Pangolin kirjoitti:
Ehka mun pitaisi alkaa oma ruokapaivakirja jotta sina karbureetori uskoisit ettei tama ole mitaan kituuttamista vaan vatsa taynna olemista.
Hyvä idea tuo ruokapäikky.
Nämä ovat vain arvailujani siitä mitä näen ja minusta näyttää siltä että rajoitat sekä rasvaa, hiilareita että energiaa. Ruokapäikkyysi pystyvät sitten viisaammatkin ottamaan kantaa. Ei minullakaan ole ketoosissa nälkä juuri koskaan mutta vedän silti vähintään rasvat, aina.
Vertaistuella ei kokonaisuudessaan kovin ihmeitä tehdä. Itse kulutan puoli litraa oliiviöljyä viikossa ihan vaan juomalla muun liha/ makkara / kaali / salaattipainoitteisen ruoan lisäksi. Kermaa menee kahvissa yleensä 2 dl purkillinen päivässä. Olenhan toki aika köriläs mutta riittävällä rasvan saannilla minä laihduin viime vuonna kun uskoin sen heti -ja näköjään laihdun nytkin.
On niin monta tapaa. Relax, my friend.
Tuossa mun viime marraskuun syömisiä niin näet etten vitsaile rasvan suhteen, kulutin silloin tosin aika paljon kun oli metsästysaika mutta se näkyy lähinnä proteiinissa. Olin laihtunut toukokuusta marraskuuhun 97 kg -> 83 kg syömällä suunnilleen noin koko ajan. Kesällä meni ehkä vieläkin enemmän rasvaa:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=22223&highlight=karbun
Muidenkin ruokapäikkyjä kannattaa ehdottomasti lukea.