti väliä aterialla ja siemenillä.
Minulla on nyt ensimmäistä kertaa induktion aikana nälkä? En ymmärrä miksi, tässä päivän ruuat:1dl kermaa ja 1,5dl täysmaitoa kahvin kanssa aamulla. Illalla 21.00 4 kananmunaa, 300g jauhelihaa, 50g voita, 2 pientä sipulia, 50g metwurstia ja puolikas kurkku. Koko päivän syömiset 2010kcal ja 14,4g hiilareita.
Ruuat treenin jälkeen (1,5h) joista kävelin kotiin muutaman kilometrin. Lisäksi teen siivoustyötä. Mikä mättää?
Ärsyttää, pakko syödä vielä jotain, eikä kaapeissa ole mitään

Pakko kai lähteä ulos ja nähdä nälkää seuraava vuorokausi, tai jotain...
Olikos metukassa aromivahventeita tai nitriittejä? Toi sun ilta-ateria muistuttaa kovasti mun aamiaista, mutta mulla ei metukkaa ja kurkkua ehkä pienempi pala. Eikä mulla vaan oo nälkä ennen kuin iltapäivällä syön jotain että liha kasvaa. Nälkääni söisin vasta iltatreenin jälkeen, niinkuin yleensä käykin jos olen etätyössä (mulla se tarkoittaa pois kotoa). Voisitko kokeilla venyttää tuota ruokailua hieman pidemmäksi. Eli ensin se kurkku+munat ja sitten jauheliha+sipuli (tai miten sen nyt saat koostettua), niin että ruokailuun menee enempi aikaa. Ainakin ½h. Se voisi se kylläisyyssignaali tulla ikäänkuin hiipien. Kun nyt oikein muistelen, niin kiireessä
hotkaistun lounaan jälkeen nälkä on joskus vieraana jo tunnin kuluttua, mutta rauhallisen aamiaisen (kestää n. tunnin kun pitää forum-viestit lukea

) ei nälkä tule. Toivottavasti apu löytyy. Ei nälissään oo yhtään kiva olla.