No rauhassa vaan. Mulla meni viimeksi ketoosissa muutama päivä, että lähti hiilarihimot. Nyt taas ei ole sitten niin minkäänlaisia himoja, ei edes suklaaseen..ja se on sentääs meikäläisen lemppariherkku.
Mulla ketoosissa henki haisee, virtsa haisee kummalle, suussa maistuu sellanen vähä metalliinen, ja tuntuu et hikoilen ehkä enemmän. Myös on voimattomuutta, jos urheillen menee kovasti, mutta nyt jätin tällä kerralla isommat pois..ottaa nätisti yhdessä nää sit. Vahingosta viisastuu

Nälkää jonku verran tunnen, siis pari kertaa päivässä, mikä on täysin normaalia minusta. (Onneksi varmaan kukaan teistä ei tunne minua silloin, kun söin hiilareita ja olin nälissäni

) Tuo nälkä on sellanen kummallinen pieni tunne mahassa, ei kovin voimakas..ja jotenki se ei niinku tule pääkoppaan asti se näläntunne. Myös voi ihan hyvin parikin tuntia puuhailla, että rupee ees ruokaa laittaa. Vettä tulee juotua, selvästi herkemmin janottaa..nyt en päästä ees siihen asti, että tulis janon tunne, vaan lipittelen ahkerasti pitkin päivää. Ja vessassa tulee laukattua. Eli mulla on aika moninaisia "oireita", mutta mikään ei kyllä häiritse

Tosin ehkä jätetään kyselemättä avomieheltä, mitä mieltä se on ton hengityksen löyhkäämisestä