Öh, minä pidän epänormaalina kun mulla jää yksi päivä väliin suolen toiminnassa

. Mulla kun toimii joka päivä ainakin kerran ja usein kaksi. Eikä ole mitään ripulia. Mutta syön kyllä paljon öljyjä ja rasvoja, sekä vissyä ja vettä menee ja magnesiumia päivittäin.
Mutta poitsun vatsantoiminta onkin ollut ongelmallinen sen voimakkaiden lääkkeiden takia. Sairaalassa sanottiin, että sen on toimittava päivittäin, muuten tulee ongelmia. Heti oltiin työntämässä niin Laxoperonit, levolacit sun muut, jotta saatiin toimimaan, eikä auttanut. Risiiniöljytkin syötin poitsulle, vaan ei auttanut. Kivut ja tuskat oli suuret, muutaman päivän toimimattomuudesta, sai morfiinia joka lamautti lisää suolen toimintaa. No, olin siihen aikaan yhteydessä Toloseen ja suositteli kokeilemaan Lepicolia. Se pelasti poitsun vatsan toiminnan. Sisältää psylliumia, maitohappobakteereja ja olikohan inuliinia tjs. Jos jäi yksikin kerta ottamatta, niin vatsa jämähti. 1,5 vuotta ollaan iltaisin syötetty raakajugurtin kanssa tuota poitsulle ja vatsa on toiminut uskomattomalla tavalla, vaikka poitsu on saanut semmoisia lääkkeitä, jotka lamaa suolen toimintaa. Viimeaikoina olen siirtynyt fiberhuskiin, kun se on pohjaltaan samaa psylliumia, ja syötän maitohappobakteerit erikseen. Jäi yksi ilta välistä ja masu meni heti kovaksi eikä millään toiminut.
No, tämä on vain meidän kokemusta, mutta ajattelin kertoa sen.