Tuli ketjun about keskivälissä puhutusta ateriavälistä mieleen, että varmaa moni kehuu tuota kolmen aterian syöntirytmiä yksinkertasesti sen takia, että ihmiset tykkää syyä

Ite en vois kuvitellakkaa syöväni kerran päivässä, se tuntuis ihan kitukuurilta (vaikka söiski paljon), koska tykkään syyä useammin..mustea itseasiassa tuntu vaikeelta siirtyä "vaan" kolmeen ateriaan per pv, ennen ku tuli syötyä niitä suositeltuja pikkuaterioita kolmen tunnin välein. Mut aika automaattisesti meni neljään, nyt meni suoriltaan kolmeen sit.
Mun mielestä tässä ei oo nyt hyökätty ketään vastaan, ellei ole sitten viestejä poistettu välistä. Mun mielestä keskustelua on keskustelu, eikä sitä että sanotaan jotain ja häivytään. Ei se ole keskustelua. Ku keskustelemaan jäädään, eihän erimielisyydet mitään haittaa..päinvastoin..oispa tosi tylsää lukea tätäki foorumia, ku kaikki joojottelis

Eli idea on just, että tulee erilaisia mielipiteitä..ja just herätteitäkin, että mietitään asioita eri kantilta.
Atkinsin mukaan kyllä voi syyä muutaki ku pekonia, laardia ja voita. Ite ainaki syön noista vaan tuota voita, enkä sitäkää suoraa paketista

Pekonia toki joskus, mutta se tuntuu turhan raskaalta mulle. Atkinsiaki voi noudattaa monella eri tapaa, varmaan aluksi moni saattaaki syödä vähä epäterveellisemmin, mutta tasottuu sitten. Induktiossahan on enemmän rajotettu toi hh määrä, mutta sen parin vkon jälkeen sit rehujakin tulee enemmän. Ja kala, kana ym on terveellisiä. Multa jäi selvästi nyt ohi tää, mua ärsyttää ku monessa paikassa Atkins kuvataan epäterveelliseksi..sit ku kysellään tarkemmin, niin on paljastunut, että on tiietty vaan tää iltalehti-juoruosasto. Nytkin tuntuu, että kun Atkins on esim. tullu esille, niin sitä on jotenki yritetty hysterisoida tällä rasvarasvarasva-sanastolla..ainakin Iltalehdes kyselyt ym on heti tän tyylisiä. Rasvakammo istuu kyllä tiukassa, ei voi muuta sanoa. Toisaalta on tosi positiivista, että tulee muutki ruokavaliot esille, se kuitenkin lisää sitä kiinnostusta..ja ihmiset tutustuu ees jonku verra
Sit ihan ketjun alkuun..mulla tosiaan kans vaaka saattaa näyttää enemmän, vaik oon just vessas käyny. Oon muutaman kerran huviksee tämän todennut. Itse tykkään punnita suht usein itteeni, en kyl ota sitä mitenkää pahasti..jos on noussu, niin so what. Tiiän, ettäm ulla vaihtelee sen 3kg paino, suurinpiirteen. Kaikista parasm ittari on kuitenki vaatteet, harmittaa vaan ku uudet housut lököttää turhan nopeeta..vaikka oli ostettaessa just sopivat! Noh, housuja saa aina uusia

Mittanauha on hyvä, mut jos on ollut pitkä mittausväli, niin en välttis ihan tasan muitsa mistä kohdasta tasan tarkkaa mittasin..nin voi tulla pientä virhettä. Käsittääkseni mitata ei kannata kovin usein, kerran kuussa ehkä. Pitäiski varmaan huomen aamulla mitata ittensä.
(Ja pakko mainostaa, että ketoosissa ollaan

En tätä ennen ole ollut kuin aavistuksen verran, mutta nyt oli 4 eli matala. Ihan hyvä, tässä vois sitten pysyä vajaa pari vko)