Niin sinulla. Teoriassa nyt pohdinkin omalta kohdaltani, että josko olen niitä luonnonoikkuja joilla näin käy...
Joku tässä mättää kovasti, olen nyt yrittänyt syödä vähän enemmän, lihoin jo 4kg, joten ei enää voi lisätä ruokaakaan. Kohtahan mä joudun taas eri kymmenelle ja on ollut kova homma tulla sieltä pois.
Kahvia en tänään lopettanut, ku kermaakin vielä oli...

Mut jonakin päivänä tässä en enää keitäkään ja katsotaas mitä se sitten tekee. Pelkään vain, että miten pysyn sitten hereillä kun se nyttenkin on jo välillä ongelmallista. Päiväunia on pitänyt taas alkaa ottamaan...

Ei hyvä, huono. Mulla nimittäin käy niin että en kykene niiden jälkeen mihinkään normaaliin toimeen, hyvä jos edes pääsen hereille enää. Oon vain ihan tokkurassa.
Pitäs laskea kunnolla mitä kaloreita saan päivän mittaan ja tuleeko esim. proteiinia liikaa. Tiettävästi ei, koska edelleen syön vain kerran päivässä. Tuo 4kg on tullut käytännössä lisäämällä kahtena tai kolmena päivänä aterioita 2:een kertaan. En siis nyt syö enää kahta ateriaa päivässä. Mut läskit on ja pysyy...

Olo on ihan hirveä, yhtäkkiä on tullut takaisin fibron oireet, kilpparin oireet, päänsäryt, endometrioosi ja iskias. Nämä kaikki oli jo hetken pois kuvioista ja oireet paljon vähempänä ja nyt ne on takaisin.
Pitäisi yrittää raahautua taas lääkäriin, mutta mitä siitä kenellekään on iloa, kun ne siellä vain pyörittelee päätä ja sitä rataa...